Mentolisavukkeita polttava, mitä teet kun mentolisavukkeet kielletään?
siis kun EU kieltää ne muutaman vuoden kuluessa.
Kommentit (36)
Minä olen kyllä samoilla linjoilla 19:n kanssa. En jaksa holhoamista. Paremmin toimisi se, että tupakoinnille saataisiin nykyistäkin huonompi leima, "vain luuserit polttavat." On kait se jossain määrin onnistunutkin, mutta kyllä täällä meidän kulmilla näkee vielä vanhimpia alakoululaisiakin sätkä suupielessä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 02:05"]
Apteekista saa menthol kiteitä, ostettiin niitä 7 vuotiaana ja tehtiin menthol-sätkiä.
Suosittelen kuitenkin lopettamaan koko röökinpolton, on tod. junttia vetää spaddua. Ite vedin viimeks blossin 17v. sitten ja se on ehkä viisainta mitä oon tehny.
[/quote]
Tuollainen suomen kielen raiskaaminen on tod. junttia... :)
[/quote]
Puhekieli ja murre/slangisanojen käyttö ei ole kielen raiskausta.
[/quote]
1. mentholkiteitä
2. 7-vuotiaana
3. mentholsätkiä
4. röökinpolton. On
5. 7 v sitten
6. sitten, ja se on
Ajattelin itse alkaa polttaa tupakkaa. En ole koskaan polttanut, mutta näiden kieltojen ja ihmisten holhoamiseen perustuvien sääntöjen lisääminen kirvoittaa haluani kokeilla ja alkaa polttaa. Olen yksilö ja haluan tehdä omat valintani.
Vanha juttu, mutta kommentoin silti. :)
Nuorethan polttelee enimmäkseen punaista röökiä. Ei niitä mentholit kiinnosta, ainakaan suurinta osaa. Itse aloitin valkoisesta mallusta, siirryin siitä siniseen. Maistoin 18 vuotiaana mentholia ja se oli ihan kamalan makuista. Aloin mentholia polttaa joskus 25 vuotiaana kovassa flunssassa. Siitä siirryin kapselitupakkaan. Ainakin mitä itse olen nuoria 15-20 vuotiaita nähny polttamassa niin punaista ne vetää tai jotain muuta. Meitä vanhempia ihmisiä ne vaan kiusaa tuolla säädöksellänsä. No, minä aion maustaa tupakkani jollain tavalla. todennäköisesti ostan apteekista ruusun eteeristä öljyä ja menthol rakeita.
Alan kääriä sätkiä kurkkukarkista.
Tuon röökit lomamatkoilta Aasiasta ja tilailen kavereilta, ja alan käydä ahkerasti varmaan Venäjälläkin..
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin itse alkaa polttaa tupakkaa. En ole koskaan polttanut, mutta näiden kieltojen ja ihmisten holhoamiseen perustuvien sääntöjen lisääminen kirvoittaa haluani kokeilla ja alkaa polttaa. Olen yksilö ja haluan tehdä omat valintani.
Me päätämme. Sinä tottelet.
Lopetin tupakoinnin reilu vuosi sitten. Oisin lopettanut viimeistään sitten kun mentholit loppuu, en ikinä kyennyt polttamaan tavallista tupakkaa.
hei kysymys kun teen menthol tupakkaa niin suihkutanko menthol liuoksen puruihin vai valmiiksi tehdyn tupakin päälle niin et paperi kostuu
Vierailija kirjoitti:
Lapsia tällä varjellaan, ettei nyt vaan ne tekis sitä mikä on cool.
Mun on vaikea uskoa, että nykyaikana olisi enää lapsia tai nuoria, joiden mielestä tupakointi olisi coolia! Sehän on nykyään ihan toisen luokan kansalaisten hommaa, ei kukaan järkevä nuori polta tai ihannoi sitä.
EIkös sitä sitten voi imeskellä jotain menthol-pastillia samalla kuin käryttää sitä sätkää.
Tosin tupakointi on noloa. Tupakoivat näyttävät tosiaan ressukoilta, kuten aiempana todettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia tällä varjellaan, ettei nyt vaan ne tekis sitä mikä on cool.
Mun on vaikea uskoa, että nykyaikana olisi enää lapsia tai nuoria, joiden mielestä tupakointi olisi coolia! Sehän on nykyään ihan toisen luokan kansalaisten hommaa, ei kukaan järkevä nuori polta tai ihannoi sitä.
Vielä nykyaikanakaan nuoret ei aina ole niin järkeviä. Huumeitakin kokeillaan paljon yleisemmin, kuin ennen.
siirryn polttamaan ns. Click-savukkeita, joista saa mentholin klikkaamalla. Niitä ei kuulemma kielletty :)