Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mistään enää kokomustia, paksuja, logottomia urheilutrikoita? Kaikista kuultaa läpi kun ovat ohutta materiaalia.

etsin ja etsin
03.08.2020 |

Onko kellään suosituksia hyvistä urheilutrikoista jotka kokomustat, napakat ja tärkeintä se ettei niistä näy läpi. Sellaisia yksivärisiä logottomia, tekstittömiä jotka periaatteessa kelpaisivat housuinakin käytettävän, jotta kehtaa käydä myös ihmisten ilmoilla marketin kautta lenkiltä/salilta kotiin tullessa. Sopivan pitkät eli ei capreja, olen 172 cm.

Olen viime vuosina käyttänyt Niken trikoita, mutta kaikki Niken tämän vuotiset ovat todella paperisen ohuita ja nihkeän tuntoisia pinnasta eivätkä tue vatsaa yhtään ja osassa lukee valkoisella niitä isoja logoja ja tekstejä joita en kaipaa. Adidaksen vanhat olivat myös parempia ja paksumpia kuin nämä niidenkin uudet jotka liian leggingsimäis-trikookankaisia ja joista näkyy nyt läpi.

Kaipaisin sellaista mallia joka litistäisi vatsanseutua (raskauden jälkeen) eli joissa on leveä, tukeva vyötärökaistale.

Tehdäänkö tämmöisiä enää? Merkillä ei väliä. Kiitän avusta näin etukäteen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti Lululemonin trikoita! Wunder train - mallistossa tosi hyviä yhtään läpinäkymättömiä trikoita eri väreissä ja eri pituusvaihtoehdoissa. Hinta kirpaisee, mutta itsellä parit Lululemonit olleet ehdottomasti hintansa väärti, vaikka useamman kerran viikossa niitä pesenkin. Kestää hyvin!

Vierailija
2/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casallilla on juuri tällaisia. Tsekkaa esim. Zalandon valikoima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&m yllätti positiivisesti

Vierailija
4/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kokeillut, mutta Leson housuja on kehuttu. Löytyy yksivärisenä.

https://www.leso.fi/

Vierailija
5/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa lidlin trikoista on ollut vahvempaa, josta ei näy läpi, osa ohutta luirua.

Vierailija
6/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jopa tuollaiset housut, ostin ne aikoinaan Nizzan Zarasta. Ne olivat paksua, joustavaa materiaalia, niissä oli korkea ja leveä kuminauhavyötärö, joka tuki miellyttävästi vatsaa, ja ne sopivat kaikkien yläosien kanssa.

Valitettavasti käytin ne loppuun, enkä ole enää mistään löytänyt samanlaisia. Miten voi olla mahdollista, ettei tuollaisia housuja tehdä?

Vierailija
7/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aiemmin Nike paksut trikoot joissa vyötärö litisti sopivasti kuitenkaan puristamatta.

Ostin muistaakseni 2017.

Eipä ole enää vastaavia näkynyt, kiersin monta urheiluliikettä ja sovittelin varmaan 5-6 eri mallista Nikelta. Nämä uudet olivat kaksi kertaa ohuemmat kuin nuo aiemmat ja vyötäröt pussitti oudosti ja materiaali näytti siltä että tulee helposti reikiä. Hinnat näytti silti nousseen monta kymppiä.

Vierailija
8/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain merkillä sellaisia joita voisi käyttää ihan housuinakin. Joissa suorat saumat ja jolloin ne ei näytä varsinaisilta treenileggingseiltä eikä logosymboleja lahkeissa t.m.s?

Vierailija
9/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.piruetti.fi

Vierailija
10/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket Avia -merkki. Sain vinkin tutulta ja oli loistava positiivinen yllätys. Maksoivat 30e! Tätä ennen aina olen ostanut kalliita Nikejä.

Vierailija
11/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa yhtä (tai kahta) kokoa isompaa jos aina paistaa läpi. Vaikka urheiluvaatteet on venyviä, ne on tarkoitus ostaa oman kropan koon mukaan eikä niin että mikä on pienin mihin saa itsensä sullottua.

Vierailija
12/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportamoressa on Nikelta yksi ihana kokomusta malli, korkea vyötärö ja lahkeessa alhaalla ihan pieni Niken logo. Nää on aivan ihanat, ei näy läpi, on super joustavat, mutta kuitenkin kun oikea koko niin tukee kivasti ja super korkea vyötärö jossa takapuolella saumaan tehty ikään kuin piilotasku mihin saa vaikka puhelimen laitettua.

Vierailija
13/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri tuollaiset, yksinkertaisen tyylikkäät ja Hennesistä ovat.

Vierailija
14/22 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa määräsin ne poltettavaksi. Seuraavaksi kiellän pikkuhousujen käytön niiden läpinäkyvien kanssa.

Vierailija
15/22 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ottaa yhtä (tai kahta) kokoa isompaa jos aina paistaa läpi. Vaikka urheiluvaatteet on venyviä, ne on tarkoitus ostaa oman kropan koon mukaan eikä niin että mikä on pienin mihin saa itsensä sullottua.

No otapa kokoa kahta isompaa, kun niissä roikkuu ja pussittaa vyötärö rumasti! :D Vaikka kroppa olisi malliltaan suoran ja tiimalasin väliltä.

Vierailija
16/22 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sportamoressa on Nikelta yksi ihana kokomusta malli, korkea vyötärö ja lahkeessa alhaalla ihan pieni Niken logo. Nää on aivan ihanat, ei näy läpi, on super joustavat, mutta kuitenkin kun oikea koko niin tukee kivasti ja super korkea vyötärö jossa takapuolella saumaan tehty ikään kuin piilotasku mihin saa vaikka puhelimen laitettua.

Ostin nuo piilotaskulliset keväällä ja niihin tuli heti pieni rispaantunut reikä taakse kun ohut revennyt kynnen reuna osui niihin eli oma kynsi eikä mikään kova tekoakryyli. Vaikka pesin ne urheiluvaatteille tarkoitetussa 30 asteen erikoisohjelmassa melko uudella pyykkikoneellani, niin musta väri harmaantui noin viidessä pesussa. Maksoivat yli 60 euroa. Merkin laatu mennyt todella ala-arvoiseksi, kuten tennareissa.

Tuon jälkeen minäkin vannoin ettei enää koskaan Nikea.

Vierailija
17/22 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niitähän on olemassa erikseen sellaisia talvijuoksuun tarkoitettuja trikoota. Itselläni on paritkin sellaiset. Ovat paksumpaa kangasta ja tuskin näkyy mitään läpi.

Ihan oon jostain Intersportista ostanut.

Vierailija
18/22 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H&m yllätti positiivisesti

Kyllä, ostin sieltä nettikaupasta yhdet parilla kympillä vuosi sitten, mutta nyt niitä ei näytä olevan valikoimassa. Ne oli minun mielestä parempaa materiaalia kuin esimerkiksi Nike ja Adidas, ja H&Mn trikoiden vyötärö pysynyt napakkana.

Vierailija
19/22 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gymsharkeista tykkää oma teini. Näissä nyt kyllä näkyy usein pieni logo.

Vierailija
20/22 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gymsharkeista tykkää oma teini. Näissä nyt kyllä näkyy usein pieni logo.

Ja siis sopii myös pitkälle ihmiselle, tämä meidän tyttö on 178 cm ja Gymsharkien lahkeenpituus riittää.

-19