Nainen, ihanneaika yhdynnälle?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysytään yhdynnän kestoa, ei seksin. Siksi vastasin 5-10min.
Niin kysytään. Ajattelin kysyä noin, koska esileikissä voi keskittyä enemmän naiseen jos mies on herkkä laukeamaan. Yhdynnässä taas on pakko kestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kysytään. Ajattelin kysyä noin, koska esileikissä voi keskittyä enemmän naiseen jos mies on herkkä laukeamaan. Yhdynnässä taas on pakko kestää
Mitä? Yhdyntä ei siis seksiä? Ja naiseen keskitytään esileikissä. "tosileikissä" sitten munaan vai? Kyllä istuu tiukassa nämä oudot asetelmat, minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Yhdyntä ei siis seksiä? Ja naiseen keskitytään esileikissä. "tosileikissä" sitten munaan vai? Kyllä istuu tiukassa nämä oudot asetelmat, minusta.
No en kyllä sitä noin tarkoittanut. Jos mies on nopea laukeamaan niin totta kai kannattaa esileikissä keskittyä enemmän naiseen. Gallupin tulosten perusteella sitä kestävyyttä olisi kuitenkin hyvä olla jonkin verran yhdyntäänkin, jotta nainenkin saa siitä yhdynnästä jotain.
Miehen kestävyydellä ei niin paljon väliä ole, jos vain saan hyvät esileikit. Silloin mies saa laueta ihan silloin kun hänestä hyvältä tuntuu.
Arvioisin mieheni kestoksi yleensä lähemmäksi viittä kuin kymmentä minuuttia. Oma ihanteeni olisi ehkä lähempänä kymmentä minuuttia, toisinaan mies pystyy tähän jos viime kerrasta ei ole kovin montaa päivää.
Mutta joskus on jopa kiihottavaa, jos miehellä sattuu olemaan herkässä laukeaminen ja hän yrittää kaikkensa pidätellä.
Kunnon esileikin kanssa 5 minuuttia
Vierailija kirjoitti:
Olipa yllätys, etttä täysin epärealistiset ajat johdossa
Tämä. Huutista naisille
Mulla on kumppani, joka pystyy pitkiin yhdyntöhin. Hän hidastaa tahtia tai vaikka vaihtaa asentoa välillä. Sessiot ylipäätään kestävät noin tunnin.
Esileikki on lyhyt ja toisaalta suuseksiin, runkkamiseen, sormetukseen palataan aina välillä uudestaan. Minusta parempi niin, en tykkää pitkistä esileikestä, haluan nopeasti sisään. Kuitenkin myöhäisemmässä vaiheessa suuseksi /sormetus on parrmpaa kuin esileikkinä. Tulen tuon tunnin aikana melkoisen monta kertaa.
Mulle just sopiva tapa harrastaa seksiä.
Niin ja sen yhdynnän kesto on 5 minuutista yli kahteenkymmeneen minuuttiin. Yhteenlaskettuna kuitenkin yhden session aikana kuitenkin puhutaan yli puolesta tunnista.
Mutta en välitä ruveta kello kalleksi silloin kun on kyse nautinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Noin 10-15 min max koska alapää alkaa kipeytyä jos pitkään jynssää. Itse yhdyntä ei näin naisena juuri tunnu miltään.
Äläpä yleistä "näin naisena". Itse olen myös nainen ja nimenomaan yhdyntä tuntuu sairaalloisen hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä sitä noin tarkoittanut. Jos mies on nopea laukeamaan niin totta kai kannattaa esileikissä keskittyä enemmän naiseen. Gallupin tulosten perusteella sitä kestävyyttä olisi kuitenkin hyvä olla jonkin verran yhdyntäänkin, jotta nainenkin saa siitä yhdynnästä jotain.
Ei minua naisena tälläinen seksi kiinnostaisi. Yhdyntä on mulle se juttu ja jos se ei kestä tarpeeksi, niin en saa tarpeitani tyydytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kestävyydellä ei niin paljon väliä ole, jos vain saan hyvät esileikit. Silloin mies saa laueta ihan silloin kun hänestä hyvältä tuntuu.
Arvioisin mieheni kestoksi yleensä lähemmäksi viittä kuin kymmentä minuuttia. Oma ihanteeni olisi ehkä lähempänä kymmentä minuuttia, toisinaan mies pystyy tähän jos viime kerrasta ei ole kovin montaa päivää.
Mutta joskus on jopa kiihottavaa, jos miehellä sattuu olemaan herkässä laukeaminen ja hän yrittää kaikkensa pidätellä.
Ei esileikki korvaa yhdynnän nautintoa...
Niin kauan että olen saanut ja sama miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua naisena tälläinen seksi kiinnostaisi. Yhdyntä on mulle se juttu ja jos se ei kestä tarpeeksi, niin en saa tarpeitani tyydytettyä.
Sama täällä. Jos ei ole tarpeeksi pitkää yhdyntää niin se ei ole seksiä. Tyydytän kyllä mieheni muuten menkkojen aikana mutta en saa silloin itse mitåän tyydytystä.
Kummallista että esitetään seksin olevan naiselle muuta kuin yhdyntä.
Ns, esileikki voi olla naiselle se pääleikki. Mutta koska kaikki ilmoitetaan miehen kannalta - ja miehellehän se kalu on se se pääleikkikalu, niin siitä silloin puhutaan noin. Nainenhan vaan leikitellään miestä varten että saa helposti ja sujuvasti sen kalunsa sisään. Muusta viis.
Pelkkä kalun työntely emättimessä edes takasin, ei tunnu juuri miltään. Se on kuulkaas karu totuus.
Jos siihen sitten liitetään mielikuvia, ja joku himo, ja muu koskettelu oikealla lailla, voi tuntuakin. mutta näin.
Muistan kuinka mieheni kertoi kysyneenäs äidiltään, miltä "se " tuntuu, ja vastaus oli "ei miltään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Jos ei ole tarpeeksi pitkää yhdyntää niin se ei ole seksiä. Tyydytän kyllä mieheni muuten menkkojen aikana mutta en saa silloin itse mitåän tyydytystä.
Kummallista että esitetään seksin olevan naiselle muuta kuin yhdyntä.
Taas mies siis kirjoittelee..Että vain yhdyntä on seksiä..hohhoijaa..
"Ns, esileikki voi olla naiselle se pääleikki."
No minulle ei ole... pääjuttu on yhdyntä..
"Pelkkä kalun työntely emättimessä edes takasin, ei tunnu juuri miltään. Se on kuulkaas karu totuus."
Ööö...? Minusta kyllä se kalun saaminen sisään tuntuu aivan mielettömän ihanalta. Penis hieroo ihanasti emätintä ja tulee aivan hulluksi siitä nautinnosta.
Kellotan kohta..