Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvakoivet - sheivatkaa jos käytätte shortseja tai mekkoa!

Vierailija
13.07.2013 |

Törkeältä näyttää muuten!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisia ne karvat on, joten ei se törkeää voi olla. Törkeys on sun korvien välissä.

Vierailija
2/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän mikrosortseissani karvoinenikin paremmalta kuin sinä ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä HYI

Vierailija
4/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se törkeältä näyttäminen on vain opittu juttu, siitä voi myös oppia pois. Minusta on aika älytöntä, että naiset poistelee karvojaan joista ei oikeasti ole mitään haittaa vain sen takia että ne muka näyttää törkeiltä. Olis aika naisten nousta kapinaan ja jättää koipensa sheivaamatta. Mutta niin se vaan minäkin joka toinen päivä ajelen koipiani ja manaan että miksi oi miksi??

Vierailija
5/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut sheivata vain sua miellyttääkseni.

Vierailija
6/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sheivaa. Jos järkyttää jotakuta niin järkyttäköön :) Ja olen KARVAINEN :-D Hienompiin juhliin laitan pitkän hameen tai peittävät sukkahousut. 

Vierailija
7/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeältä se kyllä naisella näyttää, yök.

Mies

Vierailija
8/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän näköistä juu mut vielä pahempaa on hirveä punertava näppyläinen iho.

Päivittäin näkee väärin ja huonosti ajettuja sääriä ja kainaloita. Välillä ei tiedä mihin kattois kun muutoin särmässä kunnossa oleva neito nostelee käsiään niin et kalkkunan nahkaa muistuttava kainalo näkyy. =(

Opetelkaa sheivaamaan.

Vierailija
9/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat karvakoivet ootte

Vierailija
10/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, kuljetteko te kadulla ihmisten sääriä tuijotellen?

Vierailija
11/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho En kyllä ole koko pitkän elämäni aikana nähnyt karvajalkaista naista!

Käsikarvoja on joillakin tosi kuumilla bruneteilla tullut vastaan.

Vierailija
12/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 22:26"]

Oho En kyllä ole koko pitkän elämäni aikana nähnyt karvajalkaista naista!

Käsikarvoja on joillakin tosi kuumilla bruneteilla tullut vastaan."

Olen joskus nähnyt jollakin tummahipiäisellä naisella niin tuuheat mustat käsikarvat että moni mieskin olisi kateellinen:D

Vierailija
13/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kenenkään varteenotettavan miehen kanssa suhde kaatunut karvoihin. Poikaystävän mielestä olen söpön pörröinen :) Ja vaikka teistä karvoja kammoksuvista voi uskomattomalta tuntuakin, joidenkin toisten mielestä karvakoivet ovat kauniit ja seksikkäät. Ehkä harkitsen karvojen poistamista, jos siihen löytyy keino, joka ei ole epäterveellinen tai kohtuuttoman kivulias, kallis tai työläs. Jos vaikka kerran kesässä viitsisi.

Vierailija
14/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 22:21"]

En vitussa sheivaa.

En muuten sheivaa vittuanikaan.

Nyt joku heittää että en saa ketään nuolemaan karvalaukkuani, mutta voitko kuvitella? Minua ei kiihota se että joku nuolee suullaan pissaelimiäni.

On paljon ihmisiä jotka tykkäävät sheivatusta. On myös paljon ihmisiä jotka tykkäävät vittu hapansilakasta.

Jos mua ei nappaa tehdä jotain tässä yhteiskunnassa valinnanvaraista asiaa, niin en tee. Vuorokaudessa ei tunnit riitä siihen että ihmienn taipuu muiden oletettuihin odotuksiin itsestään. Riittää kun ei aktiivisesti vahingoita muita.

[/quote]

HYI VITTU MINKÄ MIELIKUVAN SUSTA SAIN VITUN VALAS

[/quote]

Kertoo enemmän susta kuin musta se että kuvittelet tietäväsi painonikin karvoitustani käsittelevän kirjoituksen perusteella.

Vierailija
15/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 22:59"]Ehkä harkitsen karvojen poistamista, jos siihen löytyy keino, joka ei ole epäterveellinen tai kohtuuttoman kivulias, kallis tai työläs.

[/quote]Just joo. Ja mitäköhän näistä on suihkun yhteydessä n. 2min kestävä perinteinen sheivaus?

Vierailija
16/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 22:59"]Ehkä harkitsen karvojen poistamista, jos siihen löytyy keino, joka ei ole epäterveellinen tai kohtuuttoman kivulias, kallis tai työläs.

[/quote]Just joo. Ja mitäköhän näistä on suihkun yhteydessä n. 2min kestävä perinteinen sheivaus?

[/quote]

Ehkä se sheivauskin on helpompaa niille, joiden karvankasvu on hennompaa. Terät menee tukkoon ja tylsyy, tulee haavoja ja iho kärsii muutenkin, kuivuu ja kutisee. Sänki raapii vielä lisäksi. Ei kiitos. Ei tykkää poikaystäväkään raapivasta sängestä.

Vierailija
17/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 23:08"]

En vitussa sheivaa.

Nyt joku heittää että en saa ketään nuolemaan karvalaukkuani, mutta voitko kuvitella? Minua ei kiihota se että joku nuolee suullaan pissaelimiäni.

On paljon ihmisiä jotka tykkäävät sheivatusta. On myös paljon ihmisiä jotka tykkäävät vittu hapansilakasta.

Jos mua ei nappaa tehdä jotain tässä yhteiskunnassa valinnanvaraista asiaa, niin en tee. Vuorokaudessa ei tunnit riitä siihen että ihmienn taipuu muiden oletettuihin odotuksiin itsestään. Riittää kun ei aktiivisesti vahingoita muita.

[/quote]

[/quote]

Kertoo enemmän susta kuin musta se että kuvittelet tietäväsi painonikin karvoitustani käsittelevän kirjoituksen perusteella.

[/quote]

Puhetyylistäkin näkee, että olet 13 kesäsestä vetäny röökiä ja siideriä ja sit ei oo pojat tykännykkää ja nyt oot katkera karvanen akka, etkä ole tekemisissä yhdenkään miehen kanssa.

[/quote]

Kas, nyt meni muuten päin jonkun muun karvatonta vittua arvauksesi. Oma turkkirömpsäni on viettänyt vallan erilaista elämää kuin kuvailemasi.

Minä puolestaan veikkaan että olet itse aloittanut tupakan polton opskeluvuosinasi. Olet jakanut karvatonta toosaasi minkä ehdit, ja sait tai et saanut suhteen ja ehkä jälkikasvunkin aikaiseksi. Muuta tuskin et. Olet katkera, koska asemasi heteronormatiivissa ei palkitse muita kuin niitä jotka hyväksikäyttävät sinua ja (kaiketikin?) karvatonta toosaasi.

Vierailija
18/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 23:22"]

[/quote]

Ehkä se sheivauskin on helpompaa niille, joiden karvankasvu on hennompaa. Terät menee tukkoon ja tylsyy, tulee haavoja ja iho kärsii muutenkin, kuivuu ja kutisee. Sänki raapii vielä lisäksi. Ei kiitos. Ei tykkää poikaystäväkään raapivasta sängestä.

[/quote]Onkohan sulla ihan oikea taktiikka ja välineet sheivaamiseen ja muutenkin itsesi hoitoon (ihon voitelu toimenpiteen jälkeen...)? Vai minkälaisia jouhia sulla oikein jaloissa kasvaa? En sano tätä pahalla, mutta todella omituiselta kuulostaa.

Vierailija
19/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 23:08"]

En vitussa sheivaa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Puhetyylistäkin näkee, että olet 13 kesäsestä vetäny röökiä ja siideriä ja sit ei oo pojat tykännykkää ja nyt oot katkera karvanen akka, etkä ole tekemisissä yhdenkään miehen kanssa.

[/quote]

Hassua, miten erilaisia mielikuvia syntyy. Minä saan tämän ketjun alkuperäisestä kuvan, ettei hänen käytöstään hetkauta mitkään muka-sopivuussäännöt, mihin meitä naisia ja myös miehiä yritetään istuttaa. Ja minä pidän sitä kunnioitettava.

Sen sijaan sinusta saan todella pikkuimaisen kuvan - mitä ihmettä tuijotetaan kenenkään karvoja missään kesäisillä kaduilla - eikö sinulla ole elämää, kun ehdit puuttua toisten karvoituksiin - ja edelleen, mahtaakohan sinulla itselläsikään olla elämässäsi yhtään miestä, kun sinun pitää pyrkiä pahoittamaan toisten mieliä? Mistä sinä olet katkera ja kenelle?

terv. tässä ketjussa ihan uusi kirjoittelija

Vierailija
20/29 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että järkytin, mutta mun jalat ja mun päätös. Jos haluan olla ajalematta, niin asia on mun, ei sun.