Laittaisitteko käytetyt veriset tamponit mökin huussiin?
Yhteismökillä miehen sisko ollu asialla...en kehtaa mainita. Hyi hemmetti mitä verisiä jättilötköjä eikä ees paperiin kääritty
Mies tietysti hoitaa aina tyhjennyksen. Ei ne kyllä mielestäni niin nopeasti maadu,että ne sinne laitettaisi. Miten tästäkin korrektisti mainitsisi...
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin suoraan että nuo kuuluvat roskikseen.
On se kumma miten elämä helpottuu kun kehtaa sanoa mitä tahansa kenelle tahansa.
Olen huomautellut jo sen verran monta kertaa asioista, että olen saanut kuulla, että tämä ei ole minun mökkini.
Ap
No jos mies sanoisi? Jos siis tämä häntä(kin) häiritsee?
Ei tietenkään, ei sinne kuulu kuin eritteet. Vessaan pieni roskis mikä tyhjennetään päivän tai parin välein, ellei halua kantaa jokaista roskiin erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Maatuuko ne? Jos, niin ei siinä sitten mitään ongelmaa ole.
Luulisin että maatuvat, pitää vain peittää kuivikeaineella hyvin. Siteissä taitaa olla jotain muovikerroksia ne polttaisin tai veisin sekaroskiin pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyn ne pervoille miehille huutonetissä.
No aika pervo saa olla, että haluaa miehen ripulikakassa dipattuja tamponilötköjä. No kuka sitä tietää.
Ap
Älä koskaan aliarvioi kii*aisia setämiehiä. T: pikkuhousunmyyjä (pro)
Eiks siihen pitäisi laittaa kuiviketta päälle, eli ei pitäisi näkyä seuraavalle istujalle?
Mitä matskua nuo nykyisin on, eikö ne muka maadu? En oo 25 vuoteen kädessä pitänyt enkä pakettitekstejä lukenut... Puuvillaksi luulisin.