Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein heinäkuussa oman pienen Tinder-kokeen

Vierailija
03.08.2020 |

Olen töissä käyvä insinööriopiskelija, mutta kuukauden ajan kerroin Tinder-matcheilleni olevani töitä hakeva ja kouluun pyrkivä työtön. 100 % keskusteluista (21 kpl) tyrehtyi naisen osalta tuohon viestiin. Enpä tiennytkään, että työtä hakevat työttömät ovat noin kurjassa asemassa näissä deittisovelluksissa. Ja etenkin Tinder, joka nyt tyypillisesti on vähän kevyempää seuranhakua varten.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan perusjuttuja. Kaikki merkit, mitkä viittaavat sinun olevan kelvoton mies, joka ei ole kelvannut muillekaan, aiheuttaa välittömän turn-offin.

Vierailija
2/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäähän tuon testaamattakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no eihän tästä edes tarvitse mitään testiä tehdä.

Kyllä se nyt vain on tuhansia vuosia ollut niin että miehessä #1 asia on status status status. Se voi olla myös tilanteellista statusta, nimittäin esimerkiksi portsareilla on tilanteellista statusta yökerhossa työskennellessä yöaikaan viikonloppuna, mutta se ei tietenkään konvertoidu statukseksi sen yökerhon ulkopuolella kaupan kassajonossa.

Vierailija
4/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas kulta, se vähän riippuu, miten kerroit asian. Itse olen ammatissa, jossa näen jatkuvasti ihmisiä jotka eivät aio mennä töihin koskaan. Sanovat sen siis ihan suoraan. Kuka haluaa suhdetta sellaisen kanssa, joka haluaa elää tuilla koko elämänsä? Silloin pitäisi elättää se toinen.

Sen sijaan tilapäinen työttömyys ja töiden hakeminen ei ole ongelma kenellekään, sellaisen kumppanin on kuka vain valmis ottamaan. Tinderin perusteella ei voi tietää oletko elämäntapatyötön ja mahdollisesti alkoholisoitunut tai mt-ongelmainen (esim. stalkkeri) vai ainoastaan juuri nyt työtön.

Eihän työnantaja halua palkata myöskään työtöntä, vaan palkkaa mieluummin jonkun, joka on jossakin jo töissä. Työnantajat taas ovat usein miehiä...

Vierailija
5/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani aloin alkukesästä seurustella työttömän miehen kanssa, jonka tapasin tinderissä. En vaihtaisi mihinkään <3

Vierailija
6/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas kulta, se vähän riippuu, miten kerroit asian. Itse olen ammatissa, jossa näen jatkuvasti ihmisiä jotka eivät aio mennä töihin koskaan. Sanovat sen siis ihan suoraan. Kuka haluaa suhdetta sellaisen kanssa, joka haluaa elää tuilla koko elämänsä? Silloin pitäisi elättää se toinen.

Sen sijaan tilapäinen työttömyys ja töiden hakeminen ei ole ongelma kenellekään, sellaisen kumppanin on kuka vain valmis ottamaan. Tinderin perusteella ei voi tietää oletko elämäntapatyötön ja mahdollisesti alkoholisoitunut tai mt-ongelmainen (esim. stalkkeri) vai ainoastaan juuri nyt työtön.

Eihän työnantaja halua palkata myöskään työtöntä, vaan palkkaa mieluummin jonkun, joka on jossakin jo töissä. Työnantajat taas ovat usein miehiä...

Millä logiikalla elämäntapatyötön olisi töitä hakeva ja koulutukseen pyrkivä?

Ap

Vierailija
7/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te pojat naista halua kun oli varaa heittää menemään 21 mätsiä ryhtymällä työttömäksi. Kiinnostavampaa on vatkata Red pill -teoriaa ja linkittää kaikki viikonloput "tieteen nimissä" kuvia puolialastomista miehistä.

Vierailija
8/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäsi Make 29 v työtön, haen ehkä joskus kouluun, ei koulutusta peruskoulun jälkeen, ja Make 29v insinööriksi valmistunut, töissä pari vuotta ollut ja ylempään amk-tutkintoon tähtäävä ovat ihan sama asia? Ei voi tietää, kumpi Make olet.

Vierailija
9/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäähän tuon testaamattakin.

No mulle se ei ollut ihan niin selvää, kun usein kuulee naisten selittelevän, että tärkeintä on se, että mies hakee töitä eikä vain loju kotona tyhjän panttina.

Ap

Vierailija
10/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vieraille sanovat kyllä, että aikovat hakea lääkikseen tms. paikkoihin, vaikkei heillä ole mitään toisen asteen koulutusta. Siksi ei voi olla todellakaan varma, onko tuo sanahelinää vai totta. Tai oletko aikonut hakea jo vuodesta 2015 lähtien etkä ole vain saanut aikaiseksi..

Vierailija
11/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani aloin alkukesästä seurustella työttömän miehen kanssa, jonka tapasin tinderissä. En vaihtaisi mihinkään <3

Jos on isokyrpäinen mies niin mies voi elää vaikka sillan alla ja olla hampaaton, niin tärkeä asia miehen peniksen koko on.

Vierailija
12/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli. Kouluun vasta hakeva työtön aikamies = mielenterveysongelmia.

Vierailija
13/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi Make 29 v työtön, haen ehkä joskus kouluun, ei koulutusta peruskoulun jälkeen, ja Make 29v insinööriksi valmistunut, töissä pari vuotta ollut ja ylempään amk-tutkintoon tähtäävä ovat ihan sama asia? Ei voi tietää, kumpi Make olet.

Hyvin sanottu. Ei voi tietää, mutta 100 % naisista ei kysynyt, että kumpi olen.

Ap

Vierailija
14/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ikä oli. Reilu parikymmentä.

Ap

Vierailija
15/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kukaanhan ei koskaan valehtele......

Vierailija
16/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vieraille sanovat kyllä, että aikovat hakea lääkikseen tms. paikkoihin, vaikkei heillä ole mitään toisen asteen koulutusta. Siksi ei voi olla todellakaan varma, onko tuo sanahelinää vai totta. Tai oletko aikonut hakea jo vuodesta 2015 lähtien etkä ole vain saanut aikaiseksi..

Jos ei voi olla varma, niin eikö kannattaisi kysyä? Niin minä ainakin teen aina, kun olen johonkuhun tutustumassa.

Ap

Ap

Vierailija
17/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en nyt usko aloitusta. Kerroin viime viikolla eräälle matchilleni olevani tällä hetkellä työtön ja keskustelu jatkui sen jälkeen aivan normaalisti. Nainen vaikutti edelleen kiinnostuneelta.

M31

Vierailija
18/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain Tinderistä stalkkerin perääni kolmeksi vuodeksi. Elämä meni täysin pilalle, en halua edes ruveta avaamaan mitä kaikkea aivan sairasta hän teki. Selitti kyllä hienosti, miksi 32-vuotiaana oli työtön ja ilman koulutusta. Oikeasti oli todella, todella vaikeat mielenterveysongelmat. Suomessa vaan ei joudu hoitoon ilman omaa haluaan sitten millään.

Kävimme yhden kerran treffeillä, vainoaminen alkoi heti sen jälkeen.

En tätä soisi kenellekään muulle, enkä itse enää ikinä vastaisi hänelle ja sopisi treffejä noilla taustatiedoilla.

Vierailija
19/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kukaanhan ei koskaan valehtele......

No sittenhän sillä ei oikeasti ole väliä hakeeko mies töitä tai pyrkiikö kouluun vai ei, jos joka tapauksessa häntä pidetään elämäntapatyöttömänä.

Ap

Vierailija
20/53 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ikä oli. Reilu parikymmentä.

Ap

Suurin osa reilu parikymppisistä miehistä on jo valmistumassa ammattiin ja käynyt jo vuosia erilaisissa töissä. Eikä vasta mieti työttömänä että viitsiskö hakea jonnekin kouluun. Mutta joo. Jatka samalla linjalla, jos Tinder-kokeilut kiinnostaa enemmän kuin kumppanin löytäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi