Minua luultiin 15 vuotiaaksi! Mitä mun pitäisi ulkomuodolleni tehdä toisin
En siis todellakaan vielä jaksa olla imarreltu, että minua luullaan teini tytöksi.
Olen siis 23 vuotias ja kahden lapsen äiti kaikenlisäksi.
Kenties aika hullun näköistä, jos 15 vuotiaan näköinen kulkee kahden pienen lapsen kanssa kaupungilla..
En mielestäni pukeudu kuin pikku lapsi, enkä meikkaa ripsaria lukuun ottamatta, mutta olen lyhyt, onkohan sillä jo osuutta asiaan vai?!
Vinkkejä pukeutumiseen yms?
Ja toki, tämän kuulin nyt yhden ihmisen suusta, eikä se toki tarkoita sitä, että kaikki ajattelisivat mun olevan vielä 15 kesäinen pissis.
Toivottavasti! :D
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 12:27"]
No siis erottaako joku parikymppiset ja 15 -kesäiset toisistaan? En minä ainakaan.
t. 32v
[/quote]
Eipä niitä aina erota, ei edes kaupanmyyjät, jotka joutuvat olemaan iän suhteen melko tarkkoja, mut 15v tytöltä pyydettiin paperit kaupassa, kun hän pakkasi meidän ostoksia, jossa oli myös 4 ploa olutta... Kieltämättä vähän häkellyttiin :)
Niin, ja voisiko joku muka kuvitella enää ketään päälle kolmekymppistä nuoreksi parikymppiseksi. :) Sääli.
Mulla on vielä tällä menestyksellä nuoruutta paljon jäljellä.. Jos mä sit sun iässäsi näytän vielä kaksvitoselta. ;)
AP
Odota hetki ja aika tekee tehtävänsä.
Vaatetus ja korut vaikuttavat paljon. Mieti tyyliäsi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 12:30"]
No siis erottaako joku parikymppiset ja 15 -kesäiset toisistaan? En minä ainakaan.
t. 32v
[/quote]
Eipä niitä aina erota, ei edes kaupanmyyjät, jotka joutuvat olemaan iän suhteen melko tarkkoja, mut 15v tytöltä pyydettiin paperit kaupassa, kun hän pakkasi meidän ostoksia, jossa oli myös 4 ploa olutta... Kieltämättä vähän häkellyttiin :)
[/quote]
Siis mistä häkellyitte?
Mulla ei ole tyyliä.. Onko se vika siinä?
Ylläni ei ollut muita koruja, kuin kihlasormus sormessa. Harvoin käytän mitään koruja muutenkaan.
Jalassa oli pillifarkut, korkkarit.
Musta toppi, jonka päällä vielä pitsipaita.
Vaaleat hiukset auki.
Jos vaatetus ja korut tekevät paljon, mitä tekisit itse toisin?
Jotkut suorat housut ja pikkutakki, tukka nutturalle ja rillit päähän?
No vois varmaan vaikuttaa jo lopputulokseen. :P
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 12:30"]
t. 32v
[/quote]
[/quote]
Siis mistä häkellyitte?
[/quote]
Ihan vaan siitä, että teiniltä pyydettiin paperit, vaikka minä olin ostamassa, han vain pakkasi, kuten ennenkin.
Ala valvomaan yösi, ryyppää paljon, polta paljon röökiä, liho.. Ei mene kuin vuosi, niin näytät vähintään kolmekymppiseltä, parin vuoden päästä nelikymppiseltä jne.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 12:40"]
Mulla ei ole tyyliä.. Onko se vika siinä?
Ylläni ei ollut muita koruja, kuin kihlasormus sormessa. Harvoin käytän mitään koruja muutenkaan.
Jalassa oli pillifarkut, korkkarit.
Musta toppi, jonka päällä vielä pitsipaita.
Vaaleat hiukset auki.
Jos vaatetus ja korut tekevät paljon, mitä tekisit itse toisin?
Jotkut suorat housut ja pikkutakki, tukka nutturalle ja rillit päähän?
No vois varmaan vaikuttaa jo lopputulokseen. :P
[/quote]
Hehe, nuttura ehkä joo :) En osaa enempää neuvoa.
Joillakin ihmisillä ei ole mitään tajua iän arvioimisessa. Ei siis kannata vetää varmoja johtopäätöksiä yhden henkilön hutiarviosta.
Sullahan oli ihan täys teinivaatetus päällä, ei ihme!
Aloita sillä, että etsi vaatteita aikuisten osastolta teinivaatteiden sijaan. Unohda muös Gina, H&M ja nuut nuorisoketjut.
Jakkupukutyyli sopii toimistoon. Aikuinen nainen laittaa hiukset ponnarille, käyttää trikoisia paitoja, jotka ei näy läpi ja pillifarkut on siinä ja siinä. Jonkun Nanson pitkän tunikan kanssa menis varmaan. Korkokengät kuuluu juhliin.
Mut hei, meistä molemmat tiedetään, että sä oot vaan onnellinen, että sua luultiin nuoreksi.
Kulta pieni. Voitko sanoa, että erotat aina 50 vuotiaan 60 vuotiaasta? Tai vaikka 55 vuotiaan 70 vuotiaasta?
15 vuotiaan ja 23 vuotiaan välillä on vain 8 vuotta. Vaikka se elämäsi pituudessa on yli kolmasosa, se kuvaa aikaa, jona muutokset ihmisessä tapahtuvat.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 12:55"]
Sullahan oli ihan täys teinivaatetus päällä, ei ihme!
Aloita sillä, että etsi vaatteita aikuisten osastolta teinivaatteiden sijaan. Unohda muös Gina, H&M ja nuut nuorisoketjut.
Jakkupukutyyli sopii toimistoon. Aikuinen nainen laittaa hiukset ponnarille, käyttää trikoisia paitoja, jotka ei näy läpi ja pillifarkut on siinä ja siinä. Jonkun Nanson pitkän tunikan kanssa menis varmaan. Korkokengät kuuluu juhliin.
Mut hei, meistä molemmat tiedetään, että sä oot vaan onnellinen, että sua luultiin nuoreksi.
[/quote]
Ehkä sä oot oikeessa vaatetuksen suhteen. Niinkun sanoin, mulla ei ole tyyliä.
Ja ei, en osaa iloita siitä, että mua luullaan 15 vuotiaaksi.
Ajatellen jo tosiaan sitä, että minulla on kuitenkin perhekkin. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.. :)
AP
Musta on ollut välillä kiinnostuneita 16-17-kesäiset miehet, ovat siis luulleet mun olevan samanikäinen. Olen 24...
Toisaalta on olleet myös kiinnostuneita mua melkein 15 vuotta vanhemmatkin, että jos näytän tosiaan teiniltä, niin terkkuja vaan ikikselle.....:D
ei tuo ole vielä mitään.. itse myös 23v ja kahden lapsen äiti... ja minua on pahimillaan luultu 36vuotiaaksi... :/
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 14:29"]
ei tuo ole vielä mitään.. itse myös 23v ja kahden lapsen äiti... ja minua on pahimillaan luultu 36vuotiaaksi... :/
[/quote]
ja lisätäkseni tähän vielä sen verran, en käytä alkoholia koskaan... :) enkä myöskään polta
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 13:02"]
Kulta pieni. Voitko sanoa, että erotat aina 50 vuotiaan 60 vuotiaasta? Tai vaikka 55 vuotiaan 70 vuotiaasta?
15 vuotiaan ja 23 vuotiaan välillä on vain 8 vuotta. Vaikka se elämäsi pituudessa on yli kolmasosa, se kuvaa aikaa, jona muutokset ihmisessä tapahtuvat.
[/quote]
Tuo vanhempien ihmsiten iän arviointi on tosdella hankalaa. Jotkut näyttävät jo jopa reilu nelikymppisinä samanikäsiiltä kuin tosiet vajaa seitsemänkymppisenä. Yleensä tämä menee aiak lailla elintapojen mukaan. Jotkut reilu kolmekymppiset samalta kuin toiset viisikymppsiet.
t. 32v
[/quote]
moi ikis! notkut näköjään palstalla? älä vaan ala suoltaa sitä samaa paskaa millä oot meitä kiusannut päivittäin jo vuoden.
t. 32v