Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex on outo... Ja isänsä kans.

Vierailija
11.07.2013 |

Oon kaupassa töissä ja nää ei voi käydä siellä siks. Kumpainenkin on kuluneella viikolla käynyt ovella kääntymässä, nähneet mut kassalla ja tehneet täyskäännöksen ja vaihtaneet kauppaa. En edes ole ainoana kassana ollut kummassakaan tilanteessa...

Mies ja ex:nsä erosivat likimain 8v sitten... Ja me löydettiin toisemme melko pian heidän eron jälkeen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä koskaan tietää miten kipeältä ero voi jostakusta tuntua, vaikka aikaa olisi kulunutkin. Ei kai tuo eksä ole velvollinen sinua kohtaamaan jos se hänestä tuntuu pahalta. Minä olen oppinut suojelemaan itseäni välttelemällä tilanteita joissa tiedän pahoittavani mieleni.

Vierailija
2/2 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäs sinä tiedät, että he kääntyivät ovelta juuri sinun nähtyään? Kertoivatko he sen sinulle vai itsekö luulet niin? Arveletko ihan oikeasti olevasi niin tärkeä heidän elämässään, että he heti sinun nähtyään kääntyvät kannoiltaan ja luikkivat pakoon? Ihan oikeasti!

Ihmisillä on kummallinen taipumus tehdä itsestään tärkeämpiä muiden elämässä kuin oikeasti ovatkaan ja kuvitella mitä kummallisimpia asioita heistä itsestään johtuvaksi. 

Entäpä jos näillä ihmisillä olisi jokin ihan luonteva syy ovelta kääntymiseensä? Oletko tullut sitä ajatelleeksi? Sitäpaitsi yhden kerran ovelta kääntyminen ei tee ihmistä kummallista, tai sitten olen minäkin. Olen nimittäin hajamielinen enkä aina muista, olenko lukinnut kulkuneuvoani. Joskus huomaan jonkun tutun ulkona ja saatan senkin vuoksi kääntyä kannoiltani. Syitä voi olla hyvin monia. Ehkä minäkin tosiaankin olen ihan kummallinen sinun mielestäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi