Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nonni, mamat, tuomio? Mies ja deitti-ilmo?

Vierailija
14.07.2013 |

Sain tietää, että tapailemallani miehellä on nettideitti-ilmoitus.

Ilmoituksen hän on laatinut jo kauan ennen kuin tapasimme, mutta nyt olemme tapailleet jo vuoden, ja ilmoitus edelleen siellä. Sain tietää muutama viikko sitten, itse ei pidä sitä mitenkään pahana. Käy kuulemma silloin tällöin katselemassa ilmoituksia. Sen vielä jotenkin ymmärrän, mutta että oma ilmoitus?

Ja sovittuna on, ettei muita tapailla.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 22:08"]

Kerro sitten mitä kävi.

[/quote]

ap is back. :)

Hyvin kävi. Kyllä se on se rehellinen, luotettava mies mitä luulinkin. Otti vastuun tekemisistään, ei peitellyt mitään ja pahoitteli tuottaneensa mulle epävarmuutta ja pahaa oloa. Tykkää ajanvietteenä selailla profiileja, sen myönsi, eikä ollut ajatellut siinä olevan mitään pahaa. Ei kuitenkaan viestittele kenenkään kanssa, ei ole yhtäkään viestiä lähettänyt sinä aikana kun olemme tapailleet. Tapa on kai jäänyt sinkkuajoilta, tosin itsekin totesi, että ehkä pitäisi keksiä muuta ajanvietettä. Mutta mun mielestä toi on ihan siedettävissä rajoissa, kunhan ei viestittele, sen sanoin ehdoksi ja hän sanoin hyväksyvänsä ehdot. (toi oli puoliks vitsinä, ei ole tapana esittää mitään ultimatumeja.) ;)

Joku kysyi miksi emme seurustele, en tiedä mikä on tapailun ja seurustelun ero, mutta näissä elämänvaiheissa kumpikaan ei haaveile mistään yhteenmuutosta tai vastaavasta, molemmilla on omat elämät, mutta näemme silloin kun mahdollista.

Mut joo. Ei ne kaikki paskoja valehtelijoita olekaan. (Ja tiedän, että tähän tulee joku sanomaan, että mies edelleen valehtelee jne jne jne mutta ei pidä paikkaansa.)

Vierailija
2/27 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin e-kontaktissa voi katsella muitten profiileja, vaikka on piilottanut omansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 21:36"]

Olin tavannut pari kertaa miestä, kun huomasin hänen ilmoituksensa. Ilmoitin, että tapailu päättyy minun osaltani tähän. Parin päivän päästä mies otti yhteyttä ja kertoi poistaneensa profiilin. Kukin tavallaan, mutta tuollainen ei sovi minun pirtaani. Mies tapailkoon ketä haluaa, mutta jos haluaa tapailla minua, ei tapaile muita. 

[/quote]

Oho, en mä kyllä parien deittien jälkeen ihan noin reagoisi. Kyllähän tuossa vaiheessa vasta kattellaan ja ihmetellään. Vasta sitten kun on sovittuna, ettei muita tapailla, olisi profiilin pitäminen mun mittapuulla väärin.

Vierailija
4/27 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 21:51"]

Ainakin e-kontaktissa voi katsella muitten profiileja, vaikka on piilottanut omansa.

[/quote]

Tässä tapauksessa oli kyseessä suomi24, maksuton palvelu.

ap

Vierailija
5/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamMat :D

Vierailija
6/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat nimettömänä ilmoitukseen tietty ja katsot lähteekö mies tapaamiseen.

Vierailija
7/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole jokin mahdollisuus sulkea se jotenkin siksi aikaa kun tapailee jotain..jos sillä on se sillai...?

Vierailija
8/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 21:11"]

Eikö siellä ole jokin mahdollisuus sulkea se jotenkin siksi aikaa kun tapailee jotain..jos sillä on se sillai...?

[/quote]

Kävin toki tarkastamassa, kyllä se ilmoitus siellä edelleen on julkisena. Jos profiiliin piilottaa, ei pääse katsomaan muiden koko profiileja.

ap

Vierailija
9/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei edes kirjoita profiiliinsa ettei etsi kumppania? Ja miksi pitää päästä lukemaan profiileja jos ei etsi mitään? En hyväksyisi.

Vierailija
10/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Minäkin tekisin näin ja olen tehnytkin. Mies tarttui syöttiin ja sopi treffit "toisen naisen" kanssa.

Vierailija
11/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 21:22"]

[/quote]

Minäkin tekisin näin ja olen tehnytkin. Mies tarttui syöttiin ja sopi treffit "toisen naisen" kanssa.

[/quote]

Onko siinä jotain pahaa? Nykyään ihmiset on seksuaalisesti aktiivisia, ei mitään yksiavioisia joutsenia.

Vierailija
12/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkaan en haluaisi alentua miehen tasolle...

Mulla on paha tapa ylireagoida tunteella moneen asiaan, mutta eikös tähän jo saa reagoidakin?

ap

Vierailija
13/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavannut pari kertaa miestä, kun huomasin hänen ilmoituksensa. Ilmoitin, että tapailu päättyy minun osaltani tähän. Parin päivän päästä mies otti yhteyttä ja kertoi poistaneensa profiilin. Kukin tavallaan, mutta tuollainen ei sovi minun pirtaani. Mies tapailkoon ketä haluaa, mutta jos haluaa tapailla minua, ei tapaile muita. 

Vierailija
14/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 21:22"]

[/quote]

[/quote]

Onko siinä jotain pahaa? Nykyään ihmiset on seksuaalisesti aktiivisia, ei mitään yksiavioisia joutsenia.

[/quote]

Mun mielestä silloin siinä ei ole mitään pahaa, jos tilanne on molempien osapuolten tiedossa. Silloin ei teeskennellä kumppanille, että ollaan yksiavioisia.

Vierailija
15/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei aio olla sulle uskollinen. Jokohan on pettänyt montakin kertaa? :(

Vierailija
16/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit että et halua alentua miehen tasolle vastaamalla väärällä nimellä. Olisko kuitenkin kysymys siitä, ettet kestä kohdata totuutta eli sitä että mies olis kuitenkin valmis treffeille vieraan naisen kanssa?

Vierailija
17/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 21:39"]

Kirjoitit että et halua alentua miehen tasolle vastaamalla väärällä nimellä. Olisko kuitenkin kysymys siitä, ettet kestä kohdata totuutta eli sitä että mies olis kuitenkin valmis treffeille vieraan naisen kanssa?

[/quote]

Hmm. Ajattelin vaan kysyä mieheltä suoraan. Mut ei kai se mitään hyödytä. Nyt vaan se tietää, että mä tiedän, joten se osaa pelata, eikä välttämättä vastaa...

Vierailija
18/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 21:08"]

Sain tietää, että tapailemallani miehellä on nettideitti-ilmoitus.

Ilmoituksen hän on laatinut jo kauan ennen kuin tapasimme, mutta nyt olemme tapailleet jo vuoden, ja ilmoitus edelleen siellä. Sain tietää muutama viikko sitten, itse ei pidä sitä mitenkään pahana. Käy kuulemma silloin tällöin katselemassa ilmoituksia. Sen vielä jotenkin ymmärrän, mutta että oma ilmoitus?

Ja sovittuna on, ettei muita tapailla.

[/quote]

Vastaat ilmoon, mutta 20 v. aliaksena. Sittenpä tiedät, siis sen miten nopeesti tapaamisaika hänelle järjestyy :)

En nyt halua mitään piruja maalailla seinille, mut näinhän nämä menee...

Vierailija
19/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten mitä kävi.

Vierailija
20/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailette, ette seurustele?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan