Mitä mieltä nimestä Ava Elisabeth?
Onko mahtipontinen? Kulunut? Ihan suomalainen sukunimi tulossa, mutta ei nyt ihan mikään Korhonen tai Virtanen.
Kommentit (20)
Mahtupontinen ? anna mun nauraa. Uskon että 50 % ihmisistä tulee mieleen ensimmäisenä tv-kanava. Anna vaan, jos siltä tuntuu. hah hah hah
Elisabeth on ok sveduilla, mutta suomalaisittain ihan Ellu vaan
...ja toinen veli Eurosport Joseph, Max Alexander tai Kino Sebastian.
Toinen sisko ehdottomasti Viasat Catherine, Showtime Margareth tai Fox Angelina.
Minun suomalaisen mummon nimi oli Elisabet. Ei mitään h:ta sinne loppuun tai kuulostaa teennäiseltä ja koska sitä ei Suomessa edes lausuta joten turha pidentää nimiä.
Angelina Fox voisi olla hyvä, haha, tai no toisaalta onhan Megan Fox sellainen Angelina Jolie wannabe joten hän lienee varannut tuon nimen tulevalle tyttärelleen jo ;)
Tuttava pariskunnan nuoremmaisen nimi... oiskohan 11v
Hyvä nimi. Nimeksi käytännössä muodostuu ensimmäinen nimi + sukunimi, joten mahtipontisuudesta sinuna en olisi huolissani. Ava on nätti ja nykyaikainen nimi :)
No voi äiti teitä, tosi kaunis nimi. Noita tv kanavia tulee ja menee ja jos sille tielle lähdetään niin aika monista nimistä voi jotain vääntää. Elisabeth on ihan tavallinen nimi vanhemmilla ihmisillä. Mun ikäisillä ei, mutta niinhän ne nimet kiertää. Harva antaa lapselleen nimeksi oman ikäisten suosikkinimiä.
Ei mulla ainakaan tullut mieleen Ava-kanava ennen kuin luin kommentit.. Jokaisesta nimestä tulee aina mieleen joku tai jokin, että jos sille linjalle lähetään, ei jää nimiä hirveesti jäljelle.
Nätti nimi, varsinkin yhdistelmänä oikein toimiva.:)
Kaunis nimi. H-kirjaimen jättäisin minäkin pois. Elisabet on suomalaisempi kirjoitusasu.
Onko tarkoitus lausua aava vai ava? Jos aava, niin sitten pistäisin aava. Myös minä jättäisin elisabethin h:n pois. Tosi kaunis nimi kuitenkin. :)
En tykkää Avasta mutta Elisabet on ihan hyvä toiseksi nimeksi.
Lausuttaisiinko Ava AAva vai Ava? Kumpikin äännetapa kuulosta mun korvissani tyhmälle.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 09:25"]
Mahtupontinen ? anna mun nauraa. Uskon että 50 % ihmisistä tulee mieleen ensimmäisenä tv-kanava. Anna vaan, jos siltä tuntuu. hah hah hah
Elisabeth on ok sveduilla, mutta suomalaisittain ihan Ellu vaan
[/quote]
En usko, että ihan neljä miljardia ajattelee ensimmäiseksi tv-kanavaa nimen kuullessaan.
Minäkin laittaisin nimeksi Aava. Ava kuulostaa lausuttuna töpöltä. Ja Elisabet ilman h:ta.
Tosí kaunis nimi:)
Elisabethin h:n ottaisin pois. meillä on muuten Ava tyttö.
Minäkin laittaisin nimeksi Ava. Aava kuullostaa lausuttuna pölöltä ja Elisabeth h:lla.
Ne joiden mielestä ulkomainen Paris Hilton on myös niin ihq nimi niin miksette anna lapsellenne nimeä Turku Scandic tai jotain vastaavaa? :DDD
Ihan kiva! Sisko vois olla Yle Alexandra ja veli Jim Christopher. Iltatehden nimeksi sitten Liv Stephanie