Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö meni ja otti rastat!

Vierailija
09.07.2013 |

Ei hemmetti sentään tuota likkaa, ik'äkin on jo 17 kuitenni luulis ettei moiset pötköt olisi kaunistus päähän. Jos meinaa tähän taloon jäädä niin saa luvan keksiä päälleen jotain. Naapurit ajattelee vielä että on joku huumehörhö....

MITÄ TÄSSÄ VOI TEHDÄ? Olen ihan loppu muutenkin tuon kanssa. Maailmaa pitäisi parantaa mutta kotona sitten mökötetään kun äiti ei ostakaan luomua. Minun pappa olisi vetänyt ympäri korvia jos olisin ruokapöytään metallia naamassa ja matoja hiuksissa ilmaantunut!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä... jos vaikka menisit jollekin kirjoituskurssille!

Vierailija
2/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOIHERRAJJUMALASENTÄÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan se vastaus siinä tuli. Vetele ympäri korvia.

Vierailija
4/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO olisiko itsestänne hauskaa jos tyttö ottisi rastat? Ei heru neuvoa ei....

Vierailija
5/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 16:45"]

[/quote]

No mulla on itsellä ollut rastat, joten voin toki neuvoa niiden hoitamisessa!

Vierailija
6/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hiukset! Ketä kiinnostaa mikä kampaus kenelläkin on?! Ei ihme, jos tyttö on naama norsunvitulla, jos hiillostat sitä siitä että se on ihan normaali nuori.

Vierailija
7/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään. Itse tein saman tempun, 16-vuotiaana. Omakin äitini oli melko kauhuissaan, mutta onneksi osasi alkujärkytyksensä jälkeen jättää kommentoimatta tyyliäni. Ei ollut mitenkään ihastuksissaankaan, mutta ei myöskään jankuttanut poistamaan niitä (tai siis ensimmäisten 6 kk jälkeen  lopetti :D ). Voit vannottaa tyttöä, että huolehtii rastoista huolimatta hiustensa hygieniasta (itse pesin omiani n. 1 x viikossa luonnonmukaisella shampoolla, ei niitä ole pakko jättää haisemaan) tai muuten on keskusteltava uudelleen rastojen kohtalosta. Kun itse leikkasin omat rastani pois 4 vuoden jälkeen, ei niissä ollut sisällä mitään ötököitä tai epäpuhtauksia, ainoastaan pölyä hiusnahasta. Terve tukka kasvoi takaisin heti.

Nuoret testailevat. On rastoja paljon pahempiakin tapoja kapinoida. Vedät vain henkeä ja pyörittelet vähän silmiä. Sama tyttö se on, vaikka pöheikkö päähän ilmestyikin. :)

Vierailija
8/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein omalle tyttärelleni aikoinaan rastat.Tyttö oli silloin 17v.Itse olen ollut punkkari niin ei paljoa hetkauttanut nuoruuden tempaukset tyttärelläni:) Nyt siistit,kauniit hiukset ja muutenkin ok tyyppi tuo tyttö.

Vierailija
9/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös perinteinen tapa palauttaa tottelemattoman tyttären tärvelemä perheen kunnia ole tyrkätä hänet parvekkeelta?

Vierailija
10/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös joskus pysähtyä kuuntelemaan niitä teinin aivoituksia, lapsilla on mahdollisesti todella avartavia näkökulmia asioihin, jos vain uskallat antaa heidän vaikuttaa maailmankatsomukseesi. Oletko keskustellut tyttösi kanssa siitä, miksi luonnonsuojelu tai luomuruoka ovat hänelle tärkeitä vai kuittaatko vain tuhahduksilla? Nuori hakee ja haluaa vanhemmiltaan yhä hyväksyntää, vaikka välillä kapinoisikin raivolla. Kehotan avaamaan mieltäsi vähän niille lapsesi oudoillekin aivoituksille. Ties vaikka oppisit jotain uutta!

Vierailija
11/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että rastat voivat aiheuttaa hiustenlähtöä.

Vierailija
12/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 16:45"]

[/quote]

No mulla on itsellä ollut rastat, joten voin toki neuvoa niiden hoitamisessa!

[/quote]

niin mullakin, joten ei hermostuttais jos tyttöni tai piikani sellaiset päähänsä laittais.

Vierailija
13/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika niissä rastoissa on? Erilainen maku kuin sinulla? Minulle lapseni hiustyyli on ihan sama, oli sitten sininen, kalju tai rasta. Pitkä tukka tai rastat eivät nykyään ole minkään alaryhmän tunnus vaan ihan peruskauraa.

Vierailija
14/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastat ihan ok jos niitä hoitaa.

Likaiset rastat on kamalat!

Vierailija
15/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasta on uskonto.

Vierailija
16/48 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mun 16 v tyttö halusi just sellaisen nenärenkaan kun sonnilla, mikälie septumi. Sanoin että sen kun, omapa on nokkasi, jos kerran kehtaat semmoisena olla. Kävin vielä itse sen kanssa lävistysliikkeessä. Silläkin on mustaksi värjätty tukka jossa on sinistä.

Niin kauan kun muuten käyttäytyy kunnolla eikä ala vinkumaan tatuointeja eikä mitään sarvia päähänsä, niin en jaksa mussuttaa turhista.

Vierailija
17/48 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulosta kovin vaaralliselta moinen kapinointi: rastat, luonnonsuojelua ja luomua. Sinuna olisin tyytyväinen, että teini kykenee noinkin epäitsekkääseen ajatteluun.

Vierailija
18/48 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt tytölle on ok että hiusten vuoksi ei pääse joihinkin maihin käymään niin eipä kai siinä mitään. Meidän tyttöä onneksi haittaisi kun jäisi oma lempilomakohde kokematta sitten jatkossa. :D

Vierailija
19/48 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiskahtaa provolle, muuten menis läpi mutta tuo luomujuttu..

Vierailija
20/48 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva! Rastat on hienon näköset. Oon aina ihaillu muilla, vaikkei oo tullu itelle otettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi