Mies aikoo ottaa ison tatuoinnin, mitä teen?
En voi sietää tatuoimteja. Kamalia. Nyt mies varannut itselleen ajan, teettää ison tatuoinnin näkyvään paikkaan. Mikä kolmenkympin villitys sillä nyt on? Ennen se inhosi tatuointeja enemmän kuin minä.
Kommentit (25)
No et sinä voi tehdä mitään. Miehesi on aikuinen mies, eikä sinulla ole nokan kopauttamista.
Ongelma on sinun, ei miehesi.
Voiko miehesi kieltää sinulta esim. korviksien ottamisen?
Se ei ole sun alaikäinen lapsi joten anna olla!! Ihme kattilanatsi!! Vai onko sulla joku syy määräillä mitä miehesi saa OMALLE iholleen ottaa ja mitä ei? Jos et kestä katsoa niin muuta pois.
No kyllä se on sitten mies joka muuttaa muualle, koska asunto on mun. Mä en mitään tatuoituja äijiä katsele. Ja kuuntelin mäkin miehen toiveita siinä, etten ole leikannut hiuksia lyhyiksi.
No siinäpä heität pihalle. Mutta pienestä on näemmä rakkaus kiinni.
Tuossa parisuhteessa ei ole näköjään mitään toimivaa, ehkä onkin parempi että eroatte vain mahdollisimman nopeasti
No mutta, näin ainakin ap:n mies saa tietää rakastaako ap häntä vai ei :)
Pihalle jos tuollaisen takia lentää, ei rakkautta ainakaan ole ollut :)
jos talous on yhteinen, rahan kannalta tuokin on molempien asia. Lisäksi tatuointi on yhteinen asianne Aivan yhtä paljon kuin toisen kunnossa pysyminen tai ylipaino.
jos talous on yhteinen, rahan kannalta tuokin on molempien asia. Lisäksi tatuointi on yhteinen asianne Aivan yhtä paljon kuin toisen kunnossa pysyminen tai ylipaino.
Vähän sellainen olo, että jos 10 yhteisen vuoden jälkeen mies muuttuu niin paljon, että haluaa yhtäkkiä keskustelematta tatuoinnin, niin mitä on tapahtunut.
En kyllä minäkään sietäisi tatuoitua miestä, varsinkaan jos tatuoisti on iso ja näkyvä. Sen seurassa liikkuminen alentaisi minuakin. Se on niin white trash -merkki kuin olla voi. Hiuksille voi tehdä mitä vaan, kampaus ja väri ei ole koskaan pysyvä, mutta tatuointi on.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 01:09"]
En kyllä minäkään sietäisi tatuoitua miestä, varsinkaan jos tatuoisti on iso ja näkyvä. Sen seurassa liikkuminen alentaisi minuakin. Se on niin white trash -merkki kuin olla voi. Hiuksille voi tehdä mitä vaan, kampaus ja väri ei ole koskaan pysyvä, mutta tatuointi on.
[/quote]
Heittäisit siis pihalle miehen jonka kanssa olet asunut monta vuotta yhden tatuoinnin takia? :)
Ei ainakaan rakkautta :)
Ei tatuointi ole mikään WTn merkki. Veikkaisin, että noin puolella kauppakorkean kasvateista on tuollainen. No, voihan ne tietysti edelleen olla WT-porukkaa koulutuksesta huolimatta, mutta ei se mitään autonasentajaa/parturikampaajaa tarkoita. Näin miehenä sanoisin, että jos mä haluaisin tatuoinnin, niin kyllä mä sen ottaisin eriävistä mielipiteistä huolimatta. Muija voisi sitten lähteä kävelemään, jos siltä tuntuisi :-).
En minäkään ilkiäisi näyttäytyä missään wt-miehen kanssa.
Kyllä tuo minullekin olisi aika iso juttu, koska en pidä tatuoinneista lainkaan. Ehkäpä tuossa on ap'n miehen arvomaailma jotenkin muuttunut vuosien myötä. Ja se taas on vielä isompi asia kuin yksi tatuointi. Jos arvomaailmat ovat ihan eri laitaa niin ei se vaan voi toimia.
Sillä on uusi nainen joka tykkää tatuoinneista.
Sano sille, että mielestäsi tatuointi on Jumalan tapa merkitä idiootit, etkä halua kulkea idiootin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 01:07"]
[/quote]
Voiko mies myös päättää että onko naisella posliini vai ei?
Hahah. Leimaisin itse yhteiskunnan roskaksi nimenomaan nämä ihmiset, jotka ovat niin äärimmäisen ahdasmielisiä ja lapsellisia, että ihan oikeasti laukovat 24:n kaltaisia kommentteja. Toivon, että joku meistä wt-rikollisista (= tatuoinnin omistavista) vielä joskus teilaa teidät vaikka jonkinlaisessa wt-jengitappelussa.
Terveisin 200 000 vuodessa tienaava wt-palstamamma tatuointeineen