Ikä ja ammatti.Miksi olet täällä nyt?
Itse olen 41. Ammatti kulttuurityöläinen. Olen täällä, koska lapsi ja mies nukkuvat ja haluan omaa aikaa :)
Kommentit (33)
22 v valmentaja, eipä ole muutakaan tekemistä kuin lukea täällä ihmisten ajatuksia ja juoda kahvia..
47 vuotias toimittaja. Tulin googlaamaan Rogan Joshin ohjetta ja tämä sivu oli jäänyt anopilla auki. Availin sitten joutessani muutaman ketjun.
23-vuotias terveydenhoitajaksi opiskelen. Vauva palstaa luen säännöllisesti ja nyt anoppilassa odottelen ruuan valmistusta ja lueskelen juttuja :-)
55 v ostopäällikkö. Pyykit pyörii koneessa ja TV5:n englantilaisen huumorin ohella silmäilen, mitä täällä on meneillään.
32v lääkäri. Lopetin juuri ammattikirjallisuuden lukemisen, kun nuorin heräsi päiväunilta ja mies tuli vanhempien lasten kanssa kotiin palloa potkimasta. Nyt pakenin tänne koneelle hetkeksi tuota lasten tappelua ja mölyä. Pian alan leipoa.
35, markkinointipäällikkö. Nyt on luppoaikaa, odotan että mies tulee kaupasta, lähdetään sitten perheen kanssa uimaan.
44v opettaja. tulin katsomaan, mistä nyt puhutaan.
Lastentarhanopettaja. Muut nukkuu, minua ei nukuta. Kuuntelen hyvää musaa ja lueskelen huvikseni näitä sivuja.
46, päällikkö, katsellaan miehen kanssa telkusta satjoja
mitä se hyvä musa on mitä kuuntelet?
35, yliopisto-opiskelija. Vietin kivan illan ystävän seurassa ja nyt olen palstaillut hetken verran, kohta nukkumaan.
Ikää 28v. ja ahtaaja olen.
Kunhan kuluttelen aikaani täällä, kun ei nukutakaan. Muutaman lasin punkkua voisi juoda vielä ja ehkä kuunnella jotain hyvää musiikkiakin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 00:53"]
mitä ne satjat on?
Ah, nyt ymmärsin. t ja r vieräkkäin näppäimistöllä
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 00:58"]
Ikää 28v. ja ahtaaja olen.
Kunhan kuluttelen aikaani täällä, kun ei nukutakaan. Muutaman lasin punkkua voisi juoda vielä ja ehkä kuunnella jotain hyvää musiikkiakin.
[/quote]
Missä satamassa ahdat? Teillähän on jatkuvat YyTeet päällä. Onko paikkasi uhattuna?
38-v pätkätyöläinen, sanotaan vaikka opettaja. Tulin tänne katsomaan, voisiko täällä mainostaa kansalaisaloitetta tekijänoikeuslain muuttamiseksi (reilun viikon päästä menee keräämisaika umpeen ja nimiä puuttuu vielä 17 000 https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/70).
Näyttää täällä olevan edelleen hupaisia keskusteluja, mutta ei näitä kovin usein jaksaisi.
Ikä 43v. Ammatiltani olen yksityisyrittäjä. Olen täällä siksi tähän aikaan, koska lähden piakkoin lentokentälle. Miksi nukkua nyt, kun ei nukuta ja voin nukkua lennon aikana.
25v, terveydenhoitaja ja teologian opiskelija. Lomalla on aikaa :D