Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet silloin, kun harmagedon alkaa ja Jumala tuhoaa

Vierailija
13.07.2013 |

tämän pahan asiainjärjestelmän? Raamattu osoittaa, että hän on hyville ihmisille armollinen. Jeesuskin armahti syntisiä ja haureellisia.

Ota vastaan kutsu ja asennoidu Jehovan puolelle, hän rakastaa sinua!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja lapsesi voitte elää paratiisissa maanpäällä ikuisesti. Ajattele, miten hienoa kun pienet lapset voi silittää leijonia ja tiikereitä, eikä kukaan tee niille pahaa! Ilmestyskirjassa sanotaankin: Imeväinen leikkii kyykäärmeen kololla ja leijona syö olkia niinkuin sonni. =)

ap

Vierailija
2/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuurilla olen varmaankin juuri paskalla tai jossain muussa hankalassa paikassa. Silloin se ovikellokin aina soi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM! Tämän viestin kirjoittaja on Jehovan todistaja, niitä, jotka soittavat ovikelloa ja haluaisivat tulla keskustelemaan kanssasi. Heillä on velvollisuus tehdä uskonsa levittämistyötä tietyn ajan viikossa.  Ehkä joku heistä keksi tämän palstan ja merkitsee käyttämänsä ajan viikkotunteihinsa. Jos lukijat reagoivat tähän viestiin ja ap pääsee keskustelussa levittämään Jehovan todistajien oppeja, hän on saavuttanut tarkoituksesna.

Moni entinen Jehovantodistaja tuntee itsensä uskonnon uhriksi. Tiukkoja, velvoittavia, kontrolloituja sääntöjä.

Vierailija
4/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 09:32"]

HUOM! Tämän viestin kirjoittaja on Jehovan todistaja, niitä, jotka soittavat ovikelloa ja haluaisivat tulla keskustelemaan kanssasi. Heillä on velvollisuus tehdä uskonsa levittämistyötä tietyn ajan viikossa.  Ehkä joku heistä keksi tämän palstan ja merkitsee käyttämänsä ajan viikkotunteihinsa. Jos lukijat reagoivat tähän viestiin ja ap pääsee keskustelussa levittämään Jehovan todistajien oppeja, hän on saavuttanut tarkoituksesna.

Moni entinen Jehovantodistaja tuntee itsensä uskonnon uhriksi. Tiukkoja, velvoittavia, kontrolloituja sääntöjä.

[/quote]Puhut soopaa! Ei kukaan velvoita taikka pakota kertomaan Jumalasta, teen sen omasta halustani.

En myöskään merkkaile kenenkään tietoja minnekkään. Miksi varoitat ihmisiä, mitä heidän pitäisi pelätä? Minulla on samanlainen uskonnon harjoittamisen vapaus, kuin sinullakin.

ap

Vierailija
5/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 09:32"]

[/quote]Puhut soopaa! Ei kukaan velvoita taikka pakota kertomaan Jumalasta, teen sen omasta halustani.

En myöskään merkkaile kenenkään tietoja minnekkään. Miksi varoitat ihmisiä, mitä heidän pitäisi pelätä? Minulla on samanlainen uskonnon harjoittamisen vapaus, kuin sinullakin.

ap

[/quote]

Ja minulla (en siis ole se jolle vastasit äsken) on täysi oikeus nauraa kaltaistesi satuja totena pitävien kustannuksella. Väitteenne vähän kaikesta  nyt vaan ovat niin hassuja ja järjenvastaisia. Tulisitte järkiinne jo ja heittäisitte satukirjat roskikseen.

Hyvä bisnes uskontonne on kyllä, ei sillä...

Vierailija
6/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkisesti terve ja luen kotona hyvää kirjaa, kun ns. maailmanloppu tulee. Yksi niistä monista... :))

Vierailija
7/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottelette kaikille, että jos liitytään seuraan nimeltä JHVH:n todistajat huomenna tai 30 mikrosekunnin päästä tulee maailmanloppu. Sitten jos se ei tuukaan, ihmiset ovat oman seuransa vankeja...

Vierailija
8/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin varmaan satukirjassa

Vierailija
9/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olen kotona oman perheen parissa. Luultavasti olen töissä, siellä kun tulee oltua aika paljon. Pahin vaihtoehto on olla Prisman kassalla, siis just kun on maksanut isot viikonlopun ostokset ja pakkaan hiki päässä ostoksia siinä ruuhkassa.

Vierailija
10/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen ajan murhe. Siihen asti elän elämääni ja luotan siihen, että kaikki menee niin kuin pitääkin.

Vierailija
11/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joko töissä tai kotona kärsimässä työsuhde-etuna saadusta välilevynpullistumasta. <3

Vierailija
12/12 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei lopu, paitsi silloin, kun aurinko lopulta sammuu (sehän on tähti). Ja silloin maailma saa minun puolestani loppuakin, kun minä olen tuolloin ollut manan majoilla jo iät ja ajat. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän