Mikseivät isorintaiset naiset koskaan ihastu minuun?
Nykyiselläkin tyttöystävälläni on ihan pienet rinnat. Mutta kun en haluaisi yksinkään olla. Antakaa neuvoja miten saada rintava nainen ihastumaan minuun.
Ps. joo, oon vähän hiprakassa. Sori jos on kirjoitusvirheitä
Kommentit (21)
En ole minäkään saanut, pakko ollut tyytyä pieniin tisseihin ja kiukuttelevaan pihtariin.
Koska olet varattu? Oletko hieman yksinkertainen?
Minä isorintaisena naisena taas en saa haluamiani miehiä - laihoja ja taiteellisia introverttimiehiä. Nämä miehet kun ajattelevat, että isorintaisuus = tyhmyyttä. Muutenkin tällaiset miehet tykkäävät yleensä hyvin laihoista ja kolhoista androgyyneistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään saanut, pakko ollut tyytyä pieniin tisseihin ja kiukuttelevaan pihtariin.
Minäpä olen saanut ja kuppikokoa riittää. Luomut ovat mutta kiukutteleva pihtari on tämäkin.
Isoissa tisuissa tulee nopeasti hikiset kädet.
Mieluummin silikonit kuin luomut. Terhakkuus ennen kaikkea <3
Minulla on isot ja vielä kiinteät, kauniit rinnat. D-kuppi. Useampi mies on sanonut ettei ole koskaan nähnyt ennen moisia ja ihmetellyt niiden aitoutta. No, eipä nämäkään miehet sitten ole oikeasti minuun halunneet sitoutua vaikka seksi on ollut mieletöntä ja olen myös fiksu ja hauska. Koska. Mitään en saisi odottaa mieheltä. Kaikki on vaatimista. Tähän tulokseen olen tullut. Pitäisi vaan olla kiitollinen siitä, että joku on kanssasi, mitään huomionosoituksia tai romanttisia eleitä ei mieheltä sovi odottaa ( ainakaan alkuhuuman jälkeen). Sellaisia miehiä täällä meillä Suomessa.
Koska tuijotat suu auki muttet lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isot ja vielä kiinteät, kauniit rinnat. D-kuppi. Useampi mies on sanonut ettei ole koskaan nähnyt ennen moisia ja ihmetellyt niiden aitoutta. No, eipä nämäkään miehet sitten ole oikeasti minuun halunneet sitoutua vaikka seksi on ollut mieletöntä ja olen myös fiksu ja hauska. Koska. Mitään en saisi odottaa mieheltä. Kaikki on vaatimista. Tähän tulokseen olen tullut. Pitäisi vaan olla kiitollinen siitä, että joku on kanssasi, mitään huomionosoituksia tai romanttisia eleitä ei mieheltä sovi odottaa ( ainakaan alkuhuuman jälkeen). Sellaisia miehiä täällä meillä Suomessa.
Täytyy joko luopua omanarvontunnosta tai olla sinkku.
Mä voisin kenties antaa sulle mahdollisuuden...! ;-)
T. Megalollo 130kg
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa rintojen koot. Kiinnostaa vain se tyyppi kenessä ne ovat kiinni.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kielenkäyttöni mutta luultavasti avaat haarasi liian nopeasti. "Vaatiminen" on tehtävä sitä ennen.
Koita lopettaa lesboilu ja kokeile miestä välillä?
Vierailija kirjoitti:
Ota ulkomaalainen! Ovat romanttisia, saavat suunsa auki ja kun otat oikealta suunnalta kunnioittavat ja kohtelevat kauniisti!
Joo, oon vähän hiprakassa.
Kukaan mies ei kirjoita noin. Ap on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin silikonit kuin luomut. Terhakkuus ennen kaikkea <3
Pehmeät ja ISOT luomutissit ne pitää olla ja saa ulottua vaikka napaan saakka.
Kelpaisko isot mutta rumat rinnat? Ei ne yleensä kovin mallikelpoiset luonnontilassa ole. Itsekin olen pienennysleikkaukseen menossa (myös niska-hartiaseudun terveysongelmien takia).
Kuka mies kirjoittaa hiprakassa? Nainen taidat olla.