Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin hiukset ovat liian pitkät

Vierailija
03.08.2020 |

Onko yläreiteen ylettyvät hiukset jo liikaa? Jos hiukset on kuitenkin hyvässä kunnossa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ovat ne ehkä. Vaikea varmaan käydä vessassa. Eiköhän alaselkä ole se maksimi. Se näyttää vielä ihan nätiltä.

Vierailija
2/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti hyväkuntoiset ja niistä jaksaa pitää huolta niin aivan sama minkä mittaiset ne ovat. Joillain hiukset menee huonoksi jo olkapäillä, joillain voi vyötärön ylikin hyvännäköisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niiden kanssa oleminen käy vaikeaksi.

Vierailija
4/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus ratkaise vaan kunto.

Vierailija
5/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ne hiukset kiinni kun vessassa käy. Varmaan ihan niin pitkät on hyvät miltä itsestä tuntuu. Huonokuntoinen pitkä tukka on ruma kylläkin. Itsellä latvat huonot aina, kun vyötärölle asti ehtii, joten ei sen pidempää tukkaa mulle.

Vierailija
6/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hankalaa, jos niihin alkaa kompastelemaaan.

Vierailija
7/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että jos ihminen näyttäisi ns. luonnolliselta, melkein kaikilla olisi melkein maahan asti roikkuvat pitkät hiukset. Miehillä lisäksi parta roikkuisi napaan asti. Aika epäkäytännöllistä. 

Vierailija
8/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun oma eläminen niiden kanssa hankaloituu. 

Ulkonäöllisesti aivan sama, mitä muut ovat mieltä, en kyllä toisten mielipiteen mukaan tukkaani leikkauta. Mulla on alaselkään asti. Siihen, missä selkä ja perse kohtaa. Nyt olen alkanut miettiä, että taitaa oma maksimi olla täynnä, kun jää latvat työvaatteissa housujen sisään ja sitä makkarankuoripaitaa kun vetää päälle, niin ponkkari on siellä rullalla olevan paidan välissä jumissa ja se kiskoo inhottavan tuntuisesti tukkaa. 

Eli ehkä muutaman sentin leikkaan kohta. 

Mutta jos ei itsellä ole mitään vaikeuksia, niin silloinhan tukka on vielä ihan sopivan mittainen.

Vierailija
9/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, jo näin monta viestiä, eikä yhtään mainintaa siitä, että lapaluihin asti on maksimimitta kaikille!

Vierailija
10/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiukset ovat hyväkuntoiset ja itse jaksaa niiden kanssa voi pituus olla mikä hyvänsä.

Mulla on jonnekin lapaluiden alle hyvä pituus. Kun mun hiukset jää työtuolin selkänojan väliin ikävästi, se haittaa sen verran, että tiedän olevan aika mennä kampaajalle.

Vierailija
11/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yläreiteen yltävät on hassun näköset. Mut siis muuten riippuu ihmisestä. Esim itelläni on siro ylävartalo, kaula, kasvot, yms, ja oon pyöreä niin mulle ei sovi sellanen kamalan pitkä, sit ku oon pieni vielä jotenki. Mut esim jos on hoikka niin ylipitkät hiukset ei sinänsä isonna kuitenkaan useinkaan, ja jos esim naama ei oo kovin kaunis niin sillon pitkä tukka voi lisätä etenki näyttävyyttä. Jos taas on kaunis, niin iso tukka voi peittää kasvoja liikaa.

Vierailija
12/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sanoisin, että alaselkään. Pyllyn yli kun alkaa mennä, näyttää takaapäin minusta hieman hassulta. Tulee mieleen Addams familyn Cousin Itt. Mutta makuasia tietenkin, ja itsekin rakastan pitkää linnanneitotukkaa.

Vierailija
13/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua että jos ihminen näyttäisi ns. luonnolliselta, melkein kaikilla olisi melkein maahan asti roikkuvat pitkät hiukset. Miehillä lisäksi parta roikkuisi napaan asti. Aika epäkäytännöllistä. 

Ei, harvalla hiukset kasvavat kovin pitkiksi. Parran kanssa sama juttu. Karva irtoaa kasvusyklinsä päätteeksi. Syklin pituus on yksilöllinen. Ei luonnossa eläimilläkään karvat vaan kasva kasvamistaan, vaikkei niitä kukaan leikkaakaan. Kyllä ne irtoavat ennen kuin tulevat liian pitkiksi.

Vierailija
14/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun Ruoholahdessa metroon hypättyään ja Rautatientorilla poistuttuaan huomaa, että hiusten latvat on edelleen siellä grääsviikkenis spurgun yrjössä.

Vierailija
15/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten kasva kuin harvoilla noin pitkiksi, joten ei mitään vaaraa. Hiuksilla on tietty maksimipituus ja se voi olla vaikka vain olkapäihin asti. Vain harvoilla on noin metri maksimi. Sitä yli on jo aika epänormaali.

Vierailija
16/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, jo näin monta viestiä, eikä yhtään mainintaa siitä, että lapaluihin asti on maksimimitta kaikille!

Miksi ihmeessä? 

Vierailija
17/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duecorso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? 

No kun aina, kun puhutaan tosi pitkistä hiuksista, ketjuissa toistuvat viestit siitä, miten yli lapaluihin asti ulottuvat hiukset ovat rumat ja karmeat, eikä kellään kuulu sellaista olla. Yksi mieleen jäänyt viesti oli sellainen, että jonkun mielestä pitkähiuksisessa ihmisessä ei ole muuta kuin hiukset, kun on nähnyt ne, se ihminen on nähty :D

Vierailija
18/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedin rajan siihen, kun alkoivat olla tiellä takapuolta pyyhkiessä. Hyi...

Vierailija
19/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duecorso kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? 

No kun aina, kun puhutaan tosi pitkistä hiuksista, ketjuissa toistuvat viestit siitä, miten yli lapaluihin asti ulottuvat hiukset ovat rumat ja karmeat, eikä kellään kuulu sellaista olla. Yksi mieleen jäänyt viesti oli sellainen, että jonkun mielestä pitkähiuksisessa ihmisessä ei ole muuta kuin hiukset, kun on nähnyt ne, se ihminen on nähty :D

Aijaa :D Tommonen mulla onkin mennyt ihan ohi. 

Terveisin, 

Pelkät hiukset :D 

Vierailija
20/25 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ovat liian pitkät, jos ne haittaavat normaalia arkea tai niistä on terveydellistä haittaa.

Eräällä tuttavallani tuli niskat kipeiksi, jos hänellä oli hiukset takana letillä koko päivän. Eikä letti ollut kuin vyötärölle asti, mutta niin painava, että aiheuttivat niskakipuja. Jos hiukset olivat auki, paino jakautui tasaisemmin ympäri päätä, eikä siksi aiheuttanut ongelmia. Siistit ja hyväkuntoiset hiukset hänellä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi