Kuvaile kaunein morsian, jonka olet nähnyt
Millainen puku hänellä oli, miten hiukset ja miltä näytti?
Kommentit (9)
Kuvailen kaksi, kun en osaa valita! Molemmat olivat 24-v mennessään naimisiin.
Eka: Pitkät tummat hiukset auki, kukista tehty hiuskoriste, pitkähihainen puku (talvihäät).
Toka: Vaaleat hiukset kevyellä nutturalla, hihaton puku (syyshäät).
Kummallakin oli hillitty meikki, puku valkea ja aika minimalistinen, leveä täyspitkä helma, ei huntua. Molemmat lyhyitä, normaalipainoisia, luonnonkauniita naisia.
Piti oikein ruveta miettimään! Suurin osa näkemistäni morsiamista on ollut tosi taviksia jtai vaikka nainen itse on ollut kaunis kuin enkeli, ovat kaikien mekot ovat olleet ihan kamalia. Niinpä nimeän äitini. Vaikka en toki hänen häissään ole itse ollutkaan. Äitini oli nuorena luonnonkaunis, sopusuhtainen. Häämekko oli ohutta puuvillaa ja puuvillapitsiä, puolipituiset hihat. Lyhyet hiukset vähän kiharrettu, kukkia hiuksissa. Meikki huomaamaton.
kaunein näkemäni morsian oli pitkä ja hoikka, muuten vähän poikamainenkin tyyppi. Hiukset yleensä ponnarilla, lökäpöksyt tai lököfarkut jne... Puku oli iltapukumainen, olkaimeton kaunis valkoinen, morsiuskimpussa liljoja ja hiukset matalalla nutturalla. Ja hän oli niin onnellinen, onni säteili hänestä niin pitkälle :)
kaunein näkemäni morsian oli pitkä ja hoikka, muuten vähän poikamainenkin tyyppi. Hiukset yleensä ponnarilla, lökäpöksyt tai lököfarkut jne... Puku oli iltapukumainen, olkaimeton kaunis valkoinen, morsiuskimpussa liljoja ja hiukset matalalla nutturalla. Ja hän oli niin onnellinen, onni säteili hänestä niin pitkälle :)
Julkkiksista kaunein morsian on Sofia Ruusila ennen "muodonmuutostaan". Kuka teidän mielestä julkkiksista kaunein morsian?
Tummat hiukset pitää olla. Lainehtivat.
Vähimmäisvaatimus kauniille morsiamelle.
Ruskeaqt hiukset niskassa nutturalla, kauis vakoinen puku laahuksella (ei huntua). Virheetön iho näkyvillä ihonalueilla ja kaunis naama: Hyväsydäminen ja onnellinen ihminen.
lapseni kummitäti ehdottomasti
=)
Kaunein minun näkemäni morsian oli tumma, pitkähiuksinen roomalaiskaunotar. Pitkä, hoikka, upeassa pitsipuvussa sanoinkuvaamattoman kaunis pitsimantilla hiuksillaan. Ja säteili onnea.... Ah ah!
En muista tollaisia yksityiskohtia, oli muutenkin niin hyvät häät että olin kännissä kun käki.