Mitä tekisitte jos kuulisitte vuosien jälkeen
että silloin kun vielä seurustelitte miehenne kanssa, siis ennen naimisiinmenoa hän olisi suudellut (ei mitään pikkupusuja, vaan kunnolla "nuollut") avoimesti baarissa jotain toista naista. Tapahtuman ajankohtana seurustelitte jo vakavasti, eikä itselle olisi tullut mieleenkään käyttäytyä vastaavalla tavalla. Tapahtumasta aikaa n. 4 vuotta.
Kommentit (16)
Mun mies on ihan meidän avioliiton aikana, lapsetkin ovat jo olleet olemassa, tehnyt niin paljon enemmän vieraiden naisten kanssa, että tuskinpa tuo mua heilauttaisi enää mitenkään.
Ei tuo heilauttaisi puoleen tai toiseen. Ei enää sen jälkeen kun kuulin kuuden vuoden yhdessäolon jälkeen, että mies oli pettänyt minua suhteen alkuaikana äitipuoleni kanssa....
Kenties kysyisin mieheltä asiasta, oliko alkoholilla vaikutusta, mites nykyään jne., mutta en nostaisi kauheeta haloota. Ei olisi syy erota enkä aiheuttaisi mekastuksella kuin pahaa oloa kummallekin. Tekisin kuitenkin selväksi ettei moinen kävisi päinsä jos tapahtuisi nykyajassa.
Toivoisin, ettei se kertoja ole nähnyt, miten nain kahden miehen kanssa baarin vessassa 3 vrk ennen häitä.
Se olisi avioeron paikka välittömästi
En kyllä pystyisi luottamaan enää, asia vaatisi todella pitkällisen käsittelyn, jonka päätteeksi saattaisin erota.
Eli ei vaikuttaisi luottamukseen mitenkään? Joo ei toki ole varmastikaan syy erota, mutta kyllä kuulostaa oudolta, ja kyllä mulle tuli heti mieleen että mitäköhän kaikkea muuta onkaan tapahtunut... Ihmettelen miksi joku valehtelisi nähneensä tuollaista? Kysyin jo mieheltä aiheesta, ei suoralta kädeltä kieltänyt asiaa, mutta ei kuulemma muistanut sellaista tapahtuneen... Ei kai siinä sitten mitään. AP
"Toivoisin, ettei se kertoja ole nähnyt, miten nain kahden miehen kanssa baarin vessassa 3 vrk ennen häitä."
Tietääkö vaimosi?
Vai ei muista... Sehän tarkoittaa, että hänen mielestään on täysin mahdollista, että sellaista on tapahtunut. Teillä on hänen mielestään sellainen parisuhde, että siinä tuollaista voi hyvinkin tapahtua, eikä sitä välttämättä edes muista.
Myös tämä sankari sanoi, että "ei muista" että olisi suudellut baarissa, ja että asiasta minulle kertonut kaveri on nähnyt väärin: http://www.vauva.fi/keskustelu/3834201/ketju/minut_jatettiin_tallaisella_sahkopostiviestilla
PESE nyt sen naama saippuan kanssa ja sudilla.
Kuka jaksaa kilahtaa jostakin nuolemisesta neljän vuoden takaa? Vanha juttu, ei jaksaisi vähempää kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 18:26"]
"Toivoisin, ettei se kertoja ole nähnyt, miten nain kahden miehen kanssa baarin vessassa 3 vrk ennen häitä."
Tietääkö vaimosi?
[/quote]
Toistaiseksi tietää vain tuosta naisen kanssa imuttelusta. Käsittääkseni saattaa epäillä jotain, koska pesuhuoneesta löytyi pitsitangat kokoa 46 - pienemmät ei minulle mahdu.
Epäilisin juorun todenperäisyyttä ja ihmettelisin kuka pahantahtoinen tällaisia juttuja levittää ja miksi.