Osaako joku selittää tämän? Olen nähnyt nyt 8 kertaa
samaan paikkaan sijoittuvan unen. Olen siinä isossa hallissa, jossa on autoja. En tunnista paikkaa, mutta ensimmäisellä yritin löytää omaa autoani sieltä, enkä löytänyt. Toisella kerralla näin, että samassa hallissa oli vanhuspari, jota en ollut ennen nähnyt. Vanhukset eivät tehneet siinä mitään, mutta hyvin heidät unesta. Kolmannessa unessa olin siellä vaunujen kanssa ( minulla ei ole lapsia) eikä unessa tapahtunut muuta.
Neljäs kerta oli myöskin suht " normaali" muistan vain kävelleeni siellä yksin ostoskassin kanssa autolleni. Sama toistui 5. 6. ja 7. kanssa, kävelin siellä vain rauhassa, tiesin unessa mihin olin menossa, mutta hereillä ollessani en tunnista paikkaa.
Viime yönä näin tämän viimeisimmän unen. Ja se oli todella erilainen kuin muut. Mukanani oli mieheni, miehen työkaveri, ja hänen vaimonsa. Meitä jahtasi takaa joku pyssyllä, ja tämä miehen työkaveri sanoi, että hänen autonsa on perimmäisessä nurkassa, juoksimme kaikki sinne "turvaan" ja ajoimme kiireellä pois.
Olen ihmetellyt, miksi yhtäkkiä näen unta tuosta samasta hallista, josta en edes tiedä mitään! Kaikki unet on nähty nyt 4 kk sisällä. Osaisiko joku ehkä spekuloida mistä nämä unet johtuu? En mieti asiaa juuri ollenkaan, vain silloin kun olen unen nähnyt, että taasko näin siitä unta. Alkaa hieman pelottaa, kun tuli tuo viimeisin takaa-ajo uni..
Kommentit (5)
Onko sulla ollut stressiä elämässä? Mietin vain, kun iso halli, jossa on paljon tilaa.
OT, unia ei pidä pelätä...
Vasta sitten, jos joku päivä oikeasti olet siellä hallissa, niin voisit vähän jännitellä :)
Viimeisin uni on selvästi pelkouni. Sinulla on jokin pelko kohtaamatta. Mitä pelkäät? Estääkö pelko tekemästä sinua jotain, mitä haluaisit tehdä?
Mikä tunne muissa unissa on? En usko, että kukaan muu kuin sinä itse, voi avata noita unia sinulle. Tuosta auton etsimisestä voisi arvailla, että etsit itseäsi ja suuntaasi ja tunnet olosi tyhjäksi. Tässä olettaisin autohallin kuvaavan sinua itseäsi.
Vanhukset; mikä tunne sinulla oli heistä? Pelkäätkö elämäsi kuluvan hukkaan nykyisenlaisena? Lastenrattaat: haluaisitko lapsen? Kuuntele omia tuntemuksiasi; unet avaavat sinulle porttia niihin.
Sinä olet ainut joka voi unet avata! Mitä ne unet sinulle merkitsevät ja minkälaisia tunteita unen tapahtumat/ hahmot herättävät. Älä takerru yksityiskohtiin "mikä halli se on ja missä on", vaan mieti syvempiä asioita.
Minulla on tiettyjä paikkoja joissa käyn vain unissani. Eivät ole todellisia paikkoja. EHkä mielikuvituksellakin on rajansa ja unessa sitten aivot käyttävät usein hyväkseen jo kerran luotuja mielikuvia =)