Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsen itsenäistymään? apua

Vierailija
01.08.2020 |

Olen asunut vanhempani luonna 26-vuotiaaksi mielenterveysongelmien takia. Nyt alkanut ahdistaa kun 30 alkaa lähestyä, tullut pakokauhu että jämähdänkö tänne loppuelämäkseni. Minulla ei ole edes työpaikkaa mutta ammatti löytyy. En usko että saan töitä pian varsinkaan nyt tälläiseen aikaan. Mutta on tullut pakottava tarve muuttaa omilleen mutta ei minulla ole edes säästöjä ja molemmat vanhempani ovat vähätuloisia. En tiedä miten jatkaa tästä joten vinkkejä kaivataan
Kauhistuttaa ajatus että jämähdän tänne loppuiäkseni enkä pääse koskaan itsenäistymään!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkejä kaivataan

Vierailija
2/7 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnittele salassa, muuta mahdollisimman kauas, älä huolehdi toimeentulosta, sillä Suomessa on Kela. Paikanpäällä voit sitten etsiä töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelemaan. Opiskelija-asuntoon. Siitä sitten viikonlopputyötä ym.

Vierailija
4/7 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo ammatti ja opiskelin silloin erityisoppilaitoksessa. Korkeakouluissa ei ole mahdollista erityisopiskeluun joten en usko että siellä pärjäisin vaikka olenkin jo melkein parantunut mutta tarvitsen silti erilaisen oppimisympäristön

t.ap

Vierailija
5/7 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala olis hyvä?

Vierailija
6/7 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisikohan sossusta jotain apuja vuokratakuuseen yms. oman asunnon edellyttämiin kuluihin.

Vierailija
7/7 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisikohan sossusta jotain apuja vuokratakuuseen yms. oman asunnon edellyttämiin kuluihin.

Saa varmaan mutta varsinkin jotkut yksityiset ei hyväksy näitä ja sitten taas että saanko edes mahdollisesti sen, koska en ole muuttamassa työpaikan tai opiskelupaikan perässä 

t.ap