Lisää pullotusta speedoihin
Kun pullotus vaatimaton, niin taiteltu tennissukka speedoissa lisää muhkeutta.
Onko muita hyviä kikkoja?
Kommentit (26)
Tilasin kaalimadosta jellydildon. Nyt uikkarit eivät vain pullota, vaan suorastaan sojottavat.
Prisman minibanaanit on lullut testattua.
Antaa vakuuttavan pullotuksen.
Työnnän munani kokonaan sisälle Speedoihini.
Älä laita sinne mitään täytteitä, se on noloa. Oma kulli vaan, oli mitä kokoa tahansa. Ei ketään edes kiinnosta.
Mun nuoruudessa ysärillä melkein kaikilla oli speedot eikä kukaan nolostellut pullosten kokoa. Se oli ihan normaalia, että penis pullottaa uikkareissa ja ihmisillä on erilaisia pullotuksia. Hitto kun ihmisillä olis joku itseluottamus vielä nykyäänkin.
Mandariini speedoissa ollut koko kesän.
Etumukseni on herättänyt uteliaita katseita uimarannalla.
Oon voittaja 💪
-Aku 14cm-
Oikeestikko miehet tekee tätä? Olin vloppuna terassilla ja siinä tuli miehiä katseltuna sillä silmällä. Se mikä muhun kiinnitti huomion oli se että joillakin miehillä pullotti löysien shortsien etumus. Tuli siinä mietittyä että onko joillakin miehillä niin iso että siksi pullottaa vai mistä tämä johtuu? Kalun asennosta housuissa? Tämän keskustelun kun näin niin tuli mieleen että olivatko miehet tunkeneet housuihinsa täytettä vain kiinnittääkseen naisten huomion?
Jos lepomitta on 13-14cm ja kassit isot, niin etumuksessa näkyy nyrkin tai pesäpallon kokoinen kohouma. Tämä varsinkin helteellä jolloin kalu on pulleampi jo siitä syystä, että haihduttaa lämpöä paremmin. Tämä siksi, ettei liika lämpö haittaa siittiötuotantoa.
Ei tuota pullotusta millään peitä.
Itselläni yleensä speedon malliset sloggyt, jotta vehkeet pysyy hallitusti nipussa, eikä jää ikävästi väliin.
Jotkut minimunat pitää shortsien alla reppareita eli jääkiekkoilijoiden käyttämiä munasuojia.
Yrittävät näin antaa illuusion, että heillä muka iso mulukku.
HokiJätkä91 kirjoitti:
Jotkut minimunat pitää shortsien alla reppareita eli jääkiekkoilijoiden käyttämiä munasuojia.
Yrittävät näin antaa illuusion, että heillä muka iso mulukku.
Käyttävätkö muutkin urheilijamiehet näitä? Joissakin peleissä huomannut että joillakin pelaajilla pullottaa etumus, ei toki kaikilla.
Jotkut pienimunaiset juoksijat, jalkapalloilijat ja pesäpalloilijat käyttää näitä ainakin.
Myös uimareilla näkee silikoni täytteitä munissa.
Laulajilla näkee myös reppareita.
Sillanpää ja Haber nyt ainakin.
Huomessa uimarannalle.
2 tennissukkaa speedoissa ajaa asian.
Antaa kivasti pullotusta vaikka pöksyissä vain 14cm nakki.
Kun on 22cm sisällä speedoissa, niin ei tartte mitää täytettä pullotukseen
Pienimunaiset ei käytä speedoja, koska silloin kaikki näkis et jätkällä pieni kulli.
Itselläni 22cm ja pidän ylpeänä speedoja, naisten ahmiessa katseillaan muhkeasti pullottavaa etumustani 😎
Tulispa jo kesä ja hyvinvarustetut urokset speedoissaan uimarannalle.
15 senttisestä ei synny pullotusta.
Uimarannalle laitan aina 0.33 litran Pepsi Max pullon speedoihin täytteeksi
Itse pidän speedoissa tennispalloa
Mä pidän suolakurkkua speedoissa kesäisin.
Se luo illuusion, et mulla olis muka sellainen normaali 20 senttinen
Elävä made on parhaaksi testattu.
Itse käytän sitruunaa täytteenä.
Pysyy hyvin speedojen sisällä ilman teippiä.
Sitruuna ei muuta muotoaan kastuessaan ja selällään ollessa tuo mukavan pullotuksen etumukseen.
Testattu ja toimii 👍