Mitä mies tarkoittaa?
Mies kysyi kiinnostustani naisiin ja kolmen kimppaan, sitten kuitenkin sanoi ettei itseäkään kiinnosta kun sanoin ettei oikeastaan kiinnostele. Olisko kuitenkin kiinnostanut jos olisin suostunut? Perhana olis pitänyt hoksata sanoa että joo miksei ja katsoa mitä sit sanoo.
Kommentit (4)
Kartoitti suostutko. Jos olisit sanonut kyllä niin kohta olisi kaupannut sinua jossain, että pääsee itse pukille. Minun suhteessa riitti sanoa, että olen bi, niin se oli jo miehelle merkki tuoda kotiimme naisia ja painostaa ryhmäseksiin. Tehdä minun nimissä seksinhaku profiileja. Jos naiset piti minusta, mies sai seksiä niiltä.
Tai sitten yritti vain kaivella yksityiskohtia seksihistoriastasi suoraaan kysymättä... Jo pelkkä halukkuus kolmen kimpat ainakin evää parisuhteen mahdollisuuden omalla kohdallani automaattisesti, joten ei kannata tuollaisilla miestä testata...
Mies tarkoittaa ihmislajin aikuista urospuolista yksilöä.
Luultavasti häntä kiinnostaisi. Eri juttu kiinnostaisiko oikeasti kokeilla vai onko kyseessä kiva fantasia. Itse joskus mietin ja totesin ettei olisi reilua ehdottaa kumppanille toista naista, koska en kokisi toista miestä mielekkäänä vaihtoehtona. Mikäli ajatus kumpaakin kiihottaa, niin voihan yhdessä fantasioida ääneen esileikin aikana.