Nainen, ihanneaika yhdynnälle?
Kommentit (44)
Näitä kun kaikkia neuvoja noudatan, niin kylläpä on naiset tyytyväisiä. Hienoa, että tuli kerrankin yksiselitteinen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Näitä kun kaikkia neuvoja noudatan, niin kylläpä on naiset tyytyväisiä. Hienoa, että tuli kerrankin yksiselitteinen vastaus.
Ymmärrän sarkasmisi, mutta oikeasti varmaan tiedät että naiset on yksilöitä seksin suhteen, osa tykkää yhdynnästä eniten, joillekkin se ei anna mitään ja sitten on paljon siltä väliltäkin olevia. Itseäni näin miehenä ihmetyttää vaan lukea kuinka joku nainen vastaa kaikkien puolesta aina välillä, vaikka selvää pitäisi olla että mieltymykset vaihtelee valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 10-15 min max koska alapää alkaa kipeytyä jos pitkään jynssää. Itse yhdyntä ei näin naisena juuri tunnu miltään.
Äläpä yleistä "näin naisena". Itse olen myös nainen ja nimenomaan yhdyntä tuntuu sairaalloisen hyvältä.
Mitä ihmettä "näin naisena" siis itsenäni puhui, en puhunut susta tai sun kavereista mitään.
On se kumma ettei saa sano sitä, jos se yhdyntä ei ole pääasia! Kun siellä vaginassa ei ole niitä tuntohermoja , vaan ne ovat siellä klitoriksessa eniten, ja niitä siinä onkin enemmän kuin miehen kalussa. Mikä tässä yhä ja aina vaan on niin kummallista?
En ole tuo, jolle vastaat, mutta miksi sitä on niin vaikeaa uskoa, että jotkut naiset tarvitsevat ja nauttivat juuri yhdynnästä? Ei yhdyntä ole vain miestä varten. Että hohhoijaa itsellesi.