Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätävä krapula APUA

Enjuoenääikinä!!
02.08.2020 |

Ihan jäätävä krapula ollut koko päivän. Päätä särkee, yrjöttää ja harmittaa että tuli juotua eilen mitään. Ja kaikki tämä kahdesta viinilasillisesta, yhdestä lonkerosta ja kossubatterysta.

Nyt parhaat parannuskeinot krapulaan? Onko apteekissa jotain? Tasoittavat ei ole vaihtoehto, mutta muutoin olen avoin kaikelle. Oon oikeesti epätoivonen.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo 4-8 viikkoa putkeen ja lopeta, sitte tiedät mitä on krapula seuraavat  2-3 viikkoa.

Vierailija
2/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa, vettä ja lepoa. Sitten kun ruoka taas maistuu, tilaa vaikka jotain noutoruokaa.

Ei kai krapulaan mitään vippaskonsteja ole. Otan itse yleensä jo illalla/yöllä Buranaa ja juon vähintään litran vettä. Ehkä syön jotain pientä. Näillä eväillä ei yleensä aamulla ole huono olo kuin kenties henkisesti. Varsinkin jos on mokaillut jotain tai käyttänyt vaikka järjettömästi rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuosta määrästä mitään krapulaa tule. Taitaa olla henkistä, mitä mahdoit touhuta?

Vierailija
4/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mulle voi tulla krapulan tunne jo ehtoollisviinistä, joskus menee jopa 10 kirkasta ja aamulla ei huomaa mitään nauttineensa.

Vierailija
5/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa, kokeeseen, että saat pari viikkoa lomaa, näyttää usein negatiivista tulosta.

Tai sitten tänään on viimeinen päivä siitä, kun aloitan ensimmäisen päivän uudessa. Loppu mikä loppu.

Vierailija
6/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse korjaan yleensä aamu kuudesta alkaen niin että 3 kylmää keskiolutta suoraan huiviin ja tunnin päästä pari viskipaukkua. Iltavuoroon lähdettäessä taivaallinen ja normaali olo.

Vierailija
7/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse korjaan yleensä aamu kuudesta alkaen niin että 3 kylmää keskiolutta suoraan huiviin ja tunnin päästä pari viskipaukkua. Iltavuoroon lähdettäessä taivaallinen ja normaali olo.

Ja iltavuoron jälkeen?

Vierailija
8/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja iltavuoron jälkeen?

Tulen kotiin, menen suihkuun ja nukkumaan.

Vierailija
9/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulaan ei ole parannuskeinoja, ainoastaan ehkäisykeinot.

Vierailija
10/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuota varten kotona pitää olla aina baarikaapillinen viinaksia. Sieltä on hyvä raapaista muutama kupponen Unicumia, Branca Mentaa tai vaikkapa palinkaa.

M 45

Vierailija
11/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krapulaan ei ole parannuskeinoja, ainoastaan ehkäisykeinot.

Kolmiolääkkeiden puolelta löytyy kyllä ne parannuskeinotkin, mutta niistä ei pidetä paljoa melua.

Vierailija
12/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata naamaan vaan, se auttaa kaikkeen👍

Vierailija
13/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista paras apukeino krapulaan on alkoholi.

Vierailija
14/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mitään kipulääkkeitä ota, kroppasi on tarpeeksi  kovilla ilmankin ja krapula vain pitenee vaikka hieman paha olosi lievenisikin. 

Mehua ja lepoa ämpärin vieressä. Jos mikään ei pysy sisällä, yritä imeskellä vaikkapa karkkia tai sokeripalaa.  Mehu ihan pikkutippoina aluksi.

Kyllä se siitä.

Vierailija
15/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juo 4-8 viikkoa putkeen ja lopeta, sitte tiedät mitä on krapula seuraavat  2-3 viikkoa.

Kyllä mulle jo 4-5 pvää aamusta iltaan juopottelua aiheutti aivan kamalat vieroitusoireet. Viimeisimmästä jouduin sairaalaankin. Nyt raittiina ollut muutaman vuoden.

On se krapula kamala olotila, mutta noin vähällä juomisella sentään huomenna olet ap jo aika hyvässä kunnossa.

Vierailija
16/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aivan väkisin pari litraa vettä, vaikka miten yököttäis. Tunniksi kuumaan suihkuun huilaamaan, vähön venyttelyä, katsoo telkkua ja ihan myöhemmin illalla joku mättö. Rauhoittava tai nukahtamispilleri naamaan klo 20 ja huomenna on uusi päivä sitten.

Vierailija
17/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen juomaan kurria, tuoremehuja ja cocacolazeroa, niin ei tule koskaan krapulaa.

Vierailija
18/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siihen mitään parannuskeinoja ole.

Vierailija
19/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse teen krapulassa niin, etten missään nimessä jää sängyn pohjalle "potemaan" koska silloin se huono olo vaan moninkertaistuu kun ei ole tekemistä. Lähden ulos raittiiseen ilmaan rauhalliselle kävelylle, leivon tai kokkaan jotain ja pahimmassa krapulassa juon mietoa alkoholijuomaa esim 4% siideriä. Siinä saa myös verensokereita ylöspäin. B vitamiineja ja magnesiumia. 

Vierailija
20/47 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite join alkuviikosta 3 päivää putkeen enkä syönyt kolmen päivän aikana kuin kaksi hampurilaista. Ekana yönä lopettamisen jälkeen kuulin olematonta puhetta, harhoja en sentään nähnyt. Siihen tarvitaan pidempi putki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän