Keskeytynyt keskenmeno. Tyhjennys ja vuoto loppui alle viikossa.
Eli rv10 kävin ultrassa, sikiö vastasi kokoa 5+6. Puolentoista viikon päästä ultrattiin uudelleen, edelleen samankokoinen, ei sykettä.
Piti tyhjentää ja tyhjennys oli viime maanantaina. Tuli supistuksia ja hyytymiä. Suhtkoht runsasta vuotoa tuli perjantaihin, jolloin alkoi supistelemaan uudelleen ja iso hyytymä tuli ulos.
Eilen aamulla vuoto loppui kokonaan. Ei tule yhtään verta.
Kun ultrasivat, niin lääkäri sanoi että sikiö on hyvin pieni ja raskausmateriaalia vähän.
Olen saanut keskenmenon aiemminkin rv 9, jonka jälkeen tuli vuotoa melkein kuukauden
Voiko olla että kohtu on tyhjä jo nyt?
Kommentit (5)
Joo no noilla viikoilla sitä tavaraa ei ole niin paljon. Voihan se olla että on jo tyhjä. Sinua on varmaan ohjeistettu käydä labrassa n.kuukauden päästä ottamassa raskaustesti.
No odottele vielä. Mulla on ollut 8 keskenmenoa, ja aina tyhjennyslääkkeiden jälkeen on tullut ulos paljon verta, sitten se on hiipunut, ja viikko kaksi sen jälkeen on tullut lisää ”tavaraa” ja vasta silloin se sikiö (oli jo niin pitkät viikot että tunnistin sen).
Mulla on myös ollut tuota että vuotoa viikko, sitten tauko, sitten vuoto alkoi uudestaan.
Tuon kahdeksan keskenmenon jälkeen tuli sitten onneksi onnistunut raskaus.
Minulla vuoto kesti viikon ja sen jälkeen tiputteli vähän. Raskaustesti näytti kuukauden jälkeen negatiivista mutta 2 kuukautta tyhjennyksen jälkeen ulos tuli isompi hyytymä ja verta. Keskenmenon jälkeen ensimmäiset menkat tuli siitä kuukauden päästä.
En oikein osannut olla varautunut noin pitkään aikaan.
paha sanoa. itsellä kesti 6viikkoa rv12 keskeytyneen keskenmenon tyhjennyksen jälkeen. herkästi vaan lääkäriin jos tulee kohtutulehdus oireita. silloin tietää että materiaalia on jäänyt kohtuun. voi myös olla että loput pienet jäämäät ei tulehdu ja tulevat seuraavien kuukautisten myötä.