Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö meni ja otti rastat!

Vierailija
09.07.2013 |

Ei hemmetti sentään tuota likkaa, ik'äkin on jo 17 kuitenni luulis ettei moiset pötköt olisi kaunistus päähän. Jos meinaa tähän taloon jäädä niin saa luvan keksiä päälleen jotain. Naapurit ajattelee vielä että on joku huumehörhö....

MITÄ TÄSSÄ VOI TEHDÄ? Olen ihan loppu muutenkin tuon kanssa. Maailmaa pitäisi parantaa mutta kotona sitten mökötetään kun äiti ei ostakaan luomua. Minun pappa olisi vetänyt ympäri korvia jos olisin ruokapöytään metallia naamassa ja matoja hiuksissa ilmaantunut!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rastathan on tosi kivat! Itse en ottaisi, mutta toisilla niitä kyllä ihailen. Anna nuoren olla nuori, relaa vähän. Minä annan poikieni laitattaa just sellaisia hiuksia, kuin ne haluaa. Välillä on punaista ja välillä blondia ja nyt vaaleita raitoja. Hiukset kasvaa. Olethan itsekin ollut nuori ja tiedät, miten oli ällöä, jos äiti ja isä laittoi heti hanttiin, jos halusi hiuksilleen jotain uutta. Älä sinä ole samanlainen...

Vierailija
42/48 |
22.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän kuka tahansa haise ja lemua, jos ei pese itseään. Hiustyylistä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans huvittaa/joskus jurppii ihmisten utelut ja typerät ennakkoluulot rastoista..varsinkin maalla ja pienellä paikkakunnalla..sekoitetaan johonki vitun huumeisiin ja hippityyliin Ym..mulle nää on hiukset,jotka on rastoitettu..ei mitään uskonto ym.aatehömpötyksiä,kuten jotkut kuvittelee.on Se jännää,kun ei saa olla oma itsensä..tai ei saisi..mut,mä oon.en piruuttanikaan leikkaa pois.

Vierailija
44/48 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauhia paikka sentään. Itselläni on rastat vaikka en polta pilveä, en ole vegaani enkä kuuntele reggaeta, vaan olen kolmekymppinen perheellinen nörttimies. Onhan meitä pötköpäitä jo vaikka miten paljon erilaisia nykyään.

Vierailija
45/48 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö otti rastat ollessaan ala-asteelle 3 tai 4 luokalla. Oli sitä ennen puhunut niistä pari vuotta. Yläasteelle kun meni, opettajat oli olleet vähän aseenteellisia, mutta pian huomasivat, että tyttö on normaali, kiltti tyttö. Keskiarvo 9 hujakoilla. Minua ei rastat koskaan haitanneet. Olin niistä vähän ylpeäkin. Tyttö ei ollut mikään massaseilu, vaan omantien kulkija.  Nyt lukiossa ollessaan on rastoista luopunut. En ymmärrä miten joku äiti voi tuollaisestakin asiasta suuttua.Sehän on vain ulkoista. Ja naurettavinta se, että mitä naapuritkin ajattelee. Minulla ei käynyt mielessäkään , mitä naapurit ajatteli. Enkä oo ajatellu mitä ne nyt on ajatelleet kun ei niitä rastoja enää ole. Mitä väliä? Naapureiltako se hiusmalli on käytävä kysymässä?

Vierailija
46/48 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 09:43"]

Kävin kerran yhen marketin kosmetiikkaosastolla jossa oli joku rastapäinen nuori nainen täyttämässä hyllyjä ja hyi he***tti että haisi pahalle, ei varmaan pessy niitä hiuksiaan ikinä kun lemus parin metrin päähän. Onhan ne tietty hienot ja persoonalliset mut tajuuko ne ite kuin ne lemuaa jos ei viitti pestä?

[/quote]Rastat voi pestä vaikka joka päivä. Tämä tyttö ei sitten varmaan ois pessy hiuksiaan vaikka ei rastoja ois ollukaan. Ei meillä ainakaan rastapäät haise. Pesevät niinkuin normi tukan.

Vierailija
47/48 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaa todennäköisesti kannabista, ole tarkkana! Itse veisin huomenna huumeseuloihin, voi olla muitakin aineita kuten amfetamiini jne.

Vierailija
48/48 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ylpäeä jotta tyttö uskaltaa olla oma itsensä ja tehdä valintoja, erottua massasta! Eikä ole yksi niistä liisoista jotka kulkee iphone ojossa ja korssin laukko kainalossa starbucksiin ottamaan kuvia kahvikupeista instagrammiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä