Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi ****** nyt toi miehen koira teki sit vihoviimeisen temppunsa!!

Vierailija
14.07.2013 |

Mies on töissä, joten koiran ulkoilutus on minun harteillani. Annoin vanhemman tyttäreni (14-vuotias) mennä koiran kanssa läheiseen koirapuistoon.

Kun tulevat kotiin niin mikä ihana yllätys, koira oli löytänyt jostain nurkasta toisen koiran vetiset ripulipaskat ja ilmeisesti todennut että niissä olisi mukava kieriskellä...

Oon niin ärsyyntynyt!! Tekisi mieli vaan päästää koira ulos ja sanoa miehelle että se karkasi eikä oo näkynyt! EN todellakaan halua alkaa kuuraamaan tuota OKSETTAVAN hajuista paskaista pitkäkarvaista vasikkaa!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 17:04"]

Ootko varma ettei oo kierinyt IHMISEN paskassa? Jos joku omistaja on käynyt hätäpaskalla :D

[/quote]

Jep, meiltäpäin näitä löytyy paljon... ;_;

Vierailija
22/26 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 16:58"]

Kuka ei ole siivonnut tai edes peittänyt kakkoja? Hajuissa kieriminen kuluu koiran vaistonvaraiseen käyttäytymiseen. Niitä saa suitsia, mutta ei kokonaan karsia pois.

[/quote]

Mitenköhän aattelit siivota ripulit...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 17:05"]

Ei kai tuossa tilanteessa auta, kuin viedä eläin piikille. Voit silti sanoa miehelle, että se karkasi. Jos oikeasti karkuun päästäisit, niin vaarana on, että se hyökkää jonkun viattoman ihmisen, jopa lapsen päälle.

[/quote]

Mä en oikeesti kestä !!! Mistä helvetistä näitä idiootteja oikein sikiää?????

Vierailija
24/26 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnät suihkuun ja suihkuttelet kauempaa pahimmat pois. Sitten kumihanskat kädessä peset loput runsaalla shampoolla, niin oma nenä kestää lähikontaktissa. Onhan nuo tilanteet ällöjä, mutta kun koirasta tykkää, niin ei haittaa.

Ja joo, usein ne on ihan ihmisenpaskat, jotka on kiinnostavampia kuin toisten koirien. Sori. Mutta sellaisia ne koirat nyt vaan on.

Peset nyt vaan koiran ja miehesi vieköön sut hyvitykseksi ykköset päällä kivaan paikkaan syömään tms...

Vierailija
25/26 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 17:05"]

Ei kai tuossa tilanteessa auta, kuin viedä eläin piikille. Voit silti sanoa miehelle, että se karkasi. Jos oikeasti karkuun päästäisit, niin vaarana on, että se hyökkää jonkun viattoman ihmisen, jopa lapsen päälle.

[/quote]

Mä en oikeesti kestä !!! Mistä helvetistä näitä idiootteja oikein sikiää?????

[/quote]

Haluatko oikeasti, että se hyökkää jonkun lapsen päälle? Julma ihminen olet!

Vierailija
26/26 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan