Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olen ihastunut, voinko lähettää facebookissa viestin naamatutulle?
10.07.2013 |
En tunne tätä ihmistä entuudestaan, pari yhteistä tuttua meillä näköjään on.
Kommentit (3)
Onko se ihan täysin hyväksyttyä nykyään? Ettei heti pidetä jonain outona stalkkerina? ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Totta munassa.
Helppo tapa lähestyä mielenkiintoista tyyppiä.
Aatteles et ennenvanhaan piti mennä naamatusten sanomaan.
Helpolla pääsee nykyään.