Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mksi pitää näyttää nuoremmalta kuin on?

Vierailija
09.07.2013 |

Täytän pian 50 ja ok, olen hoikka ja varmasti kevyempi kuin ikäiseni keskimäärin. Mutta en ole sitä siksi, että haluaisin näyttää nuorelta, vaan siksi, että haluan pitää itsen hyvässä kunnossa. Mutta miksi pitäisi yrittää näyttää nuoremmalta kuin on? Mitä hyötyä on siitä, jos tässä iässä näyttää kolmekymppiseltä? Mielestäni näytän aika lailla ikäiseltäni ja olen ylpeä siitä. Eikö omaa ikääsnä saa hyväksyä? Miksi ei? Ei, tämä ei ole katkeran rupsahtaneet akan tilitys, vaan itsestään ylpeän viisikymppisen pohdintaa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 17:34"]

Täytän pian 50 ja ok, olen hoikka ja varmasti kevyempi kuin ikäiseni keskimäärin. Mutta en ole sitä siksi, että haluaisin näyttää nuorelta, vaan siksi, että haluan pitää itsen hyvässä kunnossa. Mutta miksi pitäisi yrittää näyttää nuoremmalta kuin on? Mitä hyötyä on siitä, jos tässä iässä näyttää kolmekymppiseltä? Mielestäni näytän aika lailla ikäiseltäni ja olen ylpeä siitä. Eikö omaa ikääsnä saa hyväksyä? Miksi ei? Ei, tämä ei ole katkeran rupsahtaneet akan tilitys, vaan itsestään ylpeän viisikymppisen pohdintaa. 

[/quote]

Eiköhän vastaus ole ihan yksinkertainen: nuorempi näyttää vanhaa paremmalta ja kukapa ei haluaisi olla niiden paremmannäköisten joukossa.

Vierailija
2/9 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole vielä järkeviä hyötyaspekteja. Miesten ihailun kärttäinen kuuluu teini-ikäisyyteen ja nuorille aikuisille. Mulle on tärkempää hyvä kunto kuin ulkonäkö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 17:40"]

Ei tuossa ole vielä järkeviä hyötyaspekteja. Miesten ihailun kärttäinen kuuluu teini-ikäisyyteen ja nuorille aikuisille. Mulle on tärkempää hyvä kunto kuin ulkonäkö. 

[/quote]

Missä tuossa puhuttiin miesten ihailun kärttämisestä? 50-vuotias eikä ymmärrä lukemaansa vieläkään?

Vierailija
4/9 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän häiritsee, että viiskymppiset ihmiset pyörii täällä "hiekkalaatikolla". Ehkä henkinen ikäsi ei ole saavuttanut fyysistä ikääsi?

Vierailija
5/9 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 17-vuotiaat haluavat näyttää 17-vuotiailta.

Yli 17-vuotiaat haluavat näyttää 17-vuotiailta.

17-vuotiaatkaan eivät ole tyytyväisiä.

Vierailija
6/9 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5; Ehkä on, ehkä ei. Hiekkalaatikkoja on maailma täysi, täällä yleensä joku vastaa joko tyhmästi tai sitten ei. 

Mitä hyötyä on näyttää ikäistään nuoremmalta, jos ei halua huomiota osakseen? 

Vierailija
7/9 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua näyttää yhtään ikäistäni nuoremmalta. Olen 34v aikuinen nainen, enkä todellakaan halua näyttää miltään finninaamaiselta teiniltä.

Vierailija
8/9 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 17:49"]

5; Ehkä on, ehkä ei. Hiekkalaatikkoja on maailma täysi, täällä yleensä joku vastaa joko tyhmästi tai sitten ei. 

Mitä hyötyä on näyttää ikäistään nuoremmalta, jos ei halua huomiota osakseen? 

[/quote]

Mitä hyötyä on käydä suihkussa, tai laittaa hiukset, tai käyttää siistejä vaatteita?

Vierailija
9/9 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa siksi, että olen henkiseltä iältäni huomattavasti fyysistä ikääni nuorempi. Jos näyttäisin ikäiseltäni (35), saisin vääränlaista seuraa, motiivini, aikeeni ja elämänrytmini oletettaisiin usein päin honkia, ja ne ihmiset joiden kanssa mieluiten vietän aikani, karttaisivat minua.

Enkä tarkoita nyt sitä, että olisin ikäistäni kypsymättömämpi, lapsellisempi tai teinimäisempi. Olin jo 15-vuotiaana henkisesti 25-vuotias, siis saman ikäinen kuin koen olevani edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme