Mies, ottaisitko ylipainoisen naisen puolisoksesi?
Siinäpä kysymys lyhykäisyydessään. Eli miten olisi? Jos perusasiat olisi muuten kunnossa: korkeakoulutus, ei alkoholia tai tupakkaa, jonkunlaista liikuntaa harrasteena, työpaikka, älykäs, sydämellinen jne.
Mua on alkanut ahdistaa, kun tuntuu, että mielenkiintoisten miesten kanssa juttelu tyssää kroppakuvaan. Treffeille en kehtaa enää edes mennä, kun tuntuu, että aina se treffikumppani pettyy siihen, että olen ylipainoinen. Onko mulla mitään toivoa vai tyydynkö vain elämään elämäni yksin?
Kommentit (236)
No mun mieheni otti. Vaikka olin lisäksi syrjäytynyt. Hän käy töissä, on älykäs, hoikka yms. Yhden yhteisen lapsen halusi ja sen hän sai. Ihan normi avioliitto, suruineen ja murheineen. Seksiäkin on aina kun jaksetaanm
Meillä olisi varmaan niin erilaiset elintavat, että tuskinpa ottaisin.
Sulla on turhan kiire jos treffeillä jo mietit puolisoksi pääsemistä
En ottaisi, koska en vain fyysisesti syty ylipainoisille naisille. Muodokkuus on hyvä, mutta jopa vaatteet päällä näkyvä ylipaino ei sytytä.
En.
Mutta jos nykyinen lihoisi, en jättäisi. Jännä miten ylipaino ei haittaa kun on tutustunut naiseen hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää. Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista spekulointia. Todennäköisesti löytyy hoikkia naisia joiden elintavat eroaa sinun omista enemmän kuin tiettyjen ylipainoisten.
Riippuu. Jos on vain pieni määrä ja muuten urheilullinen ja parhaassa tapauksessa haluaa siitä pienestäkin määrästä eroon, niin tottakai. Ei tässä itsekkään aina täysin tikissä olla, vaikka tällä hetkellä ollaankin. Jos taas on enemmän ylipainoa ja elämäntavat tyyliin sohvaperuna, niin en todellakaan.
Jos on hellä , sydämellinen, koulunsa käynyt eikä olevelätiksi tulossa, niin kyllä. Tai ainakaan anorektikkoa en haluaisi.
En ottaisi. Vaikeaa uskoa, että sillä ylipainoisella naisella olisi samanlaiset elämäntavat kuin minulla. Vaikka ajatukset kävisivät miten yhteen, miten sitten yhteiset tekemiset?
Ylipaino on ylitsepääsemätön turnoff, millään muilla luettelemillasi asioilla ei ole merkitystä jos kroppa ei ole timmissä kunnossa.
Kroppa on ensimmäinen asia mitä katson naisessa.
Vierailija kirjoitti:
En.
Mutta jos nykyinen lihoisi, en jättäisi. Jännä miten ylipaino ei haittaa kun on tutustunut naiseen hoikkana.
Juuri näin. En minä jättäisi rakasta vaimoani, jos hän vaikka sairauden takia lihoisi. Mutta en minä koskaan sellaiselle ole aloitteellinen ollut.
En ainakaan pelkästään siksi että hän on ylipainoinen.
Siinähi on sitten eroa mistä ylipainoisuus johtuu, jättimäisestä doping-lihaksistosta vai kankeuttavasta liikarasvaisuudesta. Ravaisuudessakin on eroja, enämpi houkuttaa jos on luontaismuhku (kuten Kulmuni) eli ei sisällä lisättyä rasvaa (siideri-irtokarkki-e-pillerihötyä)
Mielenkiintoisia vastauksia. Vähän surullista, mutta ei yllättävää, että moni on niin vastaan ylipainoa. No siis, kyllä mä sen ymmärrän, koska kyllä puolison pitää olla viehättävä. Mutta siis, toki tuntuu surulliselta että muu luonteen hyvyys ei sitten riitä ohittamaan ulkoista epäviehättävyyttä.
Kyllä mäkin näen ylipainon ainakin omassa tapauksessa mielenterveyden ongelmana. Olen nyt näitä ylipainoon johtaneita syitä käsitellyt eivätkä ne vaivaa enää, samaten paino pysynyt jo pitkään samassa, mutta pois en ole onnistunut saamaan kuin ihan vähän. MT-ongelmat ovat kyllä aika yleisiä, mutta kai sekin pitää hyväksyä, että MT-ongelmista kärsinyt ei ole kaikille mahdollinen kumppani.
Mutta hyvä että ihan kaikille ei paino ole ongelma, tosin taidan olla kyllä jo siellä "sairaalloisen" puolella kun painan yli 100 kg... Ja siis ihan normaalipituinen nainen olen.
Miten teistä kannattaisi esim. deittiprofiilissa hienostuneesti ilmaista ylipaino? Ettei se nyt olisi se tärkein juttu kuitenkaan, mutta etten kävisi turhaan deiteillä jos painoni on ongelma jo lähtökohtaisesti.
-ap
Minä tapailen tällä hetkellä ylipainoista naista, eikä hänen painonsa ole ollut ongelma. Aivan ihana luonne ja hyvin yhteensopiva ajatusmaailma merkitsevät tässä tapauksessa ehdottomasti enemmän.
Otin normaalipainoisen - sain ylipainoisen. Hääkakku kun on pirun lihottavaa. Kyllähän tuon kanssa muuten sujuu.