Minua pidetään outona koska tykkään animesta.
Ja olen siis 20v ja kaikki pitää outona koska tykkään animesta ja mangasta. Tulenko ikinä löytämään erilaisia ihmisiä?
Kommentit (9)
Oudompaa tuo on, että sinua tuolla perusteella pidetään outona. Aika moni, minä mukaan luettuna, pitää niistä.
Minäkin pidän animesta ja olen jo 45v. Jos joku pitää minua sen vuoksi outona, niin paskat nakkaan siitä 😁
Animea tuntemattomilla on lähes poikkeuksetta kovin väärä käsitys ko aiheesta.
Asiaa tuntemattomat ja/tai sivistymättömät ihmiset ovat aina pitäneet kaikkea itselleen tuntematonta harrastavaa outona.
Olen 35-vuotias nainen ja tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat tykänneet animesta teini-ikäisistä asti. Eihän siinä ole mitään outoa. Nauti hyvillä mielin sinua kiinnostavasta asiasta. 😊
Oliskohan se sen takia, koska katsot näitä pedari anime/mangoja? Sairasta, täysin sairasta.
T: Kulttuuroitu anti-pedari weebi
Internetissä kovimmat animefanit ovat ihan syystäkin kavahdettuja...
Itsekin tykkään animesta ja mangasta ja olen jo kolmekymppinen. Minulle vähän sama kun videopelit, ne on harrastuksia jotka on jäänyt, eikä niistä ole tullut "kasvettua pois".
Mutta kyllä esim. Desuconissa näkyy ihan hyvin myös vähän vanhempaa porukkaa, että et AP todellakaan ole yksin.
Etsi seuraa omasta viiteryhmästäsi. Tuollaisia han on paljon.