Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvakoivet - sheivatkaa jos käytätte shortseja tai mekkoa!

Vierailija
13.07.2013 |

Törkeältä näyttää muuten!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 23:22"]

Ehkä se sheivauskin on helpompaa niille, joiden karvankasvu on hennompaa. Terät menee tukkoon ja tylsyy, tulee haavoja ja iho kärsii muutenkin, kuivuu ja kutisee. Sänki raapii vielä lisäksi. Ei kiitos. Ei tykkää poikaystäväkään raapivasta sängestä.

[/quote]Onkohan sulla ihan oikea taktiikka ja välineet sheivaamiseen ja muutenkin itsesi hoitoon (ihon voitelu toimenpiteen jälkeen...)? Vai minkälaisia jouhia sulla oikein jaloissa kasvaa? En sano tätä pahalla, mutta todella omituiselta kuulostaa.

[/quote]

Jaa-a. Ihmiset on erilaisia. Karvat on erilaisia, ihot on erilaisia. Eikä mulla ole kiinnostusta kokeilla kaikkia markkinoilta löytyviä vekottimia ja tököttejä todettuani muutamat ikäviksi. Jos ajelisin hyvällä terällä joka toinen päivä sääret, vähintään joka toinen päivä olisi joka tapauksessa sietämätön sänki. (Jos ajelisin koneella, olisi heti se sietämätön sänki.) Karvoja juurineen poistavat menetelmät tuo muutamaksi päiväksi kivan tuloksen, mutta niistä seuraa ihon sisään kasvavia karvoja. Ja ne on jumalattoman työläitä, kivuliaita ja/tai kalliita.

Elämässä on ihan tarpeeksi tekemistä muutenkin, tarvi karvoista tehdä ongelmaa. Jos joku tykkää käyttää vapaa-aikansa karvojen poistamiseen niin harrastuksensa kullakin.

Vierailija
22/29 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19:lle osta ladyshave, ei kannata tyytyä edullisimpaan, mutta jos kokemusta ei ole osta ensin esim. tälläinen: http://www.clasohlson.com/fi/Ladyshave-Coline/34-4955#moreinfo ja kokeile, ei maksa paljoa. Noilla helppo ajaa karvat (vaikka tv:tä katsellessa) ei satu/ei tule ikävää sänkeä (voi ajaa heti kun alkaa olla sänkeä), nopeaa, vaivatonta, ei haavoja, eli kaikin puolin hyvä laite. Kalliimmissa sellaisia joita voi halutessaan käyttää suhkussakin. Kun tottuu sileään ihoon, ei karvoja enää kaipaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 00:38"]

19:lle osta ladyshave, ei kannata tyytyä edullisimpaan, mutta jos kokemusta ei ole osta ensin esim. tälläinen: http://www.clasohlson.com/fi/Ladyshave-Coline/34-4955#moreinfo ja kokeile, ei maksa paljoa. Noilla helppo ajaa karvat (vaikka tv:tä katsellessa) ei satu/ei tule ikävää sänkeä (voi ajaa heti kun alkaa olla sänkeä), nopeaa, vaivatonta, ei haavoja, eli kaikin puolin hyvä laite. Kalliimmissa sellaisia joita voi halutessaan käyttää suhkussakin. Kun tottuu sileään ihoon, ei karvoja enää kaipaa :)

[/quote]

Hihih. Saisi siis jatkuvasti olla ajelemassa :-D

Vierailija
24/29 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karvaiset jalat on rumat, kuin miehellä tai puoliapinalla. Ne ovat miehekkäät ja eläimelliset. Jos haluaa sääriään esitellä, niin sheivaus vie sen kaksi minuuttia, kastele iho, levitä sitä sheivausvaahtoa vai miksi sitä kutsutaan ja aja. Ei mene kauan.

Ja pliis rasvatkaa niitä sääriänne, kaameaa on kuiva pölisevä karvainen iho, ne karvat on todella oksettavan rumia ja pitkiä ja valkoinen kuiva nahka pöllyää, yök. Sheivaaminen kuorii sen kuivan ihonkin pois! Hoitakaa myös kantapäät, ihan sivistymätöntä kulkea ihmisten ilmoilla kantapäät kuin halkeavalla norsun nahalla.

Hyttysenpuremat, mustelmat tms. ei haittaa mitään eikä edes valkoinen iho, mutta jos on suonikohjuja ja selluliittia - housut jalkaan!!

Vierailija
25/29 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta karvat on seksikkäitä. Miehillä ja naisilla. Harmittaa kun oma kumppani ajelee karvojaan kaiken maailman täällä kirjoittaneita karvafobikkoja varten, kun itsensä takia se ei sitä ainakaan tee.

Vierailija
26/29 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmeniä jatkuneen sheivauksen jälkeen olen päättänyt lopettaa pilluni sheivauksen. Jalat ja kainalot ok, menee helposti mutta en enää jaksa pillun kanssa takkuamista. Iho karmean näköinen jälkeenpäin, Veetiäkin olen kokeillut ja se ei toimi sitten yhtään. Haistakaa kaikki paska, mä annan karvojen rehottaa.

t. nainen 46 v

Vierailija
27/29 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen myös, etä mitä intoa joillakin on kyyläillä toisten sääriä. Mulle ei ole koskaan ikinä eläessäni tullut vastaan häiritsevän karvaisia naisen sääriä. Mutta mä en kyllä kyylääkään jokaisen vastaantulevan sääriä. Jos joku kylässä nostaa jalat vaikka sohvapöydälle, niin ne sitten väkisinkin joutuu näkemään. Ja ihan siedettäviä ne on kaikki olleet.

Ap joutaisi hävetä, kun paljaisti olevansa omituinen säärikyttääjä.

Vierailija
28/29 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehet teistä sitten rumia, jos karvaiset jalat kerran on miehekkäät ja rumat?

Vierailija
29/29 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Mun mielestä on mukava olla karvaton ja näyttää kauniilta' 
-> 'Kaikkien pitäisi tehdä niin'

Jotkut meistä ovat ihan sinut karvojensa, hilseidensä, ihottumiensa, suonikohjujensa ja selluliittiensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän