Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät isorintaiset naiset koskaan ihastu minuun?

Vierailija
01.08.2020 |

Nykyiselläkin tyttöystävälläni on ihan pienet rinnat. Mutta kun en haluaisi yksinkään olla. Antakaa neuvoja miten saada rintava nainen ihastumaan minuun.
Ps. joo, oon vähän hiprakassa. Sori jos on kirjoitusvirheitä

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies kirjoittaa hiprakassa? Nainen taidat olla.

Vierailija
2/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään saanut, pakko ollut tyytyä pieniin tisseihin ja kiukuttelevaan pihtariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet varattu? Oletko hieman yksinkertainen?

Vierailija
4/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä isorintaisena naisena taas en saa haluamiani miehiä - laihoja ja taiteellisia introverttimiehiä. Nämä miehet kun ajattelevat, että isorintaisuus = tyhmyyttä. Muutenkin tällaiset miehet tykkäävät yleensä hyvin laihoista ja kolhoista androgyyneistä naisista.

Vierailija
5/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään saanut, pakko ollut tyytyä pieniin tisseihin ja kiukuttelevaan pihtariin.

Minäpä olen saanut ja kuppikokoa riittää. Luomut ovat mutta kiukutteleva pihtari on tämäkin.

Vierailija
6/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa tisuissa tulee nopeasti hikiset kädet.

Vierailija
7/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin silikonit kuin luomut. Terhakkuus ennen kaikkea <3

Vierailija
8/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot ja vielä kiinteät, kauniit rinnat. D-kuppi. Useampi mies on sanonut ettei ole koskaan nähnyt ennen moisia ja ihmetellyt niiden aitoutta. No, eipä nämäkään miehet sitten ole oikeasti minuun halunneet sitoutua vaikka seksi on ollut mieletöntä ja olen myös fiksu ja hauska. Koska. Mitään en saisi odottaa mieheltä. Kaikki on vaatimista. Tähän tulokseen olen tullut. Pitäisi vaan olla kiitollinen siitä, että joku on kanssasi, mitään huomionosoituksia tai romanttisia eleitä ei mieheltä sovi odottaa ( ainakaan alkuhuuman jälkeen). Sellaisia miehiä täällä meillä Suomessa.

Vierailija
9/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuijotat suu auki muttet lähesty.

Vierailija
10/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on isot ja vielä kiinteät, kauniit rinnat. D-kuppi. Useampi mies on sanonut ettei ole koskaan nähnyt ennen moisia ja ihmetellyt niiden aitoutta. No, eipä nämäkään miehet sitten ole oikeasti minuun halunneet sitoutua vaikka seksi on ollut mieletöntä ja olen myös fiksu ja hauska. Koska. Mitään en saisi odottaa mieheltä. Kaikki on vaatimista. Tähän tulokseen olen tullut. Pitäisi vaan olla kiitollinen siitä, että joku on kanssasi, mitään huomionosoituksia tai romanttisia eleitä ei mieheltä sovi odottaa ( ainakaan alkuhuuman jälkeen). Sellaisia miehiä täällä meillä Suomessa.

Täytyy joko luopua omanarvontunnosta tai olla sinkku.

Vierailija
11/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kenties antaa sulle mahdollisuuden...! ;-)

T. Megalollo 130kg

Vierailija
12/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet lesbo?

Vierailija
13/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa rintojen koot. Kiinnostaa vain se tyyppi kenessä ne ovat kiinni.

Mies

Vierailija
14/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kielenkäyttöni mutta luultavasti avaat haarasi liian nopeasti. "Vaatiminen" on tehtävä sitä ennen.

Vierailija
15/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita lopettaa lesboilu ja kokeile miestä välillä?

Vierailija
16/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ulkomaalainen! Ovat romanttisia, saavat suunsa auki ja kun otat oikealta suunnalta kunnioittavat ja kohtelevat kauniisti!

Vierailija
17/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon vähän hiprakassa.

Kukaan mies ei kirjoita noin. Ap on nainen.

Vierailija
18/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin silikonit kuin luomut. Terhakkuus ennen kaikkea <3

Pehmeät ja ISOT luomutissit ne pitää olla ja saa ulottua vaikka napaan saakka. 

Vierailija
19/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi tyttöystävääsi.

Vierailija
20/21 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko isot mutta rumat rinnat? Ei ne yleensä kovin mallikelpoiset luonnontilassa ole. Itsekin olen pienennysleikkaukseen menossa (myös niska-hartiaseudun terveysongelmien takia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä