Kaupoissa myydään mansikkalavoja, myydäänkö vadelmaa lavoittain?
Lavalla tarkoitan sellaista isoa laatikkoa, joissa olen nähnyt myytävän ainakin mansikkaa ja mustikkaa. Myydäänkö vadelmaa noin isoina erinä...?
Kommentit (9)
Mistäköhän tuollaisia voisi metsästää pk-seudulta?
ap
Myydään. Ne on samanlaisia laatikoita kuin mansikkalaatikot, mutta täynnä pieniä rasioita joissa vadelmia. Olisikohon 2,5kg. Muistaakseni Citymarketissa pääkaupunkiseudulla olen nähnyt.
Niin ostan aina tilalta sellaisen pakkaseen ja syötäväksi. Olisikohan siinä kolme kiloa tai jotakin? Ovat pakattuna valmiiksi rasioihin kansineen.
Kannattaa kuitenkin katsoa ne rasiat läpi, seassa aina muutamiä mätäisiä
Okei. kiitos. Voisin mennä sittariin katsomaan löytyykö!
ap
Vitonen vielä: ostan tosiaan tilalta ja aina ovat olleet hyviä:) Ja luulen, että vielä ei ole vattuja saatavilla kuin pakastettuna. Täällä on monta marjatilaa ja heidän vattujaan myydään pakkasesta tai lähikaupassa on ollut myös.
Tarvisko joku Pirkanmaan alueella vadelmaa? Voisimme n.10 ltr poimia myyntiin asti? Hinta olisi 4e / litra.
Niin ja äsköiseen viestiin lisäisin, että puhelinnumeroni on 040-9132013. Että ottakaapa yhteyttä, jos olisitte valmiita ostamaan tuolla hintaa vadelmaa. :=) Ja huomasin muuten, että laitoin hinnan väärin. Eli hinta olisi 4 e /puoli litraa, eli 8e / litra.972
Parin kilon laatikkoja oon joskus nähny.