Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiin matkustaminen (korona)

Vierailija
02.08.2020 |

Matka ja hotelli varattu Helsinkiin elokuun puolenvälin tienoille. Reissu varattu jo miltei vuosi sitten, ja hotellia/lentoa ei voi perua. Uskaltaako Koronan takia matkustaa vai onko liian suuri riski saada tartunta, kun toista aaltoa povataan koulujen alun jälkeen? Mitä tekisit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei enää ole juuri ketään hengissä, että se toinen aalto ei tule vaikuttamaan täällä.

Vierailija
2/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin helsinkiläisenä kannustan tulemaan, kunhan pidät suositukset mielessä (käsihygienia, turvatur yskiminen ym.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuu sisäänhengityksessä ja limakalvoilta, joten niiden suojaaminen lähinnä. 

Vierailija
4/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne vaan. Muista pestä käsiä vimmatusti ja yskiä hihaan.

Vierailija
5/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et tule takaisin sieltä.

Vierailija
6/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen espoolainen, kävin viime viikollakin 5 kertaa Helsingissä. Hengissä olen edelleen. Käytän kyllä hanskoja koko ajan ulkona liikkuessani, helpoin tapa hoitaa käsihygienia.

Vierailija
7/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen liikkunut koko korona-ajan siellä sun täällä, pitkin poikin Suomea ja tavannut lukemattomia uusia ihmisiä, sekä vanhoja tuttuja. Käynyt töissä normaalisti, kaikkien n. 100 työkaverin kanssa. Kaupoissa on tullut pyörittyä ihan samalla tavalla kuin ennen koronaakin. Julkiset, junat ja bussit ovat olleet pääasialliset kulkuvälineet ja ihme ja kumma, hengissä olen.

Koronaan en ole sairastunut, ellei ole ollut täysin oireeton. Käsidesiä (pessyt käsiä) olen käyttänyt silloin kuin muistan, maksia en kasvoilleni tule laittamaan kuin sakon uhalla ja turvavälien käyttö on ollut heikkoa tapaamieni ihmisten kanssa. 

Vierailija
8/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa, jos ei ole paljon tartuntoja.

Vierailija
9/9 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta korona aluetta Suomessa, ei kannata tulla. Ei täällä ole mitään näkemistäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi