Kuuluuko tai saako thaihierontaan mitään seksuaalista?
ihan aikusten oikeesti nyt. mun mies ramppaa siellä jatkuvasti eikä rahaa olisi kyllä siihen muutenkaan laittaa kun mies opiskelee ja minä vain tienaan.
Kommentit (37)
mies on tosiaankin onnellinen ja saa kehua saunailloissa miten hyvä vaimo on kun antaa käydä hieronnassa... ei kai kukaan normaali nainen ole noin sinisilmäinen? miksi ei käy tavallisessa hierotuksessa?
Hieroja ei ollut kerennyt edes vehkeeseen koskea,ni tää jätkä oli alkanu sylkeen.. =DD Mut tokikin jätkä elää ainaisessa puutteessa...
siellä sihteeriopiston sivuilla mutten löytänyt mitään voisko joku linkata/kertoa tarkemmin missä siellä on juttua tuosta paikasta? T:ap
Jos miehellä olisi vähän vain hartiat jumissa, niin kai hän menisi tavalliselle hierojalle, kun se olisi halvempaakin. Eli jos pippelinhieronta on mielestäsi pettämistä, kannattaisi varmaan ottaa mies puhutteluun..
Se missä käsityksessä minä olen ollut ja ilmeisesti näin sen tulisikin normaalisti olla, kyseessä on pelkkä hieronta. Mies kuitenkin käy siellä pari kertaa kuukaudessa ja rahaa menee ihan kohtuuttomasti, niin alkoipa mietityttää oliskohan tässä nyt jotain mätää. t:ap
Toivottavasti saatte asiat selviksi. Ihmettelen miksi miehesi kertoi sinulle käyvänsä siellä?
En kyllä antaisi mieheni käydä thai-hieronnassa. Kyllä se on ihan yleisessä tiedossa mitä se on, kulissaja toki pidetään pystyssä. Miksi ihmeessä miehesi edes haluaa thai-hierontaa. Minun mies menee kyllä ihan normaalille urheiluhierojalle jos on tarvetta. En voisi kuvitella muuta syytä mennä thai-hierojalle kuin seksi.
Haeppa haulla, jokin aika sitten oli pitkä ketju thai-hieronnasta.
http: //wwww. sihteeriopisto. net/forum/showthread. php?t=3086&page=2
kertakaikkiaan ja alkaa kertoon mitä on tehnyt tähän asti ja sillä sipuli.
seksi domina roolileikit suuseksi fetissit SEURAA NOPEASTI GSM ...
Kuvaus Tervetuloa rentouttavaan thai - hierontaan . Hannikaisenkatu 29 JYVÄSKYLÄ Avoinna joka päivä Soita tai tule käymään suoraan . Puh : 040 - 8386803 ...
Pettänyt se on sua, sun silmien alla. Heitä tollanen ällötys pois.
nyt mä parun täällä:( kai se on aika selvä homma sitten.. täytyy vaan yrittää koota itteni ennenkun se tulee töistä ja ottaa asia puheeksi:( Tuskin se silti mulle mitään kertoo eli en saa 100% varmasti tietää ikinä että onko pettänyt vai ei:( T:ap
Hitto tuollaisia ukkoja jotka nussii niitä rumia vinokeita, hyi saatana!
Jos se on siellä useamman kerran käynyt, onhan se ihan selvää että sille on tarjottu seksiä. Jollekin satunnaiselle kävijälle ne ei ehkä tarjoaisi virkavallan pelossa, mutta jos käy säännöllisesti... Ei miehesi voi väittää etteikö olisi tiennyt. Ja jos on vaan jatkanut käymistä.... On hän siitä maksanutkin.
Olen todella pahoillani ap.
meidän kylän thai-hieronta on kyllä kaukana eroottisesta hieronnasta. Siellä uskaltaa kyllä käydä niin miehet kuin naisetkin. Se on siis hierontaa. Olen käynyt. Ote on erilainen kuin esimerkiksi klassisessa hieronnassa, muistutti enemmän hermoratahierontaa. Hieroja on thaimaalainen, naimisissa suomalaisen miehen kanssa.
On siis muutakin kuin huoraamista thai-hierontapaikoissa.
36 - tottakai, se on velvollisuus!
37 - ei välttämättä kaikki, mutta Jyväskylän on ainakin!