Vein kaikki matot pesulaan - ei kiitos nyrkkipyykkiä mattolaiturilla!
Onneksi mies oli samaa mieltä, että nautitaan lomasta eikä pestä rystyset verillä ja selkä kipeänä mattoja. Pesula hoitaa!
Kommentit (7)
Ihan miten sen haluaa ottaa. Tai riippuu tietysti, miten kaukana se mattolaituri on. Me otetaan kerrallaan pari mattoa mukaan, kävellään vajaa puoli kilsaa pesupaikalle, kuurataan ja pestään ihan rauhassa, nautitaan kesäpäivästä siinä samalla, huuhdotaan, vedetään mankelin läpi ja tuodaan parvekkeelle kuivumaan. Jos jaksetaan, otetaan seuraava erä heti käsittelyyn, muuten joku toinen päivä. Enkä jaksa uskoa, että autolla pesupaikalle meneminen tekisi tästä jotenkin paljon vaikeampaa... Eikä ole edes rystyset verillä ;-)
Me ostettiin imevä höyrypesuri, jolla pesee mattojen lisäksi patjat, sohvat, lattiat jne. Paras vekotin ikinä! Eilen mies pesi äitini kaksi isoa villamattoa (jessus mikä lika niistä lähtikin) ja tuli 20 vuotta vanhoista matoista hetkessä kuin uudet : )
Millainen on imevä höyrypesuri. Anna merkki ja malli, kiitos. Kuulostaa kiinnostavalta.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 11:43"]
Onneksi mies oli samaa mieltä, että nautitaan lomasta eikä pestä rystyset verillä ja selkä kipeänä mattoja. Pesula hoitaa!
[/quote] Minä pesin painepesuilla pihalla, mutta menisin ilman muuta mattolaiturille jos täällä sellainen olisi. Ne ovat ihania kesäpäiviä, kun perheen kanssa touhutaan auringossa, leikitään vedellä, tehdään puhdasta ja nautitaan toistemme seurasta meilekkään tekemisen kanssa.
Toivottavasti tulee puhdasta. Meillä ei tullut karvalankamatosta pesulassa puhtaan näköinen.
Minä puolestani odotan lomaani ja että pääsen mattopyykille perinteiseen tapaan :)
Minulla on vain kaksi räsymattoa. Niiden peseminen on kesähuvia minulle. Muut matot eivät sovellu vesipesuun.