Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ihanneaika yhdynnälle?

Vierailija
02.08.2020 |

Miten on?

Nainen, ihanneaika yhdynnälle?

Vaihtoehdot

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kysytään yhdynnän kestoa, ei seksin. Siksi vastasin 5-10min.

Niin kysytään. Ajattelin kysyä noin, koska esileikissä voi keskittyä enemmän naiseen jos mies on herkkä laukeamaan. Yhdynnässä taas on pakko kestää

Mitä? Yhdyntä ei siis seksiä? Ja naiseen keskitytään esileikissä. "tosileikissä" sitten munaan vai? Kyllä istuu tiukassa nämä oudot asetelmat, minusta.

No en kyllä sitä noin tarkoittanut. Jos mies on nopea laukeamaan niin totta kai kannattaa esileikissä keskittyä enemmän naiseen. Gallupin tulosten perusteella sitä kestävyyttä olisi kuitenkin hyvä olla jonkin verran yhdyntäänkin, jotta nainenkin saa siitä yhdynnästä jotain.

Ei minua naisena tälläinen seksi kiinnostaisi. Yhdyntä on mulle se juttu ja jos se ei kestä tarpeeksi, niin en saa tarpeitani tyydytettyä.

Sama täällä. Jos ei ole tarpeeksi pitkää yhdyntää niin se ei ole seksiä. Tyydytän kyllä mieheni muuten menkkojen aikana mutta en saa silloin itse mitåän tyydytystä.

Kummallista että esitetään seksin olevan naiselle muuta kuin yhdyntä.

Taas mies siis kirjoittelee..Että vain yhdyntä on seksiä..hohhoijaa..

En ole tuo, jolle vastaat, mutta miksi sitä on niin vaikeaa uskoa, että jotkut naiset tarvitsevat ja nauttivat juuri yhdynnästä? Ei yhdyntä ole vain miestä varten. Että hohhoijaa itsellesi.

Vierailija
42/44 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun kaikkia neuvoja noudatan, niin kylläpä on naiset tyytyväisiä. Hienoa, että tuli kerrankin yksiselitteinen vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun kaikkia neuvoja noudatan, niin kylläpä on naiset tyytyväisiä. Hienoa, että tuli kerrankin yksiselitteinen vastaus.

Ymmärrän sarkasmisi, mutta oikeasti varmaan tiedät että naiset on yksilöitä seksin suhteen, osa tykkää yhdynnästä eniten, joillekkin se ei anna mitään ja sitten on paljon siltä väliltäkin olevia. Itseäni näin miehenä ihmetyttää vaan lukea kuinka joku nainen vastaa kaikkien puolesta aina välillä, vaikka selvää pitäisi olla että mieltymykset vaihtelee valtavasti.

Vierailija
44/44 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 10-15 min max koska alapää alkaa kipeytyä jos pitkään jynssää. Itse yhdyntä ei näin naisena juuri tunnu miltään. 

Äläpä yleistä "näin naisena". Itse olen myös nainen ja nimenomaan yhdyntä tuntuu sairaalloisen hyvältä.

Mitä ihmettä "näin naisena" siis itsenäni puhui, en puhunut susta tai sun kavereista mitään.

On se kumma ettei saa sano sitä, jos se yhdyntä ei ole pääasia! Kun siellä vaginassa ei ole niitä tuntohermoja , vaan ne ovat siellä klitoriksessa eniten, ja niitä siinä onkin enemmän kuin miehen kalussa. Mikä tässä yhä ja aina vaan on niin kummallista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän