Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kissan kuivaruoka?

Vierailija
02.08.2020 |

Suositelkaahan jos olette petehtyneet tuotteisiin paremmin kuin minä. Onko markettiruuissa laadukkaita? Kotimainen Oscar ei maistu, Prima Cattia olen antanut, myös Best Friend Bilanxia. Kissa ei suostu syömään kuinnappuloita. Tarjottu on tuoretta kalaa, kanaa, lihaa jne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perfekti fit, seniorikissan raksut. Maistuu ne muutkin, mutta kun on jo 9v niin seniorista käy.

Vierailija
22/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa kissan ruokakulut kuukaudessa? Nyt ei puhuta isosta rodusta vaan joku aikuinen 3-4 kg kissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko kuivamuonaa syöttää (Miksi?), niin nuo mainitut viljattomuus ja sokerittomuus ovat minimivaatimuksia. Ja tietysti kissan ikä ja mahdolliset sairaudet pitää ottaa huomioon valinnassa.

Itse en ymmärrä miksi sitä silti syöttäisi muuten kuin poikkeustapauksissa. Märkäruoka parempi vaihtoehto.

Vierailija
24/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan zooplussasta väh. 6kg viljatonta kerrallaan, onneksi kisulle maistuu mikä vain. Sokerittomasta en tiennyt, sitä sitten myös seuraavaksi :). Markettiruokaa en ikinä enää syötä, hirveää kuraa.

Vierailija
25/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksaa kissan ruokakulut kuukaudessa? Nyt ei puhuta isosta rodusta vaan joku aikuinen 3-4 kg kissa.

Jos laadukasta ruokaa syöttää niin kyllä siihen joitakin kymppejä menee ellei satanen. Tuon kokoinen kissa on aika pieni.

Eikä ruokinta suinkaan ole ainoa kulu mitä kissasta koituu.

Vierailija
26/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan zooplussasta väh. 6kg viljatonta kerrallaan, onneksi kisulle maistuu mikä vain. Sokerittomasta en tiennyt, sitä sitten myös seuraavaksi :). Markettiruokaa en ikinä enää syötä, hirveää kuraa.

"Markettiruokaa" on monenlaista, ihan niin kuin sieltä Zooplussastakin löytyy huonompia ja parempia vaihtoehtoja.

Vierailija
27/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markettiruoat ovat pääsääntöisesti todella huonolaatuisia verrattuna eläinkaupan kuivaruokiin.

Mun oma kissani tykkää almo naturen kissan raksuista kuin hullu puurosta ja sitä eläinkaupassa suositeltiin. Joistain marketeista löytyy parin kilon säkkejä tätä ruokaa mutta niissä kilohinnat nousevat todella korkeaksi joten almonaturea kannattaa tilata verkkokaupoista 10 säkeissä.

Joopa joo. Eläinkaupan/-lääkäriaseman kuivatuotteet yliarvostettuja, jos ei tule järjetöntä ummetusta, niin sitten oksentelee.

Ja sisältävät usein sokeria eli jos terveysongelman takia joutuu syöttämään erikoisruokaa, joutuu tinkimään periaatteesta olla syöttämättä sokeria :(