Mitä mieltä nimestä Leni?
tytölle ja toinen nimi myös hakusessa. Sukunimi on lyhyt, ei suomalainen.
Ehdotuksia?:)
Kommentit (39)
Tunnen Leni-nimisen parikymppisen.
Sekä Leni että Leeni ovat kivoja tytön nimiä. Toiseksi nimeksi sopivat vaikka Marjaana, Katariina, Eveliina, Isabella, Johanna tai Karoliina.
Leina Ogiharan lempinimi (se bb/viidakontähtityyppi). Ihan kiva nimi, tulee vaan enemmän lempinimi mieleen kuin oikea nimi tosiaan.
tykästyin tuohon leni linneaan. toisaalta varmaan liian paljon ällää ja ännää nimessä..
Kiitos vastauksista, mielipiteitä otetaan lisää mielellään vastaan!:)
ap
Oon aika myöhässä tän kanssa, mut mun nimi on Leni, toinen nimi Josefiina. Ja itse pidän nimestä kovasti.
Sievä nimi varmasti kun näkee tyypin samalla mutta ihan pelkkänä sanana ensin tulee mieleen joku vanha pesuainemerkki.
Aina kannattaa googlailla nimestä kuuluisat kaimat.
Mustalaisilla ihan tavallinen pojan nimi :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 16:09"]Lenin (ja Leningrad) tuli ensimmäisenä mieleen. Leeni olisi enemmän minun makuuni.
Leni Eveliina
Leni Linnea
Leni Eerika
Leni Lilian
Leni Adeliina
Leni Elisabet
[/quote]
Leeni Eveliinaa kannatetaan! Tavallaan tavanomainen, mutta jotenkin tyylikkäällä tavalla "erikoinen". Kuulostaa kauniilta ainakin mun korvaan!
"Onko se Lenin
Onko se Suomessa kulkeva, maanteitä kiertävä Lenin,
Vai vieläkö pahempaa,
Onko se Rolling Stones"
Eli ekaks tulee Tuula Amberla mieleen, sitten Leevien Ljeni, ja sitten, että miksei Leeni. Mutta toivottavasti asia on jo päätetty :D
Oma nimeni on Leni, ja siihen on totuttu ja tosi monet ovat kehuneet nimeäni. :)
Olisi kaunis nimi, mutta Leni Riefenstahlin takia mietityttäisi. On totta että jokaisella nimellä on vähemmän kivat julkkiskaimansa, mutta kun tuo Leni R. on suurin piirtein ainoa tunnettu Leni.
Leni Riefenstahlia ei edes muista kukaan muu kuin natsifantasioissa elävä av-mamma, jonka lempiohjaaja hän on. Salaa tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 16:00"]
tytölle ja toinen nimi myös hakusessa. Sukunimi on lyhyt, ei suomalainen.
Ehdotuksia?:)
[/quote]
ihmis vai koira tytölle?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 07:38"]
Leni Riefenstahlia ei edes muista kukaan muu kuin natsifantasioissa elävä av-mamma, jonka lempiohjaaja hän on. Salaa tietenkin.
[/quote]
Valokuvanäyttelyissä kävijät tietää. Liittyy siis myös kulttuuriin.
Tuosta nimestä tulee mieleen aina Leevi & the Leavings.
Mun oma Ljeni, Ljeni, Ljeni, uskomattoman kaunis morsian. Niin soma Ljeni, pieni saraseeni, mun oma Miss Turkmenia.