älykkyyden ja luokan vaikutus seksuaalisuuteen
No niin. Sosiaaliluokkahan ei itsessään ole mikään geneettinen ominaisuus, se vain korreloituu jossain määrin älykkyyteen.
Kuinkahan paljon kognitiviiset kyvyt ja yleinen älyllisyys korreloituvat seksifantasioihin? On toki tuttu juttu, että vähemmän fiksut ihmiset usein lisääntyvät hyvin paljon ja nuorena ja kantavat useammin tauteja, eivät käytä ehkäisyä yhtä usein jne. mutta tämäkin on eri asia kuin seksifantasiat.
Itse miehenä olen aina pitänyt esim.anaaliseksiä primitiivisenä ja jollain sosiaalisella tai emotionaalisella tasolla alikehittyneiden ihmisten hommana, vaikka myönnän ettei siitä ole mitään objektiivista näyttöä. Onkohan näillä 'tasoilla' jotain vaikutusta esim.esileikin kestoon, oraalisuuteen, yhdynnän tärkeyteen tai fetisseihin? Koska miesten fetissit nähdään usein 'pervoina' ja 'säälittävinä' niin niistä tietysti ajatellaan negatiivisesti ja yhdistetään vähälahjaisiin ihmisiin. Itselläni ei ole mitään varsinaisia fetissejä, mutta esim.Mensaan kuuluvalla kaverillani on voimakas jalkafetissi. Käsitän myöskin akrobaattiset ja hölmönnäköiset seksiasennot (esim.69) negatiivisella tavalla, ja mielestäni niiden ottaminen puheeksi antaa junttimaisen vaikutelman.
Ja ehkä naisten ja miesten seksuaalisuutta on vaikea tutkia ja vertailla suoraan, koska naisten seksuaalisuus on paljon passiivisempaa ja esim.varsinaisia fetissejä naisilla ei ole juuri ikinä.
Naiset ovat myös tunnetusti selvästi epärehellisempiä näissä asioissa, osin hienotunteisuuttaan, ja luultavasti sivistyneemmät naiset usein testaavat miehiä ja pitävät esim.suuseksin antamista naiselle (tai pikemminkin sellaista asennetta, jossa naisen huomioiminen tuolla tavalla nähdään tärkeänä) tärkeänä fiksuuden merkkinä, vaikka läheskään kaikki näistä naisista ei välttämättä nauti siitä ollenkaan, vaan haluavat vain yhdyntää isolla peniksellä, mutta eivät sano sitä vulgaariuden pelossa. Vähän sama juttu kuin esim.poliittisissa tabuaiheissa; sanotaan yhtä imagon takia ja tehdään toista.
Kommentit (7)
Ihme käsitys kyllä naisten seksuaalisuudesta, että se olisi jotenkin passiivista, ettei naisilla olisi fetissejä ja että naiset huolehtisivat jopa sängyssä muka jostain fiksuuden merkeistä eivätkä menisi minne eläimellinen kiihko vie.
Itse olen korkeakoulutettu ja varmaan ainakin keskivertoälykäskin, mutta kun sänkyyn mennään niin äly ja ajattelu joutaa lomalle ja aistit ja vaistot saa viedä. Ja passiivisuus on kyllä kaukana siitä sitten, vähän dominan piirteitä minulla kyllä on...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:18"]
Itse olen korkeakoulutettu ja varmaan ainakin keskivertoälykäskin, mutta kun sänkyyn mennään niin äly ja ajattelu joutaa lomalle ja aistit ja vaistot saa viedä. Ja passiivisuus on kyllä kaukana siitä sitten, vähän dominan piirteitä minulla kyllä on...
[/quote]
Ditto.
Komppaan kolmosta näin korkeakoulutettuna ja keskivertoa älykkäämpänä naisena myöskin. Kyllä se sievistelevä älykkyys ja kirjaviisaus riisutaan samalla kuin vaatteetkin ja sitten annetaan mennä pelkällä tunteella. Ja jos (ja kun) minusta tuntuu hyvältä, että mies nuolee minua tai työntää sormensa peppuuni, niin BRING IT ON!
Ap kirjoittama teksti ei ole älykkään ihmisen kirjoittamaan. Tuo teksti on sivistyssanoilla snobbailevaa hölynpölyä. Mihin tutkimuksiin viittaat? Keittiö-akateemikko olet :D Voi kun olisi muuten kiva päästä väittelemään kanssasi! Olet juuri niitä ihmisiä, jotka ärsyttävät minua eniten :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:26"]
Ap kirjoittama teksti ei ole älykkään ihmisen kirjoittamaan. Tuo teksti on sivistyssanoilla snobbailevaa hölynpölyä. Mihin tutkimuksiin viittaat? Keittiö-akateemikko olet :D Voi kun olisi muuten kiva päästä väittelemään kanssasi! Olet juuri niitä ihmisiä, jotka ärsyttävät minua eniten :D
[/quote]
Ap. taitaa olla elämäänsä ja seksiinsä pettynyt höpö-akateemikko pienessä sievässä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 00:26"]
[/quote]
Ap. taitaa olla elämäänsä ja seksiinsä pettynyt höpö-akateemikko pienessä sievässä.
[/quote]
Ja te molemmat melkein osaatte suomea.
Kiva. Taas joku mies tulee sanomaan, millaista naisen seksuaalisuus on, ja osoittaa samantein oikein esimerkein ettei ymmärrä siitä pätkääkään.