Ostaisitteko tyttärellenne lahjaksi silikonit?
Tuli vaan mieleen, kun katselee tuota tän päivän Tallinna-jaksoa...
Kommentit (26)
Tässä tämä nyt taas nähdään, Minkä hiton takia minä en saanut yhtään tytärtä tähän yli pinnalliseen maailmaan. Sitten teidän kaltaiset äidit kasvattavat niitä tyttäriä, huonolla itsetunnolla varustetut äidit ja tyttäristä tulee samanlaisia. Sitten ostetaan tissit, hiukset ja kynnet...yök. Miksi minä en saanut tytärtä, jonka olisin kasvattanut sellaiseksi, että hänen itsetuntonsa olisi ollut toista luokkaa kun teidän tyttärienne?
Nyt minä kasvatan sitten poikia. Ainoa mitä voin tehdä on se, että kasvatan heidät pitämään luonnolisista ja hyvällä tsetunnolla varustetuista tytöistä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 18:51"]
No en todellakaan. Eläisinkö itseni kanssa sitten jos leikkauksessa esim kävisi jotain ja lapsi kuolisi tai jotain muuta ikävää tapahtuisi? Enkä kyllä muutenkaan lähtisi sille tielle. Minä kasvattaisin tyttöni niin hyvällä itsetunnolla varustetuksi, että ei tarttisi mitään muovirintoja ollakseen parempi.
[/quote]
Olet varmaan joskus ostanut fillarin lapsellesi? - entä jos kaatuu sen kanssa ja kuolee pois tai vammautuu.
tai lapsi satuttaa itsensä harrastuksen parissa, sähän sen harrasteen olet mahdollistanut. Sekin on sun syy.
Pointtini, että äiti syyllistää itseään aina tapahtui lapselle mitä tahansa negaa. :(
[/quote]
pikkasen eri asia kaatua fillarilla kun mennä silikooni leikkaukseen. Ei hyvää päivää mitä väkeä täällä tänään!!!!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 18:28"]
Voisin ostaa. 4000€ tyttären silikoneihin on hyödyllisempi sijoitus kuin maksaa sama summa kirkollisveroa.
[/quote]Kiitos vastauksestasi. Se kertoo ajastamme ja ajattelumaailmastamme paljon.
[/quote]
Niinpä. Onneksi nykyaikaina ei uskota enää satukirjoihin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 18:28"]
Voisin ostaa. 4000€ tyttären silikoneihin on hyödyllisempi sijoitus kuin maksaa sama summa kirkollisveroa.
[/quote]
Silkonithan ovat yleisempiä nimenomaan uskovaisilla ja muilla taantuneilla joilla on se ajattelumalli että nimenomaan naisen pitää olla seksikäs ja haluttava jotta saisi itselleen kunniallisen ja perinteisen miehen.
Lueskelin Mariannen blogia ja muita juttuja: vähän alkoi jo käydä sääliksi sitä tyttöä. Alastonkuvauksia Hymyyn, vaihtuvia poikaystäviä, oma tv-sarja jonka tuotantoyhtiö peruikin.. Hoikka, sievä tyttö ylisuurilla rinnoilla ja luonnottomilla huulilla...
Eri asia olisi, jos tyttö olisi oikeasti rinnaton ja kärsisi siitä, (18-vuotias olisi joka tapauksessa liian nuori) tässä nyt ei ollut kuitenkaan kyse siitä, vaan jostain ihan muusta.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 18:51"]
No en todellakaan. Eläisinkö itseni kanssa sitten jos leikkauksessa esim kävisi jotain ja lapsi kuolisi tai jotain muuta ikävää tapahtuisi? Enkä kyllä muutenkaan lähtisi sille tielle. Minä kasvattaisin tyttöni niin hyvällä itsetunnolla varustetuksi, että ei tarttisi mitään muovirintoja ollakseen parempi.
[/quote]
Olet varmaan joskus ostanut fillarin lapsellesi? - entä jos kaatuu sen kanssa ja kuolee pois tai vammautuu.
tai lapsi satuttaa itsensä harrastuksen parissa, sähän sen harrasteen olet mahdollistanut. Sekin on sun syy.
Pointtini, että äiti syyllistää itseään aina tapahtui lapselle mitä tahansa negaa. :(