Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja klitoriksen hyväily

Vierailija
02.08.2020 |

Minun on vaikea saada orgasmi ja saan sen klitorista hyväilemällä, mutta se vaatii aikaa. Asia hävettää ja tuntuu kuin olisin jotenkin viallinen. Miten kauan miehet jaksatte sormettaa ja hyväillä naisianne ennen kuin rupeaa ”pitkästyttämään”? Usein itsellä on se fiilis, että pitäisi toisen mieliksi jo tulla..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä nyt mitään aikarajaa ole. Sen verran kuin vaimo vaatii ja haluaa, hän se aina kertoo, koska vaihdetaan lajia.

Vierailija
2/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena hän sai orgasmin kun hyväilin klitorista ehkä varttitunnin. Nyt eläkeiässä puoli tuntia. Eikä hän aina haluakaan kun se on niin kovaa työtä hänelle itselleen. Kymmenen minuutin hyväilyn jälkeen siirrymme usein yhdyntään ja hän vakuuttaa että se riittää hänelle. Minähän saan aina orgasmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei varmaan ole saanut montaakaan orgasmia klitoriksen hyväilyllä, jos tarkoitetaan sormilla hyväilyä. Mutta nuolemalla ja samalla sormettamalla toista tuhatta. Nuoltu klitorista niin kauan että tulee. Joskus harvoin jäänyt tulematta, kun ei ole päässyt fiiliksiin. Silloin vain naitu.

Hän ei ole myös koskaan halunnut klitoriksen hierontaa sormilla naidessa. Mielummin hinkannut sitä häpyluuta vasten ja saanut siten naimaorgasmeja.

Vierailija
4/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron niin kauan että puoliso saa orgasmin tai itse haluaa jotain muuta. Yhdistämällä hierontaan useamman sormen työntämisen pimpsaan hyväilemään g-pistettä tai pyllyyn sulkijalihasta venyttelemään, hän saa voimakkaan orgasmin melko pian. Suuseksiä hän ei halua. Ei kai siinä mitään hävettävää ole että tietää, mikä tuntuu hyvältä. Minua ainakin kiihottaa se että puoliso ohjaa minua tekemään jotain, eniten toki kun hän itse äohjaa sormeni tai kullini pyllyynsä..

Vierailija
5/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ajattelen niin että hävettää niiden miesten puolesta jotka eivät syystä ihan mikä tahansa, viitsi nuoleskella minua tarpeeksi kauan (mikä on 2-30 min) ja tällainen saisi kyllä jäädä ilman itsekin.

Vierailija
6/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei jaksaisi juuri niin kauan, kun tarve vaatisi. Meillä siinä ei mene, kun 1-5min, kun vaimo saa toisen käden sormilla klitorista ja toisen käden kaks sormea sisällä. Ei tarvii olla syvällä. Jos hän on selällään, niin etuseinämää vasten ns tule tänne koukistusliikkeellä hieroen. Näin myös joskus ejakuloi jos tarpeeksi raju ja nopea liike. Yleensä ottaa minulta samalla suihin tämän leikin aikana.

Vierailija
7/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

No miksei jaksaisi juuri niin kauan, kun tarve vaatisi. Meillä siinä ei mene, kun 1-5min, kun vaimo saa.

Orkun siis. Jäi piste välistä.

Vierailija
8/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ajattelen niin että hävettää niiden miesten puolesta jotka eivät syystä ihan mikä tahansa, viitsi nuoleskella minua tarpeeksi kauan (mikä on 2-30 min) ja tällainen saisi kyllä jäädä ilman itsekin.

Eipä ole vielä ainakaan tähän ketjuun sellaisia ilmoittautunut?

Vierailija
9/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole vielä ainakaan tähän ketjuun sellaisia ilmoittautunut?

Sellaset meuhkaa muualla, ei ne täällä ilmottaudu!

Vierailija
10/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hieron vaimon klitorista mieluiten yhdynnän aikana niin että vaimo on selällään ja minä kyljellään poikittain, siinä on toinen käsi klittalla ja toinen rinnoilla. Ensimmäisen tuleminen ottaa aikaa fiiliksestä riippuen mutta seuraavat tulee aina vaan nopeammin ja nopeammin. Näin pystyn jyystämään hänet niin puhki että hän orgasmissaan ei jaksa enää jännittää yhtään lihasta. Tässä menee parhaimmillaan yli tunti ja itsekkin väsyn niin että en jaksa tulla. Molemmat tykätään.

Vierailija
11/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jaksaa sormettaa ja nuolla mua vaikka puoli tuntia, jos tarve on. Yleensä tulen huomattavasti nopeammin, mutta joskus tuntuu että paikat eivät vain "herää" ja orgasmi antaa odottaa itseään. Jos siitä yrittää vain jatkaa ja jatkaa, niin mulla tahtoo mennä paikat vähän tunnottomiksi tai yliherkiksi. Säälin myös vähän miehen niskoja, jos asento on hankala.

Ollaan huomattu, että silloin auttaa kun tekee hetken jotain muuta, minä imen miestä tai naidaan. Sitten mies hoitelee minua taas ja johan alkaa tapahtua.

Vierailija
12/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei tahtonut saada nuorena millään orgasmia yhdynnän aikana. Nuolemalla hän sai sen.Luimme jostakin seksioppaasta neuvon jolla se alkoi vähitellen onnistua.

Nuolin häntä hellästi ihan orgasmin lähelle ainakin kerran ja sitten juuri ennen lopetin. Sitten kun hänestä tuntui, että nyt se kohta pakosta tulee hän pyysi että menin pikaisesti sisään ja hän alkoi saada hyviä yhdyntäorgasmejakin.

Hänelle ainakin ne ovat paljon syvempiä kuin klitoriksesta nuolemalla tuleva, vaikka teen sitäkin aina kun hän haluaa ennen yhdyntää.Sitten hän saa toisen ja isomman vielä yhdynnässä yleensä. Minä saan lopuksi.

Kokeilkaa

Vierailija
13/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2h max jaksan.. vaimo on joskus tosi kova tyydytettävä.

Vierailija
14/19 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoide parantaa nautintoa merkittävästi!

Vierailija
15/19 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena hän sai orgasmin kun hyväilin klitorista ehkä varttitunnin. Nyt eläkeiässä puoli tuntia. Eikä hän aina haluakaan kun se on niin kovaa työtä hänelle itselleen. Kymmenen minuutin hyväilyn jälkeen siirrymme usein yhdyntään ja hän vakuuttaa että se riittää hänelle. Minähän saan aina orgasmin.

Kirjoitin tämän ja sain enemmän alapeukkuja kuin muut. Miksiköhän? Vaimon halujenhan mukaan tässä mennään.

Vierailija
16/19 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nainen ei ole nyt vähään aikaan halunnut että kosken käsin klitoriksen alueelle. Sen sijaan ollaan tehty esim näin: Suihkussa vastakkain seisten, nainen runkkaa munaa, niin että samalla hieroo terskalla klittaa kunnes saa ensimmäisen orkun. Sitten seinää vasten takaapäin pano ja saman aikainen tuleminen.

Sama toimii myös jos nainen on päällä: pystyy asettamaan itsensä asentoon jossa hieroo terskalla klitorista. Terska on varmaan mukavamman tuntuinen, kuin sormet.

Vierailija
17/19 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tämän ja sain enemmän alapeukkuja kuin muut. Miksiköhän? Vaimon halujenhan mukaan tässä mennään.

Siksi että tänne on pesiytynyt naisia, jotka eivät hyväksy niitä naisia, jotka kiihottuvat ja haluavat toisella tavalla kuin he itse. Joko naisessa on vikaa tai miehessä on vikaa, mutta sitä ei millään pystytytä käsittämään, että muilla on erilaisia mieltymyksiä, vaan siihen tullaan heti pätemään.

Kahdella naisella voi olla ihan erilaiset halut. Onneksi kaikki rakastamani miehet ovat tuon tajunneet, eivätkä ole alkaneet väittelemään kanssani siitä mistä minä pidän, kun kerran toinenkin nainen tykkäsi. 

Vierailija
18/19 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisimmillään olen antanut oraalilla huomiota toista tuntia. Nainen piti omin käsin tyynyä suunsa edessä ja silti kuulosti pahalta. Hoki sanoja ei enää mutta turhaan kun oli suostunut siihen leikkiin. Toki olisi päässyt tilanteesta jos olisi halunnut. Kun lopetin niin huohotti et enää ikinä tee noin kauan. En laskenut monestikko sai. Oikeesti lantio ja koko nainen värähteli jonkin aikaa vaikken enää koskenut häneen. 

Heti jälkeen pyysi vettä mitä toin. Sitten halusi vessaan mutta ei ollut varma luottaako jalkoihinsa. Katse ja äänen sävy teki sen että kuulosti uskottavalta. "mulle ei ole kukaan ennen tehnyt tämmöistä". Piti seinistä tukea kun käveli/hoippui vessaan. Outoa se että samassa suhteessa vuosia myöhemmin ei halunnut oraalia. Mä en oikeesti tajua naisia.

Vierailija
19/19 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että tänne on pesiytynyt naisia, jotka eivät hyväksy niitä naisia, jotka kiihottuvat ja haluavat toisella tavalla kuin he itse. Joko naisessa on vikaa tai miehessä on vikaa, mutta sitä ei millään pystytytä käsittämään, että muilla on erilaisia mieltymyksiä, vaan siihen tullaan heti pätemään.

Kahdella naisella voi olla ihan erilaiset halut. Onneksi kaikki rakastamani miehet ovat tuon tajunneet, eivätkä ole alkaneet väittelemään kanssani siitä mistä minä pidän, kun kerran toinenkin nainen tykkäsi. 

Voi halvattu kun miehenäkin olen huomannut että naisilla on eri haluja. Pahus paljastin että jonkinlaista kokemusta. Sanon että osaan ainakin hieman eri halujen kanssa. Ei niitä nyt hirveän monta ole mutta jotkut ovat halunneet useita jopa vuosia kestäneitä uusintoja.