Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys Naisille? Kuinka helposti kostutte ja kuinka paljon?

Vierailija
13.07.2013 |

Minkälaisissa tilanteissa näin tapahtuu? Voiko nainen kostua esim. kesällä jossain ulkona,terassilla,rannalla jne jos näkee jotain mielenkiintoista ja rupeaa ajattelemaan seksiä? Kostuuko silloin niin paljon että pikkuhousut kastuu? Vai vaatiiko se muuta hyväilyä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kostuminen ei ainakaan oman kokemukseni mukaan ole verrannollinen siihen, kuinka miehellä seisoo. Siis esim. mies näkee seksikkään naisen-> stondis, kostuminen taas ei toimi tällä logiikalla. Mulla ainakin kostuminen vaatisi sitä, että jo valmiiksi panettaisi ja sitten ajattelisi fantasioita läpi, pelkkä visuaalinen kiihoke ei saisi kostumaan.

Vierailija
2/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kostun vähän kuukautiskierron mukaan, tiettyinä aikoina kuusta on koko ajan melko kosteaa, mutta valitettavasti suuren osan ajasta en kiihottuneenakaan ole kovin kostea tai seksiä varten kostumisessa menee todella pitkään (ja tarvitaan melkoista eforttia, mikä vähän harmittaa). 

Eri naisilla tottakai eri tavoin, mutta veikkaan että mediassa vähän suurennellaan sitä naisten kostumista, koska haluttaisiin keksiä jostain joku miesten erektiota vastaava selkeä kiihottumisen merkki. En usko että naiset kostuvat ihan niin helposti tai edes aina kiihottuessaan, kuin mitä viihteessä annetaan ymmärtää. Tai ainakaan suurin osa naisista ei, jotkut ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 14:16"]

tiettyinä aikoina kuusta on koko ajan melko kosteaa

[/quote]

Siis tarkennuksena, tiettynä aikana kuusta on koko ajan kosteaa olin sitten kiihottunut tai en, ei siis niin että olisin koko ajan kiihkoissani tuon ajan.

Vierailija
4/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kostuminen ei ainakaan oman kokemukseni mukaan ole verrannollinen siihen, kuinka miehellä seisoo. Siis esim. mies näkee seksikkään naisen-> stondis, kostuminen taas ei toimi tällä logiikalla. Mulla ainakin kostuminen vaatisi sitä, että jo valmiiksi panettaisi ja sitten ajattelisi fantasioita läpi, pelkkä visuaalinen kiihoke ei saisi kostumaan.

[/quote]

ei pidä paikkaansa. ei todellakaan  tartte panettaa ensin, kostuminen tapahtuu kun näkee/kokee jotain kiihottavaa.

Vierailija
5/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kostu niin, että alushousut kastuisivat. Muutenkin kostuminen on minulle arvoitus, joskus ei kostu juuri lainkaan, toisinaan taas suht kivasti. Ja tilanne on siis seksin harrastaminen. Ilman sitä en ole huomannut kostuneeni.

Vierailija
6/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateella kostun. Keräiletkö tamponeita?

Vierailija
7/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 14:55"]

[/quote]

ei pidä paikkaansa. ei todellakaan  tartte panettaa ensin, kostuminen tapahtuu kun näkee/kokee jotain kiihottavaa.

[/quote]

Puhuin omasta puolestani, puhuthan sinäkin omasta puolestasi? Vai haluatko kinata siitä, kenen kokemus on oikea?:)

Vierailija
8/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti ja niin että pikkarit menee märäksi. Tarttee ajatella seksiä ja olla himokkaalla tuulella. Aloitellessa viimeistään kostun ja tulen helposti kunnolla märäksi. Hormonien lopettaminen auttoi tähän huomattavasti, pilleriaikaan en ollut läheskään yhtä herkästi märkä.

Vierailija
9/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostun yleensä niin, että seksin jälkeen on lakanakin sen näköinen.