Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko tai saako thaihierontaan mitään seksuaalista?

Vierailija
14.07.2006 |

ihan aikusten oikeesti nyt. mun mies ramppaa siellä jatkuvasti eikä rahaa olisi kyllä siihen muutenkaan laittaa kun mies opiskelee ja minä vain tienaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on niin erilaistakin, vähän kuin hermoratojen tunnustelua, eikä verrattavissa urheiluhierojan hierontaan. Vaikea uskoa että on miehiä joista oikea thai-hieronta ei ole tyhjänpäiväistä huuhaata. Ihan muiden asioiden takia siellä käydään, vaikka voihan se kiinnostus itse hierontaankin siinä samalla herätä. Jos mies on muutenkin kiinnostunut vaihtoehtoisista hoitomuodoista, luontaishoidoista jne. niin silloin saattaisi mennä läpi se että haluaa nimenomaan thai-hierontaan, mutta normaali suomalainen tosimies, ei ikinä!

Vierailija
2/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää ihmeessä kokeilemassa oikeaa thai-hierojaa. Siitä kun puuttuu se eroottinen lataus, saa itselleen aika hyvän olon. Se, millä minä käyn, etsii tiettyjä pisteitä kehosta ja niitä hieromalla rentouttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmempi valinta olisi vaikka moderni vyöhyketerapia, jos ei halua että tulee sanomista. Onhan niitä varmasti ihan sellaisiakin thai-hierojia jotka eivät tee mitään ylimääräisiä hierontoja, mutta miksi kukaan mies sellaiselle menisi? Kun thai-hieronta on niin rentouttavaa? Hehee...

Vierailija
4/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain noin 6 kerran kokemusta thai-hieronnasta ja täytyy sanoa että taso niissä vaihtelee aika paljon. Jotkut osaavat hommansa hyvin kun taas toiset ovat aloittelijoita. Homma sujuu niin että ensin jätät kengät eteiseen kun saavut thai-paikkaan. Maksat, kannattaa tinkiä, yleensä en suostu maskamaan yli 30€ puolen tunnin hoidosta. Sen jälkeen sinut ohjataan kopiin jossa on lukittava ovi. Kopissa on pyyhkeellä päällystetty patja lattialla ja sen vieressä yleensä liuku ja hierontavoidetta sekä talouspaperirulla. Sinua pyydetään riisuuntumaan kokonaan alasti ja tyttö poistuu siksi aikaa kopista. Hetken kuluttua hän palaa ja pyytää sinua kääntymään vatsan puolelle patjalle makaamaan. Tytölle on täysi vaatetus päällä ja aloittaa hieronnan yleensä hartioista ja siirtyy sitten vähitetellen alemmas jalkoihin. Noin 15min kuluttua hän pyytää sinua kääntymään selin ja jatkaa hierontaa ranteillesi ja rintakehällesi. Noin 5min kuluttua hän kysyy haluatko erikoispalvelun joka tarkoittaa peniksen runkkausta, suuseksiä tai jopa yhdyntää. Tästä hän veloittaa lisähinnan, Runkkauksesta yleensä 20-30€ lisää ja yhdynnästä 50€, tässä kannattaa myös tinkiä. Itse olen valinnut ainoastaan runkkauksen. Jotkut tytöt tekevät sen erittäin taitavasti mutta toisia taas joutuu hieman ohjaamaan. Jos et saa orgasmia noin 10min kuluttua tyttö yleensä alkaa valittaa että aika alkaa olla lopussa. Kun saat orgasmin, tyttö yleensä jatkaa peniksen hieromista kunnes kaikki spermat ovat valuneet. Sen jälkeen hän ottaaa talouspaperia ja pyyhkii spermasi huolellisesti pois vatsaltasi ja peniksestäsi.

Ei siinä sen kummempaa sitten...

PS! Mikäli itse yrität ominpäin runkata hieronnan aikana, se vaan ärsyttää tyttöä ja pahimmassa tapauksessa koka homma loppuu siihen ja hän poistuu.

Vierailija
5/37 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaihieronnat - loistava keksintö!

Tosin taso on on ollut kuulemma laskussa viime vuosina, mutta toisaalta kun miettii että huorissakäynti menee jo yli eikä siihen ole mitään kiinnostusta, varsinkaan varatuilla, niin thaikkuloista saa parhaimmillaan aivan mukavat sessiot.

Olisi mukavaa, jos mahdollisimman moni jakaisi kokemuksiaan thaihierontakäynneistä, jotta saisimme selville mikä todellinen taso niissä nykyään on.

Varmasti useimmissa paikoissa ainakin käsihoidon, toisissa saa myös suihinoton ja kyllä nussiminenkin onnistuu tarvittaessa, tosin ei kaikissa paikoissa. Varsinkin Helsingissä asuvat tietänevät, että Kallion suunnalla näitä hieromalaitoksia on varsin paljon, ja aika monesta saa myös pillua. Hyvää palvelua, miten kukin sen käsittääkään, voi olla sitten toinen asia.

Itselläni on kokemusta vain yhdestä paikasta, Kalliosta yllätys yllätys, ja veri vetää kokeilemaan seuraavaakin, kun 18 v. normaaleilla himoilla varustettu poitsu kun olen. Eikä thaikkulassa pistäytyminen ole mitään sen ihmeellisempää, kyllä tyttöjä tykkää katella muutenkin, mutta saahan noista aina nopeasti ainakin hyvän paineenpurkauksen. Tosin finannsipuoli rajoittaa enemmän, että ei nyt sentään joka viikko ole varaa käydä.

Noh, ainoassa kerrassani ei nyt sinänsä ollut mitään ihmeellistä. Astelin sisään ja otin 20 € puoli tuntia joka on ihan perusmaksu. Hierojien ulkonäkö vaihtelee kuulemma aika paljon, mutta itse sain sellaisen 20-25 v. ihan hyvännäköisen itämaisen, kun kyselin vielä ketä oli tarjolla. Riisuutuminen boxereita lukuunottamatta sellaisessa pienessä kopissa, jossa oli sänky ja sen päällä pyyhe, ja homma alkakoon. Hieronta nyt sinänsä ei ollut mitään erikoista, kävi öljyn/rasvan kanssa jalat ja selän läpi, mutta sitten kun käskettiin kääntyä vatsalleen niin kyllähän siinä orastava stondis kasvoi jo täyteen mittaan. Ja varmasti naikkonenkin tämän huomasi. Siinä samalla juteltiin niitä näitä, tosin pieni kielimuuri oli havaittavissa, mutta nautin tilanteesta muutenkin, luonnollisesti. Kun aika oli täynnä, naikkonen kysyi, että haluanko kenties lisää hierontaa. Kysyin, että mitä muuta mahdollisesti olisi tarjolla ja nainen vastasi kainostellen, että mitä vain. Kysyin, että hierotko tämänkin ja osoitin boxereiden alta pullistuneeseen kulliini. Siinä sitten pientä hintaneuvottelua, tarjosin kahtakymppiä, mutta vaati kolmeakymppiä, enkä jaksanut haraa siinä vaiheessa enää vastaan. Huom! Riippuu aina paikasta, millainen hintataso eri paikoissa on, mutta kannattaa aina tinkiä. Ekat hinnat ovat aina roimasti yläkanttiin. (Ensi kerralla kyllä yritän saada kolmeenkymppiin saman setin, tosin niin että hierojakin on alasti;) Sen jälkeen hyväksyntä housut pois ja seuraava sessio alkoi. Hieroja hieroi öljyä täydessä seisokissa olleeseen kyrpääni ja alkoi runkata. Olin ihan tyytyväinen menoon, vaikka välillä käsittely oli jopa kovakouraista. Kuinka nyt ensikertalaisena osaisin vaatia sen enempää, kunhan nautin vain tilanteesta. Jos hieroja olisi keimaillut enemmän mukana ja hieronut pitkillä rauhallisella liikkeillä, niin olisin varmaan lauennut heti. Nyt meni varmaan ainakin 5 min. ennen kuin spermat lensivät vatsalle. Lopuksi siistiytyminen ja poistuminen. Saa nähdä mitä seuraava kerta tuo tullessaan.

Kertokaa muutkin kokemuksistanne!

Vierailija
6/37 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on niitä muita " thaihierojia" kyllä pilvin pimein.

Vierailija
7/37 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella suurinta osaa asiakkaista makaamassa lattiamatolla suitsukkeiden tuoksussa... siis ihan vaan hierontaa varten.

Poliisiystäväni kertoilee ihan omasta kotikaupungistani (100000 asukasta) että näitä ns. thaihierojia on paljon. Mainostavat aina että " uusi tyttö" , harvemmin hierontalaitokset mainostavat työntekijöitään, vai mitä? Milläs näihin puutut toisaalta ja aika harmittomia paikkoja taitavat olla

Vierailija
8/37 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis thaitytöt taitavat oikeasti pyörittää ihan omaa bisnestä useimmiten ja rahat menee omaan taskuun.

Oikea thaihieronta on kyllä ihanan rentouttavaa sekä paikan päällä Thaimaassa että täällä kotosuomessa

Vierailija
9/37 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ei voi tietää, mitä miehesti vastaa.

Vierailija
10/37 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyväskylässä, hannikaisenkadulla.. olisko ketään paikallisia täällä jotka tietäis millanen paikka se oikeen on?

Vierailija
11/37 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitit varmaan Hannikaisenkatua? Sitä oikein suositellaan tuolla Sihteeriopiston www-sivuilla.

Vierailija
12/37 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä käydä tarkistamassa se sivu.

Vierailija
13/37 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se olis sama kuin kysyis, että sopiiko kulta että joku thai-tyttö päästelis myös mun paineita?

Vierailija
14/37 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tunnusti kun koko illan hiillostin. Tämä hieronnassa käynti oli miehen " harrastus" jo ennenkuin tapasimme ja löimme kimpsut ja kampsut yhteen joten enpä oikein osannut epäillä. Onneksi meillä ei ole yhteisiä lapsia, asuntokin on minun. Luoja, että voi olla paska ja hyväksikäytetty olo! Avaimia en ole vielä saanut takasin, kamansa haki viikonloppuna pois. Taisin minäkin olla vaan halpa, ylläpidetty huora sille huoripukille:( Voiko yhteenkään mieheen luottaa? Mä en ole mustasukkasta tyyppiä juurikaan, annoinko liian vapaat ohjat? Mielessä pyörii niin monta kysymystä. Niin kai se on, elämä opettaa, tämä tyttö pysyy nyt jonkin aikaa yksikseen nuolemassa haavojaan.

-ap-

Vierailija
15/37 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä jahka aika kuluu.. Ei kaikki miehet onneks oo tuommosia :)

Vierailija
16/37 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein että heitit moisen pois. Jos miehestä tuollainen on vain harratus niin miehessä on kyllä vikaa ja pahasti. Onneksi asia selvisi näin aikaisessa vaiheessa. Sattuu silti varmasti. En voi edes kuvitella millainen olisi tuska jos minulle olisi käynyt samoin. Menisi varmaan pitkä aika hokiessa, että eihän näin voi tapahtua....

Vierailija
17/37 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ihmettelen miten miehesi koskaan sinulle tuli edes kertoneeksi. Kyllähän tuollainen jossain vaiheessa pistää hälytyskellot soimaan, vaikka et silloin tiennytkään thai-hieronnan maineesta (joka on ikävä kyllä pitää paikkaansa varmaan 95 prosenttisesti). Sinulla ei ilmeisesti tullut asia puheeksi kaveripiirissä, vai eikö kukaan uskaltanut sanoa suoraan?

Vierailija
18/37 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin, että on hyvä että asia tuli ilmi nyt eikä kymmenien vuosien päästä. Älä huoli, elämäsi kääntyi parempaan suuntaan jo sillä hetkellä, kun päätit jättää sen sian ja ansaita parempaa :)

Vierailija
19/37 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei tarjota koskaan, vaan pitää osata kysyä itse ;)

t. vastaavassa paikassa työskentelevän thai-naisen ystävätär

Vierailija
20/37 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juu vääntäkää vaan ihan mitä haluutte thai-hierojista, mutta todellakaan ne kaikki ei ole huoria. Ehkä ei kannata mennä venäläiselle thai-hierojalle, jos haluaa pelkkää hierontaa.

Minä tiedän, että tuntemani thai-hieroja ei tee mitään ehdotuksia tai temppuja hieroessaan asiakkaita. Eiköhän se tämän kokoisella paikkakunnalla olisi tullut jo myös aviomiehensä, yläasteikäisten lastensa ja muiden sukulaisten & ystävien korviin?! Täällä ei kyllä kauaa petetä tai käydä huorissa ilman, että koko pitäjä sen tietää. Ja toisekseen hän on yksityisyrittäjä, jolla ei ole palkollisia eli ei harrasta myöskään paritusta.

Lisäksi tiedän Keravalla vain naisille suunnatun " laitoksen" , jossa saa ihan kilttiä thai-hierontaa. Miksi kaikki pitää aina vääntää väkisin huoraamiseksi?!?! Tuleeko teille petetyille av-mammoille siitä jotenkin hyvä olo, kun saatte kaiken muutettua parilla viestillä paskaksi? Outoa sakkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi