Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä? -neuvolantoiminta, perhetyö...

Vierailija
12.07.2013 |

Mulla käy jo yks perhetyöntekijä säännöllisesti, ja saan rutkasti apua ja tukea läheisiltäni ja usein kyllä tuntuu että ihan liikaa joudun siis jarruttelemaan että saaisin viettää ihan itsekin kunnolla aikaa lapseni kanssa ja olla oikeasti vanhempi, joka on muuten mennyt todella hyvin ja hienosti jaksamisessa ei mitään ongelmia ja oloni on tasainen ja hyvä, tietysti vanhemmuuteen kuuluu myös se että välillä väsyttää unettoman yön jälkeen ja ei aina pysty ihminen tietenkään parhaimmillaan olemaan mutta ihan oikeita ongelmia ei ole. Noh, lääkärin mielestä saan tukea liian vähän ja hän laittoi ilmoitusta lastensuojeluun perhetyöntekijä-asioista, vaikka sanoin että saan tukea ja neuvolan puolelta on jo perhetyöntekijä ei se tälle lääkärille riittänyt. Mua todella pöyristyttää nykyään tämä toiminta? Eikö normaalikaan ihminen saa enää olla vanhempi? Miksi aina tuputetaan kaikki maailman perhetyöntekijöät ja lastensuojelut silloinkin kun ei tarvetta ole? Onko tää todellakin näin että nykyään on pakko ottaa nää toiminnot elämäänsä vaikka tarvetta ei ole eikä haluakaan, eikö näille muuten töitä riitä vai... o.O mä en jaksa sitä että tuputetaan ulkopuolisia, tuntemattomia ihmisiä mun elämääni kun niitä jo riittävästi on, eikä mikään näille riitä... Mulle on paljon tärkeempää se tuki ja apu mitä saan läheisiltäni ja tutuilta ihmisiltä ja meinannut jo usein lopettaa tuon neuvolan perhetyöntekijänkin koska ei sille juurikaan oo ollut mitään tarvetta.. Mutta ei siinä alistun toki kohtalooni jos nää nykyään jotain pakollisia toimia on? ihmettelen kyllä silti suuresti kuinka normaaleissakin perheissä joudutaan heti lastensuojelun piiriin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 12:32"]

Mikä se perusongelma on minkä takia käyt lääkärissä?

[/quote]

-Ei mikään perusongelma vaan neuvolalääkäristä kyse. Neuvolanterkka on kyllä tosi mahtava ja tietää mun asioista enemmän ja käynyt kotonakin kun en oo päässyt jne. ja tällä lääkärillä nyt käydään tietty vähemmän vaan ne rutiinitarkistukset vauvalla ja kaikki aina ok, mutta hän nyt päätti tällä kertaa tunkea jostain syystä ja päättää että en saa tarpeeksi tukea. IIhan pirteänä ja iloisena siellä lääkärillä kävinkin? ... huh

Vierailija
22/23 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kans toi virkaintosuus mieleen, jotkut lääkärit/terkat yms. on vaan tollasia että kaikille pitää tuputtaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 12:32"]

Nää on näitä virkaintoisia lääkärinpaskoja, aina ne kaikkee tuputtaa ja lähes pakottaa. Kannattaa vaihtaa lääkäriä jos mahdollista tai valittaa? Tällaisia lääkäreitä löytyy milloin mistäkin, rahaa yrittävät tehdä tuolla toiminnallaan ei mitään muuta.

Mistä se lääkäri saa tässä kuviossa rahaa?

[/quote]

[/quote]

Kunta saa rahaa huostaanotoista, jos mennään ihan niin pitkälle, sitähän nää jotkut joissakin kunnissa nimenomaan yrittääkin, että kaikki huostaanottoon vaan, turhia ja väärillä perusteilla huostaanotettuja on liikaa ja ei tiedä vaikka se lääkäri tätä yrittäisi myös! Varuillaan saa olla näiden asioiden kanssa, kann attaa olla jo valmiina asianajaja ja aina palavereissa, tapaamisissa yms joku mukanaettä todistaa ja asiakirjat on hyvä nähdä! ettekö lue uutisia ja artikkeleita aiheesta? Jopa Räsänen on tässä asiassa aika fiksu ja sanonut että on liikaa osaamattomia sossussa töissä, virkaintoisia paskoja siis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi