Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein syötte aterian niin että koko perhe paikalla?

Vierailija
10.07.2013 |

Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

Tuli vain mieleen, kun tämän päivän Hesarissa oli juttua yleisönosastolla jossa kirjoittaja viittasi Espoossa tehtyyn kyselyyn, jonka mukaan 60 % lapsista vastasi ettei yhteistä ateriaa perheessä ole (vaan kaikki syövät eri aikaan).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin yleensä kerran päivässä, viikonloppuisin 2-3. Lapsi 8 v.

Vierailija
22/24 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin ajattelen, että "aina",  mutta todellisuudessa ei. Mies ei yleensä syö aamupalaa ollenkaan, mutta on useinmiten myös siinä aamupalapöydässä, paitsi jos pitää mennä tosi aikaisin töihin. Lounasta syödään viikonloppuisin, mutta silloinkin saattaa olla joku poissa, jos on vaikka koko lauantain kaverilla tms. Iltaisin jos miestä ei lasketa, niin syödään yhdessä joka ilta. Harrastukset on vähän miten sattuu, niin joskus pitää syödä se kunnon ruoka ennen kuin mies ehtii töistä kotiin, kun ei voi jättää harrastusten jälkeen sitä syömistä. Ja toki joskus minä saatan olla omilla menoillani iltaruuan aikaan, vaikkapa ravintolassa hyvien ystävien seurassa. Iltapalaa syö vain lapset ja sekin niin, että se syö, jolla on nälkä, mutta kaikki jotka syö, syö samaan aikaan. Lapsia 4 kpl, 5-10 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin päivällinen joka päivä kun minä ehdin töistä kotiin. Ainoastaan jos ilmoitan että pitkäksi menee, niin isä ja lapsi syövät ennakkoon, varsinkin jos ruoka on sellaista mikä ei tykkää odotella lämpimänä (minä sitten sitä kuitenkin popsin seisseenä). 

Vkl aamiainen ja päivällinen + lapsi syö lounaan isänsä kanssa.

Lapsi syö yksinään iltapalansa, mutta toinen aikuisista on kuitenkin lähistöllä.

2+ eskari

Vierailija
24/24 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomalla syödään aamiainen, lounas ja illallinen yhdessä. Välipaloja voi napostella eri tahtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä