Mitä peliä pelaat tällä hetkellä?
Kommentit (45)
Tekisi mieli aloittaa uusi Dragon Age-läpipeluu, Originsista aina Trespasseriin 😍 Nyt kun huomasin että Originsiin saa sellaisen modin jolla voi skipata suurimman osan Deep Roadsista.
master of orion: battle at antares
Uni-crea-sub rodulla.
uni-tol ovat myös suht hauskoja galaksin torakoita.
Uni-tel:iä en ole oikein koskaan saanu futaamaan.
demo-crea-+1prod ja myöhemmin sub on myös aika hauska. Joskin hidas rotu. Loppupeleissä tosin vahvin.
Nhl. Siinä tilanteet jatkuvasti muuttuu eikä se ole väkivaltaista. Mä olen miettinyt näitä väkivaltapelejä että miten se vaikuttaa siihen että miten nuoret kehittyy ja miten heidän luonteensa kehittyy kun kattoo esim jotain gta ta tappaminen ja turpaanvetäminen on ihmisarvoltaan suhteellisen hämärtynyttä. No ehkä se ei vielä ole niin ajankohtaista. Vasta sitten kun grafiikka yhä kehittyy ja ihmisistä tulee yhä eloisampia ja samaistuttavampia.
Toissa päivänä ostin Ghost of Tsushima
Pelaan silmäpeliä yhden kuuman lähikaupan myyjän kanssa. Jos hyvin käy niin ensiviikonloppuna voisin saada häneltä muunkinlaista munaa kuin ne suklaiset ja valkoiset, mitä hän on tähän mennessä minulle myynyt.
AC Black Flag ja saman sarjan Rogue. En ole tätä sarjaa ennen pelannut ja olen tykännyt!
Fallout 76
Assasins Greed : Odysseya
Dragon age inquisition, joku aiemmin kesken jäänyt sessio jossa on jäljellä lähinnä 2 dlc:tä. Sitä ennen sain doom eternalin loppuun ja odottelen elokuun pelijulkaisuryöppyä (mm horizon zero dawn pc:lle). Kesällä pelasin myös star wars - the fallen orderin ja kokeilin no mans sky:tä
Pelaan peliä vaimoni selän takana.. Naapurin Maijan kanssa.
Steamin kesäalesta ostin heinäkuussa lapsuuden klassikoiden remaket, Age of Empires ja Age of Empires 2 definitive editionit. Niitä tulee pelattua.