Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättävä tyyppi onnitteli vauvasta :-0

Vierailija
15.07.2013 |

Vanha kaverini toiselta puolelta Suomea laittoi tekstaria pian vauvan syntymisen jälkeen. En ollut kertonut raskaudestani hänelle, emme olleet tavanneet vuosiin. Hämmästyttää, kun hän ei kertonut, keneltä oli kuullut vauvauutisia. Onkohan hänellä agentti paikkakunnallamme? Yhteisiä tuttuja kyllä on, muttei kukaan ole esim. kertonut häneltä terveisiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 13:36"]

Vanha kaverini toiselta puolelta Suomea laittoi tekstaria pian vauvan syntymisen jälkeen. En ollut kertonut raskaudestani hänelle, emme olleet tavanneet vuosiin. Hämmästyttää, kun hän ei kertonut, keneltä oli kuullut vauvauutisia. Onkohan hänellä agentti paikkakunnallamme? Yhteisiä tuttuja kyllä on, muttei kukaan ole esim. kertonut häneltä terveisiä.

[/quote]

Hänellä ei ole agenttia paikkakunnallanne. Yhteiset tutut liittyvät tähän nyt jotenkin... keksitkö itse, miten?????

Vierailija
2/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en :-0 Tämä siinä rassaakin. Olisi ollut minusta reilua, jos olisi esim. laittanut, että Minna kertoi teidän uudesta vauvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne tutut on maininneet, onpa mysteeri ;)

Vierailija
4/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se joku valtionsalaisuus että teillä on vauva? Onko se arkaluontoista? Mitä väliä kuka on kertonut? Mä ainakin olen ylpeä meidän vauvasta ja iloinen kun ihmiset onnittelee, enemmän mua harmittaa ne lähisukulaiset jotka eivät onnittele, kaukaisemmilta nyt en onnitteluja automaationa odota, mutta onhan ne kivoja ylläreitä.

Mikä se ongelma tässä nyt oli?

Vierailija
5/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole salaisuus, päin vastoin :)

Vierailija
6/6 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou, mai, gaad!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän