Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkoholisti ongelma

Vierailija
11.07.2013 |

naapurissani asuu juoppoja joilla ei ole nähty varmaan koko kesänä selvää päivää, ja nyt tuli terveyskeskuksesta huolestunut puhelu minun alkoholi ongelmastani? kerroin että kyllä minulla on alkoholin kanssa ongelma koska en saa sitä kurkustani edes alas ja pilaa treenitulokset. Olikohan känniläisten idea olla huolissaan juomisistani, koska olen "paska naapuri" kun en juo heidän kanssaan. Voiko tuota selvittää kuka on soittanut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Kuka sieltä terveyskeskuksesta soitti? Sosiaalityöntekijä? Lääkäri? Oliko kyseessä lastensuojeluilmoitus vai miksi soittivat? Miksi ajattelet että naapuri liittyisi asiaan?

Vierailija
2/4 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun ihan sairaanhoitaja soitti huolissaan minusta, menin eilen sanomaan naapurin huiteluista että se on taas päissään ettei voi ulkona liikkua niin siittä tuli tää "paska naapuri" huutelu ja seuraavana päivänä puhelu alkoholi ongelmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä kerroit soittajalle, millainen sinun alkoholiongelmasi on? Siis se, että toiset juovat ja ovat ongelma sinullekin.

Vierailija
4/4 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tajua tätä juttua ollenkaan. Siis onko tuo yleistäkin että sairaanhoitajat soittelee kotiin sellaisille ihmisille, jotka eivät potilaina käy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän