Estäminen ig
Heissan
Jos minut on estetty instagramissa, niin onko mitään keinoa millä saan laitettua eston samalle ihmiselle. Hän käy välillä poistamassa estonsa ja lukemassa mitä kommentteja saan, tai olen toisille laittanut.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä aihe sinänsä, koska instassa on nykyään kaikenlaista tallaajaa.
Miten itse toimisitte sellaisen tuttavan kanssa, joka imee ideoita sinun tililtäsi? Ja matkii siis täysin näkyvästi.
Todennäköisesti en mitään. Jos kyseessä olisi kaupalliseen hyötyyn liittyvä asia, ottaisin puheeksi.
Millä tavalla tämän aiheen voisi ottaa esille? Helpoin tapa olisi suojautua ja väittää että kuvittelen kaiken ja olen hullu. Mutta kyllä on kaupalliseen hyötyyn liittyvä asia. En myöskään halua blokata häntä, koska silloin en itse näe hänen päivityksiään.
Ulpuap kirjoitti:
Yritystoiminta = bloggaaja, en ala tätä tämän enempää nyt avaamaan :)
Feikit estän automaattisesti ja luulisi jossain kohti kyllästyvän luomaan aina uuden tilin.
En pyytänyt teiltä analyyseja suuntaan tai toiseen, enkä edes ymmärtämään koko tilannetta. Kysyin neuvoa onko mahdollista estää jos oma tili on jo estetty.
Poliisilla olen uhannut tuttujen kautta ja jospa se pian tuottaisi tulosta.
Mistä johtuu tämän palstan ilkeä tyyli vastata, oli kyseessä millainen aloitus tahansa?
Kiinnostaa tilanne se verran että perässäni on myös kiusaajia. Mitä tämä henkilö yrittää saavuttaa, ainoastaan levittää juoruja sinusta? Niitä en itse ottaisi kuuleviin korviin. Mutta jos yrittää jotain pahempaa, sitten lähtisin taisteluun. Juorujen levittäjää ei kukaan ota tosissaan.
Ennen sai vielä estettyä (vaikka sinut olisi estetty) jos näkyi yksikin kommentti omien kuviesi alla, tai jos direktissä on vanhoja viestejä kyseiseltä tyypiltä. Muuten ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse toimisitte sellaisen tuttavan kanssa, joka imee ideoita sinun tililtäsi? Ja matkii siis täysin näkyvästi.
Todennäköisesti en mitään. Jos kyseessä olisi kaupalliseen hyötyyn liittyvä asia, ottaisin puheeksi.
Millä tavalla tämän aiheen voisi ottaa esille? Helpoin tapa olisi suojautua ja väittää että kuvittelen kaiken ja olen hullu. Mutta kyllä on kaupalliseen hyötyyn liittyvä asia. En myöskään halua blokata häntä, koska silloin en itse näe hänen päivityksiään.
Ehkä ensin kannattaisi pyytää muutamaa ihmistä arvioimaan, näkevätkö he yhteyttä sinun ja tämän toisen henkilön julkaisujen välillä, siis sen takia, että saat tukea väitteellesi. Sitten vain yhteydenotto tähän ihmiseen.
Ulpuap kirjoitti:
Feikit estän automaattisesti ja luulisi jossain kohti kyllästyvän luomaan aina uuden tilin.
En pyytänyt teiltä analyyseja suuntaan tai toiseen, enkä edes ymmärtämään koko tilannetta. Kysyin neuvoa onko mahdollista estää jos oma tili on jo estetty.
Mistä johtuu tämän palstan ilkeä tyyli vastata, oli kyseessä millainen aloitus tahansa?
Omasta mielestäni olen vastannut asiallisesti.
Minusta sinun kannattaa pyytää tuttujasi ilmiantamaan tämän henkilön julkaisuja, jos ne ovat sopimattomia. Sitä kautta hän voi saada eston. Mutta vaikka estät hänet, hän kyllä pystyy katsomaan tiliäsi näiden erilaisten palveluiden kautta selaimella.
No jos tilisi on julkinen niin kirjautuu vain ulos omalta tililtään niin näkee sinun julkaisusi ja kommenttisi. AIvan sama vaikka estäisit niin näkee se silti juttusi, niin kuin sinäkin näet hänen juttunsa jos on julkinen tili.
Niin munkin mielestä tämä on outo kysymys, koska kyseinen tyyppi pystyy katsomaan julkaisujasi vaikka koneelta. Mitä tässä tilanteessa voi aidosti tehdä, ihmetyttää itseäkin? Mielestäni tuollaiset kiusaajat pitää jättää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ensin kannattaisi pyytää muutamaa ihmistä arvioimaan, näkevätkö he yhteyttä sinun ja tämän toisen henkilön julkaisujen välillä, siis sen takia, että saat tukea väitteellesi. Sitten vain yhteydenotto tähän ihmiseen.
Mitä tällaiselle ihmiselle voi sanoa? Tuskin myöntää matkimisen, ja tuskin lopettaa sitä.
Se hänelle suotakoon (tosin epäilen ettei tuota tajua). Mutta kysymys olikin, pystynkö estämään sellaisen kuka on minut estänyt. Vastaus mitä ilmeisemmin en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällaiselle ihmiselle voi sanoa? Tuskin myöntää matkimisen, ja tuskin lopettaa sitä.
No jos kyseessä tosiaan on kaupalliseen hyötyyn liittyvä asia, niin siitähän sen on lähdettävä, että se toinen nakertaa tämän toisen elinkeinoa.