Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma, mitä ihmettä terassille päälle?? ov

Vierailija
12.07.2013 |

Hameita olisi mutta en enää koe oloani niissä niin hyväksi kiitos polven kohdalle ja sen yläpuolelle ilmestyneen näkyvän sinertävän verisuonen joka vieläpä osin pullisteleekin:((

Farkkuja olisi mutta ne on niin...perustavaraa ja arkisetkin..ja jos lämmin sää niin kuumatkin..

Mekkoja ei oikein ole, ainakaan illanviettoon sopivia ja olishan niissäkin tuo mainitsemani verisuoniongelma jos ei sitten maksimekko olisi ja niitä mulla ei ole yhtään.

Apua!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla pellavahousuja?

Vierailija
2/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja tunika? Kesähousut ja toppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä polvea kukaan siel terassilla katso tai pistä laastari päälle? Mukavaa iltaa sulle!

Vierailija
4/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea tähän on vastata kun ei tiedä sun vaatekaapin sisältöä. Minä lähtisin kanssa kevyiden ilmavien kesähousujen kannalle, jos sellaisia löytyy?

Vierailija
5/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja eivät oikein iske illanviettovaateajatuksena..

ap

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 20:04"]

Onko sulla pellavahousuja?

[/quote]

Vierailija
6/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja perse kunnolla esiin, niin ei sitä sun suonta kukaan huomaa.

Vierailija
7/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikoita en käytä koska olen povekas eli ne lihottavat säkin näköiseksi. Samasta syystä eli poven vuoksi en omista myöskään mitään toppeja, kyllä nämä rinnat näkyvät enemmälläkin kangasmäärällä;)

ap

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 20:04"]

Farkut ja tunika? Kesähousut ja toppi?

[/quote]

Vierailija
8/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, sen olen huomannut että niitä riittää joille tärkein prioriteetti on juurikin tuo että kaikki paikat on esillä..itse en osaa sellaista pitää vähimmässäkään määrin seksikkäänä..

ap

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 20:09"]

[/quote]

Vierailija
9/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit et kyl voi mennä. 

Vierailija
10/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään lähtisin, niin laittaisin farkkucaprit ja topin. Tunkisin kevyen neuletakin hehtaarikäsilaukkuuni, myöhemmin voi tulla viileää.

Vierailija
11/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 20:11"]

Joopa, sen olen huomannut että niitä riittää joille tärkein prioriteetti on juurikin tuo että kaikki paikat on esillä..itse en osaa sellaista pitää vähimmässäkään määrin seksikkäänä..

ap

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 20:09"]

[/quote]

[/quote]

No et kai sä ny vittu sinne ittees mee katteleen? Siinä vaiheessa ku mela vilahtaa sun mekkoon niin se on ihan sama mitä suonia sulla on jalassa.

Vierailija
12/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa t-paita ja farkut. Pistä kivimmat kuteet päällä mitä kaapista löytyy.

Vierailija
13/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö omista yhtään pidempää (ei maxi) hametta? Suurimmalle osalle naisista paras hameen pituus on hieman polven alle.

Vierailija
14/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole kesähousuja, tunikoita tai toppeja, mekot tai hameet ei käy. Ok, mutta mitä siellä kaapissa sitten on?? Aika meedio tässä saa olla että suunnittelee sopivan asun. Ilkeä ei ole tarkoitus kuitenkaan olla, eli laita tosiaan kivoimmat vaatteet mitä sulla on! Paskat siitä jos joku suoni näkyy...

Vierailija
15/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 20:21"]

Sulla ei ole kesähousuja, tunikoita tai toppeja, mekot tai hameet ei käy. Ok, mutta mitä siellä kaapissa sitten on?? Aika meedio tässä saa olla että suunnittelee sopivan asun. Ilkeä ei ole tarkoitus kuitenkaan olla, eli laita tosiaan kivoimmat vaatteet mitä sulla on! Paskat siitä jos joku suoni näkyy...

[/quote]

Näinpä:)

Vierailija
16/16 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 20:19"]

Etkö omista yhtään pidempää (ei maxi) hametta? Suurimmalle osalle naisista paras hameen pituus on hieman polven alle.

[/quote]

Höhöö. Saa olla aika pitkät sääret, että tuo pituus imartelisi. Ja suomalaisilla harvemmin on. Joko puolireiteen (jos on hoikat jalat) tai nilkkoihin (jos eivät ole esittelykunnossa), mutta polven alle -pituus on vihoviimeinen tanttamalli, joka saa jalat näyttämään entistä lyhyemmiltä.